دریکوس دوپلسی به دنبال اسرائیل آدسانیا نه حمزه چیمائف !

کدخبر (233333) | 01 بهمن 1402 | ساعت 23:56
0 137
دریکوس دوپلسی به دنبال اسرائیل آدسانیا نه حمزه چیمائف !
دریکوس دوپلسی گفت: آدمای زیادی هستند که قراره در ادامه مسیر باهاشون مبارزه کنم ولی میدونم که هواداران الان مبارزه من و اسرائیل آدسانیا رو میخوان.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در رویداد UFC 297 که امروز برگزار شد، در مبارزه اصلی رویداد دریکوس دوپلسی در یک مبارزه جذاب و پایاپای موفق شد شان استریکلند را با رای غیر متحد داوران شکست داده و قهرمان جدید دسته وزنی میان وزن (84 کیلوگرم) سازمان UFC شود.

دریکوس دوپلسی که اهل کشور آفریقای جنوبی میباشد پس از کامارو عثمان، اسرائیل آدسانیا و فرانسیس انگانو به چهارمین قهرمان از قاره آفریقا در تاریخ UFC تبدیل شد با این تفاوت که او بر خلاف 3 نفر دیگر تنها فردی است که در خاک آفریقا زندگی و تمرین میکند.

همین موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی بین او و آدسانیا شده بود. دوپلسی قبلا گفته بود که او قرار است اولین قهرمان واقعی از قاره آفریقا شود چرا که آدسانیا و عثمان و انگانو فقط در آفریقا به دنیا آمده اند و خیلی وقت است که از آن خارج شده اند.

آدسانیا هم در جواب او را با لفظ «کاکاسیاه» خطاب کرده بود تا طعنه ای به رنگ دوپلسی زده باشد و او را دعوت به دادن تست دی ان ای کرد تا ببینند کدام یک اصالت آفریقایی بیشتری دارد؟!

دریکوس دوپلسی :  UFC 300 عالی به نظر میرسه

حالا دریکوس دوپلسی پس از قهرمانی و در کنفرانس خبری در مورد حریف مد نظرش و زمان مبارزه بعدی اش صحبت کرده است:

نمیخوام تاریخ خاصی رو برای مبارزه ی بعدیم تعیین کنم ولی مبارزه در UFC 300 عالی به نظر میرسه. من مشکل شخصی با آدسانیا ندارم واقعا. فقط به نظرم مبارزه ای هست که هواداران دوست دارند ببینند. من میخوام بهترین رقابت ها رو داشته باشم. آدمای زیادی هستند که قراره در ادامه مسیر باهاشون مبارزه کنم ولی میدونم که هواداران الان مبارزه من و اسرائیل آدسانیا رو میخوان. همین الانشم کلی حاشیه و جنجال واسه این مبارزه ساخته شده. اگر به هر دلیلی نظر هواداران عوض شد و نخواستند مبارزه با آدسانیا رو ببینند، مشکلی نیست انجامش نمیدیم. من با این قضیه اوکی هستم . واسم مهم نیست حریفم کی باشه. فقط در حال حاضر اولین اسمی که توی ذهنم هست و میدونم که طرفداران هم میخوان این مبارزه رو ببینند و واسش هیجان زیادی دارند ، اسرائیل آدسانیاست. 

اخیرا اسرائیل آدسانیا اعلام کرد که به همگی دروغ گفته بوده و به زودی پس از رفع مصدومیتش به قفس مبارزات بازخواهد گشت. از آن طرف مبارز بزرگ و معروف دیگری به نام حمزه چیمائف در این دسته وزنی حضور دارد که پس از مبارزه در واکنش به قهرمانی دوپلسی نوشته بود: «دوپلسی به زودی میبینمت در UFC 300»

دوپلسی در واکنش به چالش حمزه چیمائف به صحبت های اخیر حمزه اشاره کرد که گفته بود میتواند جان جونز را شکست دهد که واکنش جونز را در پی داشت! دوپلسی گفت: «کی اون یارو رو جدی میگیره اصلا؟»

نظر شما چیست؟ چه حریفی را برای قهرمان جدید میان وزن در نظر دارید؟!


 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...