درگیری شدید در بهشت زهرا؛ «هانی کُرده» تیر خورد

کدخبر (233018) | 19 دی 1402 | ساعت 15:58
0 198
تیر اندازه به هانی کُرده در بهشت زهرا / گنده لات تهران به قتل رسید؟
«هانی خلیفه‌دار» ملقب «هانی کُرده» دقایقی پیش در بهشت زهرا تهران مورد اصابت گلوله و چاقو قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران به رکنا گفت:

ظهر امروز هانی کرده یکی از اراذل و اوباش معروف پایتخت برای مراسم خاکسپاری پسر جوانی به بهشت زهرا می رود و در حالیکه جمعیت زیادی در این مراسم خاکسپاری در قطعه 231 حضور داشتند پسر جوانی با در دست داشتن چاقو به سمت هانی کرده حمله کرده و او را از ناحیه سر هدف ضربات چاقو قرار داد.

فارس در ادامه افزود:

در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح ۱ [ هانی کرده]با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.

تیر اندازه به هانی کُرده در بهشت زهرا / گنده لات تهران به قتل رسید؟

چند ماه پیش، هشتم تیر ماه، نخستین تمرین تیم استقلال با هدف آماده‌سازی این تیم برای حضور در لیگ بیست‌وسوم انجام شد و با حواشی بسیاری همراه بود. تصاویری از زد و خورد میان هواداران استقلال با چند شرور که پیش از این هم در تمرین استقلال دیده شده بودند، از اتفاقات عجیب در تمرین آبی‌پوشان بود. 

در رأس‌ آنان هم شخصی به نام «هانی خلیفه‌دار» که با نام مستعار «هانی کُرده» شناخته می‌شود، قرار داشت. ساعاتی بعد از این تمرین، در حالی که هواداران خشمگین استقلال در شبکه‌های اجتماعی به اتفاقات رخ‌داده واکنش نشان می‌دادند، انتشار چند عکس از معاشرت «هانی کُرده» و دوستانش با حجت کریمی در تمرین استقلال، آتش خشم آنان را بیش از پیش شعله‌ور کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...