دختر راک پا به رینگ گذاشت ؛ آوا رین به اولین کشتی‌گیر نسل چهارم WWE تبدیل شد

آوا رین که نام واقعی او سیمون جانسون است، جا پای پدر خود راک و پدربزرگش راکی جانسون و پدر پدربزرگش که رئیس ارشد پیتر مایویا بود، گذاشته است.
کدخبر (161047) | 14 فروردین 1402 | ساعت 02:07
0 538
دختر راک پا به رینگ گذاشت ؛ آوا رین به اولین کشتی‌گیر نسل چهارم WWE تبدیل شد
آوا رین که نام واقعی او سیمون جانسون است، جا پای پدر خود راک و پدربزرگش راکی جانسون و پدر پدربزرگش که رئیس ارشد پیتر مایویا بود، گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، آوا رین روز شنبه با حضور در رقابت NXT Stand and Deliver، به اولین کشتی‌گیر نسل چهارم تاریخ WWE تبدیل شد. دختر 21 ساله دواین جانسون یا همان راک، به عنوان بخشی از مسابقه هشت نفره گروهی بین دانشگاه Chase و تیم Schism، اولین حضورش را در رینگ کشتی ‌کج تجربه کرد.

آینده خوب سیمون جانسون (  آوا رین ) در کشتی کج

در این مسابقه که کمی بیش از 11 دقیقه به طول انجامید آوا رین چند بار وارد عمل شد اما تیم او در اولین بازی خود متحمل شکست شد. در واقع آوا رین که نام واقعی او سیمون جانسون است، جا پای پدر خود راک و پدربزرگش راکی جانسون و پدر پدربزرگش که رئیس ارشد پیتر مایویا بود، گذاشته است. او در فوریه 2020 به WWE پیوست، اما به دلیل آسیب دیدگی جدی زانو نتوانست زودتر از این وارد مسابقات شود. با این حال به نظر می‌رسد آوا چشم انداز خوبی در این رشته دارد و در باشگاه آموزشی خود در اورلاندو به سرعت در حال پیشرفت و توسعه مهارت‌هایش است. پیش از شروع این مبارزه، دواین جانسون با دخترش و دیگر شاگردانش ملاقات کرد و به همراه آنها وارد رینگ شد. در این رقابت که جزو برنامه اصلی رسلمنیا 39 محسوب نمی‌شد، تیم دانشگاه Chase متشکل از آندره چیس، دوک هادسون و تئا هیل و تایلر بیت موفق شد تیم Schism که با نفراتی مانند جوئه گسی، ریپ فاولر، جگر رید و آوا رین پا به رینگ گذاشته بودند را شکست دهند.

دختر راک پا به رینگ گذاشت ؛ آوا رین به اولین کشتی‌گیر نسل چهارم WWE تبدیل شدآوا رین : اولین تجربه ام در WWE یک پیروزی بود

آوا رین پس از این شکست در توئیتر خود نوشت:
روز اول آوریل سال 2012 زمانی که تنها 10 سال داشتم تصمیم گرفتم به یک فوق ستاره WWE تبدیل شوم و حالا درست در همان روز و در 21 سالگی من اولین تجربه خود را در این عرصه بدست آوردم و کارم را شروع کردم. برای منی که 10 سال داشتم، این یک پیروزی است.
واکنش طرفدارانی که اولین حضور آوا رین در رینگ را به عنوان اولین کشتی‌گیر نسل چهارم تماشا کرده بودند، متفاوت بود. با این حال به نظر می‌رسد اکثر آنها در این مورد که او پتانسیل زیادی برای رشد دارد، توافق داشتند. به اعتقاد این طرفداران این اولین مسابقه آوا رین بود که در بزرگترین رویداد سال کشتی کج یعنی رسلمنیا برگزار شد و او به خوبی توانست خودش را نشان دهد.

دختر راک پا به رینگ گذاشت ؛ آوا رین به اولین کشتی‌گیر نسل چهارم WWE تبدیل شدنظرات طرفداران آوا رین درباره مبارزه دختر دواین جانسون

یکی از طرفداران توییت کرده است:
این نمایش خوبی برای آوا رین بود. قطعاً کنجکاو هستم که بیشتر از او ببینم.
دیگری در این باره نوشته است:
آوا رین بسیار ناپخته است اما او کار بدی در رینگ انجام نداد. قطعاً باید برای مدت طولانی در NXT بماند.
و سومی نوشته:
یک مسابقه عالی و یک داستان عالی!!! آوا هنوز نیاز به کار دارد اما دوست دارم پیشرفتش را ببینم.
حتی قبل از اینکه آوا رین در اولین مسابقه خود کشتی بگیرد، او طرفدارانش را تحت تاثیر قرار داده بود و به نظر می‌رسد که پتانسیل زیادی دارد. دواین جانسون عنوان کرده است که دخترش پس از تاریخ سازی و تبدیل شدن به اولین کشتی گیر نسل چهارم WWE، به دنبال ایجاد مسیری برای آینده‌اش است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...