تبلیغات عجیب و غریب سلبریتی ها / از دی کاپریو و جورج کلونی تا بریتنی اسپیرز و مدونا !

کدخبر (230521) | 24 مهر 1402 | ساعت 11:28
0 303
تبلیغات عجیب و غریب سلبریتی ها / از دی کاپریو و جورج کلونی تا بریتنی اسپیرز و مدونا !
افرادی مثل لئوناردو دی کاپریو، جورج کلونی و بریتنی اسپیرز در سالهای جوانی شان در کمپین های تبلیغاتی در سراسر جهان ظاهر شده اند؛ برخی از این تبلیغات به گونه ای بوده که این سلبریتی ها دیگر دوست ندارند دیده شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یک سری از چهره‌های معروف هستند که در سال‌ها شروع کارشان، در تعدادی از تبلیغات بین‌المللی که کمی شرم‌آور و عجیب هستند، بازی کرده‌اند.

افرادی مثل لئوناردو دی کاپریو، جورج کلونی و بریتنی اسپیرز در سالهای جوانی شان در کمپین های تبلیغاتی در سراسر جهان ظاهر شده اند.

بسیاری از آنها، وقتی در حال رشد در این صنعت بودند، کار تبلیغاتی را در کنار بازیگری و خوانندگی شان انجام داده اند، تا درآمد بیشتری داشته باشند و در معرض دید قرار بگیرند.

در ادامه لیست بعضی از سلبریتی هایی که در تبلیغاتی بازی کرده اند که دیگر دوست ندارند دیده شود، آورده شده است. 

1. لئوناردو دیکاپریو

سال: 1998
شرکت: اوریکو کارت

لئوناردو دیکاپریو، بازیگر هالیوودی محبوب، در یک آگهی تبلیغاتی برای شرکت کارت اعتباری ژاپنی اوریکو بازی کرده است. در آن زمان، او در آغاز مسیرش برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ستاره‌های جهان بود.

در دهه نود، او در فیلمهایی مثل رومئو + ژولیت (1996)، تایتانیک (1998) و ساحل (2000) نامی برای خود دست و پا کرد. با این حال در همان زمان که سرش با ساختن فیلمها گرم بود، در یک سری تبلیغات برای شرکت اوریکو هم بازی کرد. در این تبلیغات اکشن، دیده می‌شود که او با کارت اوریکوی خود، پول خرابکاری‌هایی که کرده را پرداخت می‌کند.

او با مافیای ژاپنی مبارزه می‌کند، جلوی دزدی را می‌گیرد و آسانسوری پر از مردم را قبل از اینکه بمیرند، نجات می‌دهد. او در پایان هر صحنه، با یک چشمک به دوربین میگوید: «کارت اوریکو، باشه»؟ به نظر می‌رسد که او نه تنها توانسته تهیه‌کنندگان فیلم ها را جذب کند، بلکه شرکت‌هایی را که به دنبال انتخاب ستاره در دهه نود بودند را هم می‌توانسته به خودش جذب کند.

2. بریتنی اسپیرز

سال: 1999
شرکت: سوکی کندی

در سال 1999، بریتنی اسپیرز، خواننده موسیقی پاپ، در یک تبلیغ ژاپنی برای برند شکلات سوکی کندی بازی کرد. این تبلیغات در همان سالی بود که آهنگ محبوبش Baby One More Time را منتشر کرد و توجه رسانه‌ها به او جلب شد. بسیاری از برندها میخواستند با او کار کنند، چون او به بزرگترین ستاره پاپ روی کره زمین تبدیل شده بود.

UHA Mikakuto که در بین جوانان و نوجوانان محبوب است، بریتنی را به عنوان چهره آب نبات جدیدش انتخاب کرد. در این تبلیغ، بریتنی و تیمش با یک جت خصوصی CGI سفر می‌کنند و در کنسرت‌ها و کار با برندها می‌درخشد. دیالوگ ژاپنی‌اش تقریباً چنین معنای دارد: «آدامس‌های کنجاک معده‌ام را بهتر می کنند».

