تریلر بازی GTA VI منتشر شد | شگفتی هواداران و انتظار برای انتشار جی تی ای 6 تا سال 2025 !

کدخبر (232279) | 17 آذر 1402 | ساعت 00:52
0 295
تریلر بازی GTA VI منتشر شد | شگفتی هواداران و انتظار برای انتشار جی تی ای 6 تا سال 2025 !
انتشار تریلر بازی جی تی ای 6 (GTA VI) هواداران دنیای بازی‌های رایانه‌ای را حیرت زده کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از مدت‌ها انتظار، تریلر بازی جی تی ای 6 (GTA VI) به طور رسمی منتشر شد و همین ویدئوی 90 ثانیه‌ای کافی بود تا هواداران تشنه این بازی هیجان انگیز، شگفت زده شوند.

بیش از 10 سال از انتشار آخرین نسخه بازی GTA می‌گذرد و تریلر منتشر شده، اولین تریلر رسمی از جدیدترین نسخه بازی جی تی ای بوده است.

سال گذشته ویدئوهایی از این بازی لو رفته بود، ویدئوهایی که هکرها با نفوذ به گروه‌های «راک استار» شرکت تولیدکننده این بازی به آنها دست یافته بودند. 

تریلر رسمی این بازی روز پنجم دسامبر (14 آذر) در کانال یوتیوبی راک‌ استار گیمز منتشر شد و در مدتی که از انتظار آن گذشته، بیش از 120 میلیون بار دیده شده است.

این تریلر در کمتر از 36 ساعت رکورد تماشای تریلر جی تی ای 5 که 12 سال پیش منتشر شده بود را شکست!

درباره جی تی ای 6 چه می‌دانیم؟

بازی جی تی ای 6، هشتمین نسخه رسمی از بازی‌های Grand Theft Auto (دزدی بزرگ اتومبیل، به اختصار GTA) بوده و یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی و جهان باز و یکی از پرفروش‌ترین فرانچایزهای بازی‌های ویدئویی تاریخ است.

این بازی در ادامه نسخه‌های موفقی چون جی تی ای وایس سیتی (2002)، جی تی ای سن آندریاس (2004)، جی تی ای 4 (2008) و جی تی ای 5 (2013) منتشر خواهد شد. تمامی نسخه‌های قبلی این بازی در میان بازی‌های محبوب کاربران ایرانی بوده‌اند.

بازگشت جی تی ای به وایس سیتی

جی تی ای 6 باز هم به وایس سیتی بازگشته است. وایس سیتی شهری شبیه‌سازی شده به میامی در ایالت فلوریدا است. در تریلر رسمی و ویدئوهای لو رفته از این بازی، گرافیک چشم‌نواز و نزدیک به واقعیت بازی کاملا محسوس است و به مانند تمام نسخه‌های قبلی، رخدادهای تصادفی بیشماری در انتظار کاربران خواهد بود، با این تفاوت که این بار هوش مصنوعی پیشرفته‌ای به بازی اضافه شده که قابل پیش‌بینی بودن اتفاقات بازی را به حداقل می‌رساند.

نقشه بازی جی تی ای 6 - وایس سیتی جذاب تر از قبل

خط داستانی نسخه قبلی جی تی ای وایس سیتی مربوط به سال 1986 بود و آن بازی در سال 2002 منتشر شد. نسخه جدید جی تی ای 6، دنیای مدرن‌تری را به نمایش گذاشته و با اینکه زمان خط داستانی این نسخه منتشر نشده، با این حال کاملا مشخص است داستان جدید جی تی ای، مربوط به روزگار مدرن و زمان حال بسیار نزدیک است.

هنوز نقشه رسمی بازی از سوی راک استار منتشر نشده اما تصاویری در این باره لو رفته که نشان می‌دهد که کاربران با دنیایی به شدت بزرگ مواجه خواهند بود. این احتمال نیز مطرح شده که بازی در زمان انتشار با نقشه کوچک‌تری در اختیار کاربران قرار بگیرد و به مرور وسعت مناطق بیشتری به بازی اضافه شوند.

شخصیت های بازی GTA 6

بازی GTA 6 دو شخصیت اصلی خواهد داشت و این بار پای یک زن در میان است. لوسیا یکی از شخصیت‌های اصلی جی تی ای 6 است و در کنار او، پارتنر او نیز دیگر شخصیت اصلی بازی خوهد بود، شخصیت مرد بازی که هنوز از نام آن رونمایی نشده است. تریلر بازی لوسیا را با لباس نارنجی زندان نشان می‌دهد و مشخصا لوسیا در گذشته درگیر زندان بوده است. 

در ادامه شخصیت مرد بازی نیز وارد شده و این دو در حال سرقت مشاهده می‌شوند. این اولین بار است که شخصیت اصلی سری بازی‌های جی تی ای، یک زن است.

جی تی ای 6 برای کدام کنسول ها منتشر خواهد شد؟

تا این لحظه انتشار جی تی ای 6 برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و سری S مورد تایید قرار گرفته و این بازی به طور قطع در زمان انتشار، در کنسول‌هایی چون پلی استیشن 4 و اکس باکس One قابل اجرا نخواهد بود.

تاریخ انتشار جی تی ای 6

هنوز زمان دقیق انتشار بازی جی تی ای 6 منتشر نشده و راک استار تنها به انتشار این بازی در سال 2025 میلادی اکتفا کرده است.

ریتینگ و اوورال تیم ها و بازیکن های مطرح در EA Sports FC24 (FIFA) اعلام شد! + عکس

ریتینگ و اوورال تیم ها و بازیکن های مطرح در EA Sports FC24 (FIFA) اعلام شد! + عکس

بیشتر بخوانید
15 شهریور 1402 | ساعت 12:20
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...