به نقل و انتقالات پرسپولیس چه نمره ای می دهید؟

پس از چند روز راکد در نقل و انتقالات پرسپولیس ، طی دو روز گذشته، مدیران این باشگاه با 3 بازیکن تمدید و مسعود ریگی را برای فصل آینده جذب کردند.
کدخبر (204322) | 16 تیر 1402 | ساعت 06:46
0 286
به نقل و انتقالات پرسپولیس چه نمره ای می دهید؟
پس از چند روز راکد در نقل و انتقالات پرسپولیس ، طی دو روز گذشته، مدیران این باشگاه با 3 بازیکن تمدید و مسعود ریگی را برای فصل آینده جذب کردند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو روز گذشته، شلوغ‌ترین روزهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس در یک ماه شروع این فصل پرهیاهو بود که حاصل آن، تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند و سعید صادقی و گئورگی گولسیانی بود و بالاخره پس از شهاب زاهدی، رسماً از مسعود ریگی به‌عنوان دومین خرید این فصل پرسپولیس رونمایی شد. اما درمیان این شلوغی رفت و آمد در باشگاه، می‌توان به یک نکته مهم اما محو شده اشاره کرد.

نقل و انتقالات اخیر پرسپولیس

در فصلی که گذشت، یحیی گل محمدی در دو پست با مشکل مواجه بود. نخست مهاجم مرکزی، که با وجود داشتن نفرات زیاد و جذب دو مهره خارجی، تا انتهای فصل یکی از باگ‌های تیم به‌شمار می‌رفت و پست هافبک میانی؛ البته در میانه میدان، برخلاف پست مهاجم نوک، مشکل از نظر کمی بود و گاهاً با مصدومیت یا محرومیت نفرات این پست، دست کادرفنی خالی می‌ماند. حال با نگاهی لیست خروجی احتمالی باشگاه و لیست ورودی فعلی تیم، می‌توان دریافت که مسعود ریگی به احتمال بالا جایگزین کمال کامیابی نیا، که تاکنون اقدامی برای تمدید قراردادش صورت نگرفته، شده است و شهاب زاهدی نیز که باتوجه به قانون جدید، سهمیه خارجی محسوب می‌شود، جانشین پریرایی است که باشگاه به‌دنبال فسخ توافقی با اوست. جایگزین استقلالی کمال کامیابی نیا در پیراهن پرسپولیس + عکس در این مورد که فعالیت‌های باشگاه و شخص درویش در دو روز گذشته به‌شدت مثبت و در راستای بهینه‌سازی تیم بوده است، شکی نیست اما درواقع و با نگاه کلی به نقل و انتقالات تیم، می‌توان دریافت که تاکنون تنها مهره‌های اصلی تیم فصل قبل حفظ و دو مورد، جایگزین هم‌سطح شده‌اند که در بهترین حالت، یحیی تیمی هم‌تراز تیم فصل قبل خودش خواهد داشت؛ آن هم در لیگی که تراکتور و سپاهان تا دندان، خود را مسلح کرده و برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهند آمد که تازه این مقایسه‌ای کوچک با تیم‌های داخلی است و بحث موفقیت در آسیا مقوله‌ای است جدا. حال باید منتظر ماند و دید برای حضور مؤثر، موفق و قدرتمند سرخ‌پوشان در سه جام فصل آینده، که در هر سه تورنمنت هم رقبای سرسختی را پیش رو خواهند داشت، تیم مدیریتی با دست برداشتن از رویه‌های سنتی مذاکرات، با چنته پر برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی وارد گود می‌شود یا همچنان قصد مماشات و کناره‌گیری از رقابت با تیم‌های صنعتی را دارد. شما به نقل و انتقالات سرخ‌ها تا این لحظه، چه نمره‌ای می‌دهید؟ آخرین اخبار نقل و انتقالات

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...