تارتار: مغرور نمی‌شویم، پرتلاش‌تر برمی‌گردیم

کدخبر (231236) | 12 آبان 1402 | ساعت 20:59
0 109
تارتار: مغرور نمی‌شویم، پرتلاش‌تر برمی‌گردیم
سرمربی ملوان پس از پیروزی بزرگ مقابل سپاهان، پیامی جالب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش سرخ نیوز، عملکرد فوق‌العاده ملوان در فصل جاری، موضوعی است که توجه فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده است. ملوانان که طی ۳۰ بازی فصل گذشته مجموعا ۵ پیروزی کسب کرده بودند، در فصل جاری پس از نهمین بازی به چهارمین برد خود دست یافته‌اند تا آماری بالاتر از حد تصور را از خود به جا گذاشته باشند.

پس از عملکرد سزاوارانه برابر پرسپولیس که با بدشانسی در لحظات پایانی به یک برد شیرین تبدیل نشد، ملوان مقابل سپاهان با نتیجه ۳-۲ برنده شد تا رسما به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند.

مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی یک روز بعد از این بازی و بازگشت به انزلی، پیامی جالب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به هواداران این تیم وعده داد که «متواضعانه، با اعتماد به نفس و پرتلاش‌تر» به زمین تمرینی ملوان بازخواهند گشت و آماده حضور در بازی بعدی خواهند شد تا به این شکل نشان دهد که تیمش به این سادگی‌ها جایگاه خود را به سایر مدعیان واگذار نخواهد کرد.

پیام سرمربی ملوان به این شرح است:

«از شب گذشته تا حالا پیام‌های پر مهر شما را می‌خوانم، هوادارانی که اگرچه از ما دور بودید اما عشق و انرژی مضاعفی را به تیم هدیه دادید. محبتی که در این مدت داشتید، باعث شده خودم را با افتخار یک انزلی‌چی بدانم، مثل شما یک ملوانی چند آتیشه. فکر می‌کنم راز این چند عکس را هم باید در همین عشق و تعهد جستجو کرد... اما فراموش نکنید این لبخندی که روی لبان ماست، حاصل تلاش هرروزه بازیکنانی است که فداکاری، سرسختی و مسئولیت‌پذیری را دوباره معنا کرده‌اند. آنها هستند که برای شما می‌جنگند و اطمینان دارم این سخت‌کوشی را تا همیشه ادامه خواهند داد. پیروزی یا شکست، نتیجه هر چه باشد، وقتی سپیده‌دم سر بزند و خورشید بر پهنه تالاب انزلی نور بتاباند، یک روز جدید برای ماست. یک روز جدید برای اینکه متواضعانه، با اعتماد به نفس و پرتلاش‌تر به زمین حسن رود برگردیم و به سوی مسابقه بعد برویم و چه خوب که به زودی شما را ملاقات خواهیم کرد - جای نیمای عزیز خالی.»

اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان آسیا؛ آزادی در یک روز میزبان دو بازی!

اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان آسیا؛ آزادی در یک روز میزبان دو بازی!

بیشتر بخوانید
12 آبان 1402 | ساعت 19:25
بیشتر بخوانید
نتایج هفته دهم لیگ یک / خیبر صدرنشین شد

نتایج هفته دهم لیگ یک / خیبر صدرنشین شد

بیشتر بخوانید
12 آبان 1402 | ساعت 19:13
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...