جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 / نتیجه فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین ؛ صعود به یک چهارم نهایی با گلباران حریف

کدخبر (234136) | 28 بهمن 1402 | ساعت 21:56
0 79
جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 / نتیجه فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین ؛ صعود به یک چهارم نهایی با گلباران حریف
نتیجه بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین در چارچوب جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 برد 6 بر 3 تیم ملی کشورمان بود.

به گزارش سرخ نیوز، بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین دومین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امروز شنبه 28 بهمن 1402 برگزار شد. 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه دوم مسابقات جام جهانی با سه تیم اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه است؛ گفتنی است که دو تیم برتر هر گروه به دور حذفی راه می‌ یابند.

نتیجه فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین برد تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بود تا بعد از پیروزی مقابل اسپانیا، فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی 2024 صاحب دومین برد پیاپی شود.

ساحلی‌ بازان ایران تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از ۲ دوره غیبت پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ ها حضور پیدا کرد.

نتیجه فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 

نتیجه فوتبال ساحلی ایران آرژانتین باعث شد تا طبق جدول جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 ، تیم ملی کشورمان راهی یک چهارم نهایی مسابقات شود. ساحلی‌ بازان ایران بازی را بهتر آغاز کردند و موفق شدند در ۱۲ دقیقه ابتدایی ۳ گل را به ثمر برساند و در دقایق پایانی یک گل دریافت کردند. برای ایران محمد علی مختاری (۲) و رضا میری گلزنی کردند.

وقت دوم این دیدار کمی متفاوت‌تر از دنبال شد و این آرژانتین بود که موفق شد از روی نقطه پنالتی اختلاف را به یک گل کاهش دهد.

در وقت‌های سوم محمد مرادی موفق شد با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی گل چهارم را به ثمر برساند. ساحلی بازان ایران در این دیدار ۳ گل تماشایی قیچی برگردان به ثمر رساندند. آرژانتین در دقایق پایانی موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند اما بلافاصله موحد محمدپور با یک ضربه پای چپ دقیق گل پنجم یوزهای یارانی را وارد دروازه آرژانتین کرد.

این پایان کار نبود و علی میرشکاری گل ششم را در موقعیت تک به تک به زیبایی به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با برتری ۶ بر ۳ ایران به پایان برسد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تماشاگر ویژه بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین بود. 

ترکیب اولیه تیم ملی ایران: حمید بهزادپور، امیر حسین اکبری، محمد مرادی، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...