داوید دخیا پیشنهاد همبازی شدن با رونالدو را رد کرد!

کدخبر (231779) | 28 آبان 1402 | ساعت 17:23
0 96
داوید دخیا پیشنهاد همبازی شدن با رونالدو را رد کرد!
داوید دخیا دروازه‌‌بان اسپانیایی سابق منچستریونایتد پیشنهاد 500 هزار پوندی در هفته النصر را برای انتقال به این تیم رد کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، داوید دخیا که پس از جدایی‌اش از منچستریونایتد همچنان بدون تیم است، فرصت هم‌تیمی شدن مجدد با کریستیانو رونالدو را داشته، اما ترجیح داده راهی لیگ حرفه‌ای عربستان نشود. نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد؛ باشگاه النصر پیشنهادی با دستمزد 500 هزار پوند در هفته به دخیا داده، اما این دروازه‌بان اسپانیایی آن را رد کرده است. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه‌مندی باشگاه منچستریونایتد برای بازگرداندن او به اولدترافورد مطرح شده بود.

داوید دخیا که تابستان اخیر در پی تمدید نشدن قراردادش توسط باشگاه منچستریونایتد به حضور 12 ساله‌اش در این تیم لیگ برتری پایان داد، در این تیم لیگ برتری 350 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گرفت. این دروازه‌بان 33 ساله در سال 2011 و در 21 سالگی با قراردادی 18.9 میلیون پوندی از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست و با این تیم 8 قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

او 2 باره جایزه دستکش طلایی لیگ برتر و 4 بار هم جایزه سِر مت بازبی را به عنوان بهترین بازیکن فصل شیاطین سرخ کسب کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...