 3. مدونا

سال: 1995
شرکت: تاکارا

در ماه مه 1995، الک کشیشیان، از مدونا در یک تبلیغ تلویزیونی ژاپنی برای تاکارا، سازنده مشروب شوچو یا ساکی ژاپنی، فیلمبرداری کرد. مدونا با پوشیدن کفش های گتا (کفش سنتی ژاپنی)، همراه با موسیقی‌ای که مخصوصاً برای این تبلیغ نوشته و ضبط کرده بود، وارد لانه اژدهای طلایی می‌شود. مدونا با نزدیک شدن به جانور، شمشیرش را می کشد و یک گوی طلایی جادویی را از دهان آن جدا می‌کند که سپس به یک لیوان Jun Legend روی یخ تبدیل می‌شود.

مدونا در حالی که به سمت دوربین بر می گردد، می گوید: «من خالص هستم. Jun Legend». مشروب ساکی با برند Jun Legend، از ترکیب دو نوع الکل تقطیر شده از جو و ذرت و نگه داشتن آنها در بشکه‌های بلوط زغالی به مدت یک تا پنج سال، ساخته می‌شد. ادعای تاکارا در آن زمان این بود که طعم ساکی شبیه ویسکی است.

آهنگ تبلیغاتی که مدونا نوشت و در این تبلیغ خواند، این بود: «چگونه می‌توانم پاک باشم، وقتی تمام قدرتی که دارم در حال شکستن من است؟ چگونه می‌توانم مطمئن باشم، این راهی که انتخاب کرده ام به کجا میرسد؟ من پاکم. Jun Legend».

 4. بن استیلر

سال: 2013
شرکت: Kirin Fruit Beer

در سال 2013، بن استیلر، در یک تبلیغ عجیب ژاپنی برای آبجو Kirin Fruit بازی کرد. این تبلیغ، استیلر را نشان می دهد که بعد از باز کردن آبجو در یک بلوک یخ گیر می‌کند و چند بازیکن فوتبال، روی او تکل میزنند. ماجرا از آنجا شروع می‌شود که او از بین چیرلیدرهای Kirin بیرون میآید تا درباره آخرین نوشیدنی این برند با مردم ژاپن حرف بزند. با این حال، این استیلر نیست که صحبت می کند، چون آنها ترجیح دادند که به جای صدای خودش، از صدای دوبله استفاده کنند.

شهرت بن، بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم هایی مثل Zoolander، Night at the Museum و Dodgeball است.

 5. جولیا رابرتز

سال: 2010
شرکت: Lavazza

در سال 2010 جولیا برای نقش ونوس در یک آگهی تجاری ایتالیایی برای قهوه لاوازا انتخاب شد. در این تبلیغ، یک فنجان لاوازا باعث می شود او لبخند بزند تا یک نقاش، بتواند نقاشی اش از او را به پایان برساند. او برای این کمپین تبلیغاتی 45 ثانیه ای، هزینه هنگفت 1.14 میلیون پوند دریافت کرد.

این بازیگر در این تبلیغات آسمانی که در کریسمس در ایتالیا به نمایش درآمد، در نقش ونوس بوتیچلی روی ابرها ظاهر شد. صحنه با نقاش شروع می‌شود که دارد تلاش می‌کند شاهکارش، Spring Allegory را خلق کند ولی مدلش به او لبخند نمی زند. در این تبلیغ، دو هنرمند مشهور ایتالیایی به نام‌های پائولو بونولیس و لوکا لورنتی هم حضور دارند که قهوه A Modo Mio Lavazza را به این ستاره پیشنهاد می‌کنند.

