تیلور سوئیفت برای لیونل مسی دردسر ساخت

کدخبر (231724) | 27 آبان 1402 | ساعت 11:48
0 154
تیلور سوئیفت برای لیونل مسی دردسر ساخت
در حالی که قرار بود تقابل آرژانتین و اروگوئه در ورزشگاه مونومنتال برگزار شود، به دلیل کنسرت تیلور سوییفت در این ورزشگاه، این بازی به میزبانی ورزشگاه بومبونرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت و با نتیجه 0-2 در این بازی شکست خورد. 

این بازی به میزبانی آرژانتین برگزار شد اما مشکل عجیبی که به وجود آمد باعث شد که آنها مجبور به تغییر ورزشگاه مورد نظرشان برای انجام این دیدار شوند و دلیل این اتفاق هم برگزاری کنسرت تیلور سوئیفت در این کشور بود. 

این خواننده مشهور و محبوب سه کنسرت در طول یک هفته گذشته در این کشور برگزار کرده و از ورزشگاه ریور پلاته برای هر برگزاری هر سه کنسرت استفاده کرد و همین موضوع باعث شد که آرژانتین شرایط برگزاری بازی در این ورزشگاه را نداشته باشد. 

این کنسرت پنج روز قبل در این ورزشگاه برگزار شد اما زمین چمن به موقع برای برگزاری بازی آماده نشد و به همین دلیل لیونل مسی و یارانش مجبور شدند که در ورزشگاه لابومبونرا میزبان اروگوئه باشند که درنهایت هم شکست را با دریافت دو گل در این بازی پذیرفتند. 

آنها حالا باید در بازی بعدی و در نبردی حساس و تماشایی به مصاف تیم ملی برزیل بروند که این روزها شرایط خوبی ندارد و هر دو تیم برای تغییر این وضعیت و بهبود شرایط قدم به این دیدار خواهند گذاشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...