تنها کسی که کریستیانو رونالدو اعتراف کرده که از او بهتر است!

صحبت های فابیو پیم، فوتبالیستی که میتوانست ستاره شود
کدخبر (230733) | 29 مهر 1402 | ساعت 17:29
0 236
تنها کسی که کریستیانو رونالدو اعتراف کرده که از او بهتر است!  صحبت های فابیو پیم، فوتبالیستی که میتوانست ستاره شود
کریستیانو رونالدو و فابیو پیم دوران جذابی را با یکدیگر پشت سرگذاشتند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو و فابیو پیم چند هفته قبل از اینکه رونالدو در مسابقات یورو 2004 بدرخشد، با هم به تعطیلات رفتند.

اما بعد از اینکه مسیر زندگی فوتبالیشان، در جهت‌های کاملاً متضادی پیش رفت، پیم حتی مطمئن نیست که دوست قدیمی‌اش، او را به یاد داشته باشد.

این فوتبالیست فراموش شده، می‌ترسد که با تیمی سابق آکادمی اسپورتینگش، به زمین برگردد، با اینکه در دوران نوجوانی، از او بهتر بوده است.

پیم سه سال از رونالدو کوچکتر است، پس آنها در کودکی به طور منظم با هم بازی نمی‌کردند، اما در بیرون از زمین، دوستان خوبی بودند.

آنها بخاطر توانایی‌های فوتبالی و عشقشان به فست فود بهم نزدیک شدند. البته علاقه به فست فود، چیزی است که با رژیم غذایی فوق العاده سالم امروز رونالدو، فاصله زیادی دارد.

پیم به SunSport گفت:

زمانی که در اسپورتینگ بازی می‌کردیم و درآن آکادمی زندگی می‌کردیم، محل زندگی ما در استادیوم بود. شب‌ها به مک‌دونالد می‌رفتیم تا همبرگرهایی را که دیگر هیچ‌کس نمی‌خواست و برای فروش خوب نبودند را بگیریم. ما هر شب برای همبرگر خوردن به آنجا میرفتیم. بله، اسپورتینگ میدانست. آن زمان، مثل این روزها نبود. به ما اجازه میدادند که بیرون برویم.

تنها کسی که کریستیانو رونالدو اعتراف کرده که از او بهتر است!  صحبت های فابیو پیم، فوتبالیستی که میتوانست ستاره شود

پیم اضافه کرد:

 ما با هم دوست بودیم. نمیتوانم بگویم بهترین دوست هم بودیم، اما ما با هم دوست بودیم. من با او به تعطیلات میرفتم. یکی از این تعطیلات در برزیل بود، اولین باری بود که به برزیل میرفتم، قبل از یورو 2004 بود. این مسابقات، اولین قهرمانی اروپا برای کریستیانو در تیم بزرگسالان پرتغال بود و قبل از آن به تعطیلات رفتیم. من هم با تیم ملی تمرین کردم، اما برای بازی کردن خیلی جوان بودم. اگر بزرگتر بودم، میتوانستم آنجا باشم.

این دو، اولین بار وقتی که پیم هشت ساله با آکادمی اسپورتینگ،قرارداد امضا کرد و در یک تورنمنت در مادیرا، جزیره پرتغالی که رونالدو در آن متولد شده، شرکت کرد، با هم ملاقات کردند.

در آن زمان، پیم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این رونالدو 11 ساله، قرار است چقدر بازیکن خوبی بشود، اما او ویژگی‌هایی داشت که امکان موفقیت باورنکردنیش را نشان می‌داد.

تنها کسی که کریستیانو رونالدو اعتراف کرده که از او بهتر است!  صحبت های فابیو پیم، فوتبالیستی که میتوانست ستاره شود

پیم گفت: 

اولین باری که با کریستیانو ملاقات کردم، هشت ساله بودم، تازه به اسپورتینگ آمده بودم و به تورنمنت مادیرا رفتیم. ما اوقات خوبی را با هم گذراندیم، واقعاً اوقات خوبی بود. آن زمان، فوتبال برای ما چندان جدی نبود.

یک فوتبالیست فوق العاده

ما میتوانستیم از بچه بودن، لذت ببریم. اما من همیشه رونالدو را به عنوان فردی سخت کوش، واقعا متعهد و کسی که میخواست بهترین باشد،به یاد میآورم. او همیشه همینطور بوده، وقتی میباخت، ناراحت میشد. این تلاشش بود که او را به جایگاهی رساند که الان دارد. حتی امروز هم نیازی ندارد که بازی کند، اما میخواهد بهترین باشد. او هر چیزی را که می توانسته، به دست آورده، چیزی باقی نمانده است. اما این نتیجه تلاش ما در دوران کودکیست. حتی خودش هم نمی‌دانست به جایگاه الانش خواهد رسید. من معتقد بودم که او می‌خواهد بازیکن خوبی درفوتبال باشد، اما رسیدن به سطحی امروزش؟ در آن زمان، فکر نمیکردم.

رونالدو در سال 2003، اسپورتینگ را ترک کرد تا به سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد بپیوندد. او در آن زمان گفته بود:

اگر فکر میکنید من خوب هستم، صبر کنید تا فابیو پیم را ببینید

پیم تنها بازیکنی است که رونالدو آشکارا اعتراف کرده که از او بهتر است.

