درخواست مدیرکل از پرسپولیس: در کشتی و والیبال هم تیم‌داری کنید!

کدخبر (230536) | 24 مهر 1402 | ساعت 13:30
0 131
درخواست مدیرکل از پرسپولیس: در کشتی و والیبال هم تیم‌داری کنید!
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از باشگاه‌ها خواست تا در رشته‌های دیگر هم فعالیت کنند.

به گزارش سرخ نیوز، علی جوادی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در نشست خبری خود گفت: از باشگاه‌های فعال و دارای جایگاه مردمی مانند استقلال، پرسپولیس یا هوادار و پیکان خواهش می ‌کنیم از سایر رشته‌ها نیز حمایت کنند. با استقلال و پرسپولیس مکاتبه داشتیم که هم به پیشکسوتان خودشان توجه کنند و هم به رشته‌های دیگر بپردازند.

جوادی ادامه داد: با پرسپولیس مکاتبه داشتیم که در رشته هندبال دختران و همچنین رشته‌های والیبال و کشتی ورود کرده و به معنای واقعی باشگاه داری کنند. آنها در حال تغییر رویکرد هستند تا بعد از تامین اعتبار بتوانند در سال‌های آینده از ورزش قهرمانی بانوان حمایت کنند.

درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از پرسپولیس جهت تیم‌داری در رشته‌هایی مانند والیبال، کشتی و هندبال در حالی صورت گرفته که تنگنای شدید مالی سرخپوشان پایتخت، باعث شده تا رضا درویش اعلام کند که باشگاه تحت مدیریتش حتی توانایی تامین تغذیه بازیکنان را ندارد.

پرسپولیس پیش از این سابقه تیم‌داری در رشته‌های مختلف نظیر فوتسال (زنان و مردان)، والیبال (زنان و مردان)، واترپلو، وزنه‌برداری، تکواندو، جودو، بسکتبال، بسکتبال با ویلچر، شطرنج و دوومیدانی را دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...