توصیف پسر رونالدو از جورجینا رودریگز ؛ او دست پاچلفتی‌ترین زنی است که در زندگی‌تان دیده‌اید!

فرزند ارشد کریستیانو رونالدو، رابطه جالبی با جورجینا رودریگز دارد.
کدخبر (165091) | 24 فروردین 1402 | ساعت 13:35
1 2640
توصیف پسر رونالدو از جورجینا رودریگز ؛ او دست پاچلفتی‌ترین زنی است که در زندگی‌تان دیده‌اید!
فرزند ارشد کریستیانو رونالدو، رابطه جالبی با جورجینا رودریگز دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز از سال 2016 که با یکدیگر آشنا شده‌اند، همواره رابطه گرمی با یکدیگر داشته و این ارتباط قوی را در محافل اجتماعی و بسیاری از مراسم‌ها نشان داده‌اند. در همین حال تصاویری که از این زوج سرشناس در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر میود، حکایت از همین رابطه عمیق و دوست داشتنی میان آنها دارد. جورجینا رودریگز که پس از آشنایی با کریستیانو رونالدو و شروع زندگی مشترک با این فوق ستاره پرتغالی، نامش را بر سر زبان‌ها انداخته، در مدت اخیر با پخش مستند «من جورجینا هستم» بیش از هر زمانی محبوبیت خود را افزایش داده و به ترند خبری رسانه‌های مختلف تبدیل شده است.

توصیف پسر رونالدو از جورجینا رودریگز ؛ او دست پاچلفتی‌ترین زنی است که در زندگی‌تان دیده‌اید!روابط عاطفی مستحکم جورجینا رودریگز و پسر رونالدو

او که اکنون به همراه همسرش در کشور عربستان زندگی می‌کند، تلاش داشته تا در این کشور عربی هم اثربخشی خود را به عنوان یک اینفلوئنسر پرمخاطب حفظ کند و همچنان مخاطبان خود را با به روزرسانی‌هایی که از زندگی‌اش در شبکه‌های اجتماعی دارد، سرگرم نگه دارد. در قسمت اخیر مستند «من جورجینا هستم» به نظر می‌رسد که فرزند اول کریستیانو رونالدو با نامادری خود شوخی می‌کند. در قسمت‌های اخیر این مستند رابطه عاطفی مستحکم کریستیانو جونیور و جورجینا به نمایش گذاشته شده است. در ابتدای این اپیزود، کریستیانو جونیور از تلفن همراه خود به دوربین نگاه کرده و می‌گوید:
جیو اینجاست، او دست و پا چلفتی ترین زنی است که در زندگی خود خواهید دید
این گفته پسر کریستیانو رونالدو ارتباط معنایی خاصی به صحنه‌ای در این قسمت از مستند دارد که در آن جورجینا درون یک محراب نشسته و در حین گذاشتن شمع‌ها، به طرز ناشیانه‌ای خود را روی با شعله شمع می‌سوزاند. توصیف پسر رونالدو از جورجینا رودریگز ؛ او دست پاچلفتی‌ترین زنی است که در زندگی‌تان دیده‌اید! جورجینا و کریستیانو جونیور علیرغم اینکه از نظر بیولوژیکی با هم مرتبط نیستند، بسیار رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند. کریستیانو رونالدو چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به پسرش اعلام نکرده که مادرش چه کسی است تا بتواند رابطه او و جورجینا را به همین شکل نگه دارد. ستاره پرتغالی اذعان داشته که در این خصوص از فشار رسانه‌ها واهمه دارد. با این حال به نظر می‌رسد او منتظر فرصت مناسب است تا هویت واقعی مادر پسرش را به او اعلام کند. کریستیانو رونالدو که روزهای خوبی را در لیگ عربستان پشت می‌گذارد و در چند بازی اخیر موفق شده 3 بار هت‌تریک کند، در آخرین بازی النصر مقابل الفیحا نتوانست به تیمش در کسب پیروزی کمک کند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این در شرایطی بود که پس از پایان بازی، ستاره پرتغالی که به نظر می‌رسید از نتیجه بدست آمده و عملکرد تیمش و تیم حریف رضایتی ندارد، وارد درگیری لفظی با بازیکنان الفیها شد. رونالدو که سابقه 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دارد، از سبک بازی بازیکنان حریف در زمین ناراضی بود. بازیکنان تیم قهرمان جام پادشاهان 2022 در تمام طول بازی مشغول کارهای تدافعی بودند و سعی می‌کردند بازی هم تیم‌های رونالدو را خراب کنند. با این تساوی النصر با 3 امتیاز اختلاف نسبت به الاتحاد، در رده دوم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خاک عالم برسرت ر نالدوجورجینای بی بندوباربدبخت وبیچاره ات می‌کند.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...