خطرناک ترین نسخه الکساندر ولکانوفسکی در مقابل اسلام ماخاچف

کدخبر (230586) | 25 مهر 1402 | ساعت 20:28
0 466
خطرناک ترین نسخه الکساندر ولکانوفسکی در مقابل اسلام ماخاچف
الکساندر ولکانوفسکی قهرمان دسته پر وزن UFC برای مبارزه بر سر کمربند قهرمانی در دسته سبک وزن مقابل اسلام ماخاچف می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، الکساندر ولکانوفسکی قهرمان دسته وزنی پَر وزن (66 کیلوگرم) سازمان UFC که به فاصله تنها 11 روز از زمان مبارزه، قبول کرد که در UFC 294 جایگزین چارلز اولیویرای مصدوم شود.

ولکانوفسکی در مصاحبه اخیر خود در مورد وضعیتش در این زمان کوتاه صحبت کرده است.

الکساندر ولکانوفسکی در UFC 290 با پیروزی مقابل یائیر رودریگز از کمربند قهرمانی دسته پر وزن دفاع کرد و حال دومین مبارزه برای کمربند قهرمانی در دسته سبک وزن پیش روی او خواهد بود.

او در UFC 284 در یک مبارزه پرحرف و حدیث با آرای داوران به اسلام ماخاچف باخت و حالا این شانس را دارد تا مقابل این مبارز داغستانی برای اعاده حیثیت راهی هگزاگون شود.

واکنش الکساندر ولکانوفسکی به مبارزه دوباره با اسلام ماخاچف

الکساندر ولکانوفسکی درباره مبارزه مجدد با اسلام ماخاچف می‌گوید:

خیلی از مردم فکر می‌کنن که من چیزی برای از دست دادن ندارم. این یه دروغه. همه میدونن که من مبارزه دوم با اسلام ماخاچف رو میخواستم، این کمربند سبک وزن رو میخواستم و اگر این بار هم شکست بخورم تا مدت‌ها این فرصت نصیبم نخواهد شد. بذارید با هم صادق باشیم، همین مبارزه هم در فاصله ی نزدیک نصیبم نمی‌شد.

ولکانوفسکی ترجیح می‌دهد که مثبت نگر باشد و به جنبه‌های مثبت این مبارزه نگاه کند . قطعا فشار بیشتر روی ماخاچف خواهد بود چرا که او به دنبال دفاع از کمربند خود بوده ولی ولکانوفسکی در وزن خودش قهرمان است و می‌خواهد یک کمربند دیگر هم ببرد:

شما شنیدید که اسلام در مورد قهرمانی دوگانه و مبارزه در وزن بالاتر صحبت کرده. اگر به من ببازه و این اتفاق نیفته چی؟ شاید این مبارزه فقط فرصت من برای قهرمانی دوگانه هست.

او در مورد نداشتن کمپ تمرینی پر فشار و نداشتن آنالیز و تمرینات کامل برای این مبارزه گفت:

کمپ‌های تمرینی بعضی وقتا خسته کننده میشن. بعضی وقتا 8 تا 12 هفته خودتو نابود میکنی چه از نظر فیزیکی چه از نظر ذهنی. من در یک شرایط بدنی هستم که یک شبه آمادگیم رو از دست نمیدم پس نگرانش نیستم. حس شادابی و سرزندگی دارم برای این مبارزه چون اون خستگی و فشار کمپ تمرینی رو تحمل نکردم. آیا میتونم دوباره 5 راند مبارزه کنم؟ آره فکر میکنم ولی نمیخوام یه گوشه بشینم و خودمو بکشم از فکر و خیال چون زمان لازم برای مقابله با سخت ترین لحظات ممکن در مبارزه رو نداشتم. ولی زمان لازم برای آماده شدن برای چیزی که باور دارم قراره اتفاق بیفته رو دارم.

قهرمان استرالیایی 35 ساله در مورد روش پیروزی که در ذهن خود دارد، گفت:

باور دارم که میتونم کارشو تموم کنم و نزارم به رای داوران بکشه. فکر میکنم قراره شماها یکی از خطرناک ترین نسخه‌های ولکانوفسکی که تا حالا دیدید رو ببینید. چون نمیخوام نتیجه رو به دست قضاوت داوران بسپرم. بیاید بریم اونجا و یک نمایش خوب و قاطع داشته باشیم. اینکه تو این زمان کم به ابوظبی برم و اسلام ماخاچف رو ناک اوت کنم کل دنیا رو شوکه میکنه .

ولکانوفسکی در حال حاضر طولانی ترین قهرمان فعلی UFC بوده چرا که او از سال 2019 قهرمان شده و در این مقطع زمانی 5 دفاع از عنوانش در دسته وزنی پَر وزن انجام داده. او 26 پیروزی (13 ناک اوت، 3 سابمیشن، 10 رای داوران) و 2 شکست در کارنامه خود دارد. یک شکست در فوق سبک وزن و یک شکست در سبک وزن (در مقابل اسلام ماخاچف). او در وزن تخصصی خودش شکست ناپذیر به نظر می‌رسد.

کامارو عثمان به دنبال شکست دادن حمزه چیمائف برای رسیدن به هدفی بزرگتر!

کامارو عثمان به دنبال شکست دادن حمزه چیمائف برای رسیدن به هدفی بزرگتر!

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 23:53
بیشتر بخوانید
 
سخت‌ترین مبارزه‌ اسلام ماخاچف در راه است؟

سخت‌ترین مبارزه‌ اسلام ماخاچف در راه است؟

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 18:05
بیشتر بخوانید
 
واکنش جان جونز به دوری موقت اسرائیل آدسانیا : «کار خوبی کردی»

واکنش جان جونز به دوری موقت اسرائیل آدسانیا : «کار خوبی کردی»

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 09:00
بیشتر بخوانید
 
پیش بینی بلال محمد از بازنشستگی کولبی کاوینگتون

پیش بینی بلال محمد از بازنشستگی کولبی کاوینگتون

بیشتر بخوانید
23 مهر 1402 | ساعت 13:05
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...