حمله تند حسن روشن به خطیر و دیگر مدیران استقلال در ماجرای جعل امضا

کدخبر (232638) | 02 دی 1402 | ساعت 13:44
0 73
حمله تند یک استقلالی به خطیر در ماجرای جعل امضا
حسن روشن به شدیدترین شکل ممکن به مدیران استقلال حمله کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از گل، حسن روشن در خصوص ماجرای ادعای جعل امضای خانی عضو هیات مدیره باشگاه بعد از جعل امضای ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبالمی گوید:« درباره ماجرای جعل امضاهای اتفاق افتاده درباشگاه استقلال یک چیزهایی شنیده ام، اما دقیقا نمی دانم جریان از چه قرار است. با شناختی که من از خانی دارم، می دانم که پسر خوبی است همه حساب و کتاب هایش درست است. همان اندازه که خانی آدم خوب و سالمی است، از این مدیران باشگاه استقلال هرکاری که بگویید برمی آید! یکی از دلایلی که امسال حاضر به همکاری با باشگاه استقلال نشدم این بود که دیدم آدم های شفافی نیستند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه با اتفاقات پیش آمده احتمالا موادی چون قرارداد 160 میلیون تومانی سعید مهری هم واقعی نیست، این گونه توضیح داده و می گوید:«تا حدودی در جریان ماجرای قرارداد این بازیکن قراردارم و طبق صحبت هایی که شنیده ام فکر می کنم که درست باشد. ماجرا از این قرار است که وقتی سعید مهری به استقلال برگشت به او اعلام می کنند به خاطر پر بودن سقف بودجه فعلا فقط می توانند به او 160 میلیون پرداخت کنند که این بازیکن هم تحت شرایطی این موضوع را قبول می کند. حال امکان دارد همه اینها هم دروغ باشد و همان طور که گفتم از این مدیران باشگاه هیچ چیز بعید نیست!»

روشن درمورد دیدار ها و حمایت هایی که در ابتدای فصل از استقلال و علی خطیر داشت هم می گوید:«با حرف هایی که زد اول فکر می کردم آدم درستی باشد. او حتی به جان دخترش قسم خورد و آدم که بیخودی به جان تنها دخترش قسم نمی خورد. البته در جمع عرب ها که بودیم هر وقت کسی قسم می خورد می گفتند تو حتما دروغ می گویی که داری قسم می خوری! والا نمیدانم، خداکند که حرف هایش راست و درست باشد و الکی و برای دروغ گفتن به جان دخترش قسم نخورده باشد. من و دیگر پیشکسوتان همیشه آماده کمک به استقلال هستیم، اما اینبار احساس من این بود که فقط می خواهند پشت ما پنهان شوند و از ما سوء استفاده کنند و آدم های شفافی نیستند و در لابه لای حرف هایشان به آدم دروغ هم می گویند.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...