اما در حالی که رونالدو به یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ تبدیل شد و پنج بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و پنج توپ طلا را به دست آورد، حرفه پیم به دلیل شهرت و پول و سبک زندگی ای که پر از زنان، ماشین‌ها و مهمانی ها‌یی بود که همه بخاطر دستمزدهای زیادش در سن پایین، ممکن شده بود، از بین رفت.

تنها کسی که کریستیانو رونالدو اعتراف کرده که از او بهتر است!  صحبت های فابیو پیم، فوتبالیستی که میتوانست ستاره شود

این وینگر سابق که در سن 20 سالگی به صورت قرضی در نیکمت دخیره چلسی حضور داشت و هفته‌ای 10000 پوند دستمزد میگرفت، هنوز هم از اشتباهاتی که مرتکب شده و استعداد طبیعی‌اش را هدر داده، پشیمان است، به خصوص که او واقعاً معتقد است نه تنها از رونالدو بهتر بوده، بلکه بهترین بازیکن جهان بوده است.

در عوض، او الان اصرار دارد که رونالدو بهترین بازیکن تاریخ و بهتر از رقیبش، لیونل مسی است، اگرچه همه در پرتغال، با این موضوع موافق نیستند.

پیم SunSport را به آرایشگاهش برد، جایی که مالکش، عاشق مسی است و صحبت درباره بازیکن سابق رئال مادرید را ممنوع کرده است.

پیم در جواب به سوال "رونالدو یا مسی" گفت:

من نمیتوانم حقیقت را بگویم، چون رئیس به کسی اجازه نمیدهد نام کریستیانو را بیاورد. درذهن او، مسی همیشه بهترین خواهد بود. نمیتوانم بگویم رونالدو بهتر است، وگرنه نمیتوانم هفته آینده اینجا باشم!

اما در نهایت، پیم تسلیم شد و گفت:

 کریستیانو. این انتخاب من است. در ذهنم ، واقعا فکر میکنم که او برای هر چیزی که گرفته و هر کاریکه انجام داده، بهترین است. در پرتغال، ما هرگز، کس دیگری مثل او را نخواهیم دید. هرگز. کریستیانو با تمام تلاش و سخت کوشیش، به سطحی رسید که لیاقتش را داشت. اما من هم وقتی که بازی میکردم، اگر همین تلاش و تعهد را داشتم، بهتر از او بودم. من خصوصیات مختلفی داشتم. از نظر تکنیکی بهتر بودم. من یک رونالدینیوی کوچک بودم. اما همانطور که میبینیم، این تکنیک نیست که ما را به جایی میرساند. من از بعضی از انتخاب‌هایم، پشیمانم، اما با شناختی که از خودم دارم، غیرممکن است که به سطح کریستیانو میرسیدم. اما بله در آن زمان، من بهتر از کریستیانو بودم. او باید یکی از توپ‌های طلایش را به من بدهد!

تنها کسی که کریستیانو رونالدو اعتراف کرده که از او بهتر است!  صحبت های فابیو پیم، فوتبالیستی که میتوانست ستاره شود

پیم ارتباطش را با رونالدو از دست داده است. او تمرینات هم تیمی سابقش را با تیم ملی پرتغال، از پنجره زندان تماشا میکرد. پیم در سال 2019 به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد و به مدت یک سال در زندان بود.

الان بخاطر اینکه پرونده‌اش به جایی نرسید، رفع اتهام شده است. پیم به بچه‌ها کمک می‌کند که اشتباهات او را تکرار نکنند.

او سه سال است که فوتبال بازی نکرده و فقط دوره کوتاهی، در فصل 21-2020، در تیم دسته سومی لهستانی به نام LZS Starowice بازی کرد.

بعد از دو عمل جراحی روی زانو، فقط یک تماس تلفنی بسیار خاص ممکن است باعث شود که دوباره کفش فوتبال به پا کند.

پیم گفت:

 نه، صادقانه بگویم، نمی‌خواهم دوباره با کریستیانو بازیکنم. من می ترسم وارد زمین شوم، چون میدانم که مصدوم خواهم شد. اگر از من بخواهد، (به زمین) میروم. حتی نمیدانم من را به خاطر میآورد یانه. از آخرین باری که با او صحبت کرده‌ام، مدت زیادی میگذرد. مازندگی‌های متفاوتی داریم. او زندگی خودش را دارد، من زندگی خودم را دارم، اما مطمئنم اگر جایی او را ببینم، مثل قدیم صحبت خواهیم کرد.

صحبت های کریم بنزما بعد از گل به خودی

صحبت های کریم بنزما بعد از گل به خودی

بیشتر بخوانید
29 مهر 1402 | ساعت 14:42
بیشتر بخوانید
از گور برخاسته: فرار آرنولد از میله 500 کیلویی!

از گور برخاسته: فرار آرنولد از میله 500 کیلویی!

بیشتر بخوانید
29 مهر 1402 | ساعت 10:43
بیشتر بخوانید
رونالدو فکرش را هم نمی کرد عاشق النصر شود!

رونالدو فکرش را هم نمی کرد عاشق النصر شود!

بیشتر بخوانید
28 مهر 1402 | ساعت 22:16
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...