برای شهاب زاهدی و آغاز درخشش در پرسپولیس؛ از گور برخاسته!

کدخبر (230684) | 27 مهر 1402 | ساعت 22:06
0 163
برای شهاب زاهدی و آغاز درخشش در پرسپولیس؛ از گور برخاسته!
شهاب زاهدی که خریدی ناموفق تلقی می‌شد، حالا ستاره اول لیگ برتر است.

به گزارش سرخ نیوز، شهاب زاهدی طی فصول گذشته بارها به پرسپولیس لینک شد و نهایتا در تابستان امسال، به باشگاه قدیمی خود بازگشت اما شروع خیلی خوبی در لباس سرخپوشان پایتخت نداشت.

زاهدی در پیش‌فصل موفق به گلزنی برای پرسپولیس در دیدارهای دوستانه نشد و عملکرد پایین‌تر از حد متوسط در دو هفته ابتدایی لیگ، تردیدها را نسبت به توانایی او افزایش داد. از هفته سوم و تساوی مقابل ذوب آهن، کم‌کم صدای انتقادها بلند شد و  کار برای شهاب زاهدی تا حدی بد پیش رفت که او بالاخره در هفته چهارم برابر فولاد خوزستان، کار را از روی نیمکت شروع کرد.

انتقادها از شهاب زاهدی البته به هیچ‌وجه بی‌راه نبود. شهاب عملا در جریان بازی پرسپولیس گم بود، از معدود موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد به خوبی استفاده نمی‌کرد و جز دوندگی بالا، نکته قابل توجهی در بازی‌های خود به نمایش نمی‌گذاشت.

شهاب زاهدی بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان هم با نیمکت‌نشین شروع کرد اما مصدومیت زودهنگام مهدی ترابی، باعث حضور او در زمین مسابقه شد که البته بازهم شاهد عملکرد مناسبی از این مهاجم ملایری نبودیم.

اما تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر، گویا به بهترین شکل برای شهاب زاهدی سپری شده و او به بهترین شکل ممکن با تیم خود به هماهنگی رسیده است. زاهدی در بازی حساس مقابل گل‌گهر سیرجان، تک گل سه امتیازی تیمش را به زیبا‌ترین شکل ممکن به ثمر رساند و در دیدار پرسپولیس مقابل پیکان، موفق به ثبت هت‌تریک شد تا تبدیل به یکی از مدعیان آقای گلی شود.

شهاب زاهدی لیگ را اصلا خوب شروع کرد اما پس از جا افتادن در تیم و هماهنگی با تاکتیک‌های یحیی گل‌محمدی، در دو بازی اخیر با عملکردی فوق‌العاده، خود را به کادرفنی و هواداران پرسپولیس ثابت کرد. روشن شدن موتور گلزنی مهاجم سرخپوشان پایتخت، می‌تواند او را به حضور دوباره در تیم ملی هم امیدوار کند و شاید یکی از مسافر غیرمنتظره به قطر برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ باشد.

گل‌محمدی: اگر لازم باشد، باز هم قهر می‌کنم

گل‌محمدی: اگر لازم باشد، باز هم قهر می‌کنم

بیشتر بخوانید
27 مهر 1402 | ساعت 21:02
بیشتر بخوانید
خلاصه بازی پیکان ۱ پرسپولیس ۳ (هت‌تریک شهاب زاهدی)

خلاصه بازی پیکان ۱ پرسپولیس ۳ (هت‌تریک شهاب زاهدی)

بیشتر ببینید
27 مهر 1402 | ساعت 19:21
بیشتر ببینید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...