بعد از نوشیدن قهوه، جولیا لبخند معروفش را می زند و مردان در اطراف او شادی میکنند و بوتیچلی با هیجان دست به کار می شود تا لبخند او را به تصویر بکشد. این تبلیغ کوتاه، با چشمک زدن رابرتز به دوربین به پایان می رسد.

 6. نیکلاس کیج

سال: 2006
شرکت: سانکیو پاچینکو
 در سال 2006 نیکلاس کیج در یک تبلیغ ژاپنی برای شرکت Sankyo Pachinko که ماشینهای پین بال می سازد، بازی کرد. بازی pachinko شبیه نسخه عمودی یک ماشین پین بال است. بازی با شلیک توپ های فلزی به نام «توپ های پاچینکو» انجام می شود. با اجاره توپ های پاچینکو در سالن، می توانید پاچینکو بازی کنید.

هنگامی که جک پات کردید، می توانید تعداد زیادی توپ پاچینکو برنده شوید که میتوانند با جوایز مختلفی مبادله شوند. نیکلاس در سال 2006 در تعدادی از این تبلیغات بازی کرد. در یکی از آن‌ها، او پشت یک پیانوی بزرگ می‌نشیند و درباره اینکه چقدر پاچینکو را دوست دارد، فکر می‌کند. در تبلیغ دیگری، گوشواره خبرنگاری، او را به یاد توپ پاچینکو می اندازد.

 7. لیدی گاگا

سال: 2009
شرکت: F1 Rocks

لیدی گاگا در سال 2009 در آگهی تبلیغاتی F1 Rock ، کنسرتی در سنگاپور، ظاهر شد. یک ستاره موسیقی به نظر می‌رسید که برای این تبلیغ مناسب باشد و در آن، او لباس تنگی با چاپی شبیه روزنامه پوشیده که اپل‌های برجسته دارد.

این تبلیغ برای کنسرتی در سنگاپور بود که همراه با مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 سنگاپور برگزار می شد. او در این تبلیغ، در حالی که آهنگ Poker Face در پس زمینه پخش میشود، میگوید که سنگاپور دقیقاً مثل او «بی نظیر» است. او می گوید: «به سنگاپور، شهر اولین ها، خوش آمدید. اولین مسابقه شبانه Grand Prix و حالا اولین راک F1. مسابقه شروع شده، پس آماده راک در دنیای F1 در سنگاپور باشید».

 8. جورج کلونی

سال: 2011
شرکت: DNB

در سال 2011 جورج کلونی جذاب هالیوود، در کمپین تبلیغاتی بانک نروژی DnB حضور پیدا کرد. در این کلیپ زنی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که شب قبل با جورج ازدواج کرده و قرار است با هم به یک خانه زیبا نقل مکان کنند. در ادامه این تبلیغ گفته می‌شود: «بعضی افراد در زندگی خوش شانس هستند... برای بقیه، پس‌انداز کردن راه هوشمندان های است».

هدف از این تبلیغ، نشان دادن این است که چطور بعضی افراد، در زندگی شانس دارند، در حالی که بقیه ما باید مسئولیت پذیر باشیم و شروع به پس انداز کردن کنیم. جورج در تبلغات پردرآمدی حضور داشته که معروف‌ترین آنها، برای برند قهوه نسپرسو است.

 9. چاک نوریس

سال: 2010
شرکت: T-Mobile در جمهوری چک

در سال 2010، چاک نوریس در یک سری تبلیغات برای کمپین کریسمس T-Mobileجمهوری چک بازی کرد. در این تبلیغات، گورو هنرهای رزمی در کریسمس، به طور عجیب و بی سرو صدایی، در خانه یک خانواده چکی ایستاده است.

