خشم سرمربی النصر؛ چرا به نکات مثبت نگاه نمی‌کنید؟

کدخبر (231021) | 07 آبان 1402 | ساعت 10:14
0 98
خشم سرمربی النصر؛ چرا به نکات مثبت نگاه نمی‌کنید؟
سرمربی النصر عربستان از انتقادات وارده به تیمش راضی نیست.

به گزارش سرخ نیوز، روند خوب النصر عربستان با پیروزی ۳-۱ مقابل فیحا ادامه پیدا کرد تا آن‌ها ضمن کسب سیزدهمین پیروزی خود از چهارده بازی اخیر، به رتبه دوم جدول لیگ عربستان و فاصله ۴ امتیازی با الهلال برسند.

البته پیروزی ۳-۱ النصر مقابل الفیحا برای سرمربی پرتغالی زردپوشان ریاض با حاشیه هایی در نشست خبری پس از بازی همراه بود. لوئیس کاسترو درباره این دیدار گفت: یک بازی زیبا انجام دادیم و یک پیروزی مهم کسب کردیم که شایسته آن بودیم. همه از اشتباهات دفاعی النصر صحبت می کنند در حالی که ما گل زدیم و بردیم.

سرمربی النصر گفت: چرا هواداران نگران دفاع هستند و روی چیزهای منفی تمرکز می‌کنند؟ چرا به نکات مثبت نگاه نمی‌کنند؟ ما در لیگ قهرمانان آسیا در صدر گروه خود قرار داریم و در لیگ نیز در رده دوم ایستاده ایم. ما در 14 مسابقه 13 پیروزی به دست‌آورده ایم.

کاسترو در این بخش از نشست خبری با عصبانیت می گوید: ما از فشاری که رویمان قرار دارد، رنج می‌بریم. بازیکنان ما به تیم های ملی خود می روند و برمی گردند و در مسابقات شرکت می کنند، چرا هر بار این همه صحبت می‌شود؟ اگر چیزی که من در تیم ارائه می کنم شما را راضی نمی‌کند و مربی دیگری وجود دارد که می‌تواند بهتر کار کند، خب بروید او را بیاورید.

وی ادامه داد: ما یک خانواده هستیم و با هم برای هواداران النصر می‌جنگیم، گام های ثابتی برمی‌داریم. می دانیم که توان تهاجمی ما قوی تر از توان دفاعی ماست و به مرور زمان آن را بهبود خواهیم داد و من به بازیکنان تیمم ایمان دارم.

او گفت: سعی می‌کنیم با وجود زمان کم تیم را آماده کنیم. بعد از هر مسابقه در حال ریکاوری هستیم، طبیعی است که اشتباه کنیم. اگر به دنبال بهترین فرد یا مکان بگردید، ایراداتی پیدا خواهید کرد.

سرمربی النصر در ادامه می گوید: با وجود خستگی و تلاش زیاد، به بازیکنان و کل مجموعه تیم تبریک می‌گویم. حریف ما تیم خوبی بود. در مورد تالیسکا هم از قبل درد داشت و او این را به ما گفت و قرار بود او را تعویض کنیم. تالیسکا در کنار کادر پزشکی است و آنها هستند که آمادگی او را برای ما تعیین می‌کنند.

کاسترو در پایان گفت: ما به عنوان کادر فنی، پزشکی، اداری و بازیکنان مسئولیت بزرگی بر عهده داریم و حضور در باشگاهی مانند النصر عربستان برای ما افتخار است. هواداران ما با جان و دل به ما کمک می کنند و می‌گوییم از حضور و حمایت شما تشکر می‌کنیم و آنچه مهم‌تر از نتیجه است، انجام کار و تلاش قوی و مستمر است.

خبر جنجالی در تبریز؛ پاکو خمز و تراکتور در آستانه قطع همکاری؟

خبر جنجالی در تبریز؛ پاکو خمز و تراکتور در آستانه قطع همکاری؟

بیشتر بخوانید
06 آبان 1402 | ساعت 22:45
بیشتر بخوانید
ورود ابرستاره ها هم جواب نداد؛ پروژه عربستان شکست خورد؟

ورود ابرستاره ها هم جواب نداد؛ پروژه عربستان شکست خورد؟

بیشتر بخوانید
06 آبان 1402 | ساعت 14:23
بیشتر بخوانید
قرارداد جدید رونالدو در عربستان

قرارداد جدید رونالدو در عربستان

بیشتر بخوانید
06 آبان 1402 | ساعت 10:39
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...