مارتینا کمروا، سخنگوی T-Mobile، در مورد انتخاب این شرکت در آن زمان گفت:

چاک نوریس همیشه برای چیزهای خوب جنگیده و ما آن را دوست داریم. همه، حقایق و جوکهای چاک نوریس را می دانند. ما می‌خواستیم فراتر از آن‌ها برویم و چاک را در یک محیط خانوادگی معمولی در کشور چک در فضای کریسمس نشان دهیم، دقیقاً همان چیزی که از چاک نوریس انتظار ندارید. این چیزی بود که او هم دوست داشت و به همین دلیل موافقت کرد که به پراگ بیاید.

 10. دنیل دی لوئیس

سال: 1991
شرکت: لوازم آرایشی مردانه Kanebo

در سال 1991 دنیل دی لوئیس در یک تبلیغ ژاپنی برای لوازم آرایشی مردانه Kanebo بازی کرد. این برند، خود را به عنوان تولید کننده پیشرو ژاپنی محصولات آرایشی مراقبت از پوست، آرایش و مراقبت از مو با کیفیت بالا معرفی می کند. دنیل بازیگری را در دانشگاه Bristol Old Vic خواند و اولین حضورش در فیلم Sunday, Bloody Sunday بود.
او برای بازی در فیلم My Beautiful Laundrette تحسین برانگیز شد و برای فیلم های My Left Foot، There Will Be Blood و Lincoln جوایز اسکار را به دست آورد.

عشق پایدار کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس بعد از 23 سال زندگی مشترک!

عشق پایدار کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس بعد از 23 سال زندگی مشترک!

بیشتر بخوانید
23 مهر 1402 | ساعت 20:28
بیشتر بخوانید
 
راز پوست شفاف و اندام زیبای اسکارلت جوهانسون در 40 سالگی!

راز پوست شفاف و اندام زیبای اسکارلت جوهانسون در 40 سالگی!

بیشتر بخوانید
23 مهر 1402 | ساعت 13:05
بیشتر بخوانید
 
دعوای جاری ها در اینستاگرام/ سوفی ترنر و پریانکا همدیگر آنفالو کردند!

دعوای جاری ها در اینستاگرام/ سوفی ترنر و پریانکا همدیگر آنفالو کردند!

بیشتر بخوانید
22 مهر 1402 | ساعت 22:47
بیشتر بخوانید
 
با باهوش سلبریتی های جهان آشنا شوید: از پوتین و تارانتینو تا شکیرا و مدونا

با باهوش سلبریتی های جهان آشنا شوید: از پوتین و تارانتینو تا شکیرا و مدونا

بیشتر بخوانید
22 مهر 1402 | ساعت 17:56
بیشتر بخوانید
 
جیجی حدید عاشق بردلی کوپر شده! رابطه مدل معروف با ستاره هالیوود

جیجی حدید عاشق بردلی کوپر شده! رابطه مدل معروف با ستاره هالیوود

بیشتر بخوانید
22 مهر 1402 | ساعت 13:15
بیشتر بخوانید
 
جنجال جدید شکیرا! این خواننده معروف یک زن را هل داد

جنجال جدید شکیرا! این خواننده معروف یک زن را هل داد

بیشتر بخوانید
22 مهر 1402 | ساعت 13:14
بیشتر بخوانید
 
اسرار شرم آور سلبریتی ها! از جنیفر لوپز و شکیرا تا تام کروز و رایان گاسلینگ

اسرار شرم آور سلبریتی ها! از جنیفر لوپز و شکیرا تا تام کروز و رایان گاسلینگ

بیشتر بخوانید
21 مهر 1402 | ساعت 21:38
بیشتر بخوانید
 
آیا تیلور سویفت تهدیدی برای دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است؟

آیا تیلور سویفت تهدیدی برای دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است؟

بیشتر بخوانید
21 مهر 1402 | ساعت 02:46
بیشتر بخوانید
 
ایلان ماسک دلیل حضور امبر هرد در فیلم آکوامن است!

ایلان ماسک دلیل حضور امبر هرد در فیلم آکوامن است!

بیشتر بخوانید
19 مهر 1402 | ساعت 19:09
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...