رده بندی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 / نتیجه بازی امروز فوتبال ساحلی ایران و بلاروس ؛ سکوی سوم جهان به ایران رسید

کدخبر (234388) | 06 اسفند 1402 | ساعت 18:43
0 78
رده بندی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 / نتیجه بازی امروز فوتبال ساحلی ایران و بلاروس ؛ سکوی سوم جهان به ایران رسید
نتیجه بازی امروز فوتبال ساحلی ایران و بلاروس پیروزی تیم ملی کشورمان بود تا شاهد حضور فوتبال ساحلی ایران در رده سوم مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 باشیم.

به گزارش سرخ نیوز، بازی فوتبال ساحلی ایران و بلاروس پنجمین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امروز یکشنبه 6 اسفند 1402 برگزار شد. 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه دوم مسابقات جام جهانی با سه تیم اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه بود و در نهایت با 7 امتیاز راهی یک چهارم نهایی شد؛ در یک چهارم نهایی تیم ملی کشورمان 2 بر یک امارات را شکست داد و در نیمه نهایی به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت که شکست خورد و به رده بندی رفت.

نتیجه بازی امروز فوتبال ساحلی ایران و بلاروس در رده بندی رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 برد 6 بر یک تیم ملی کشورمان بود.

 نتیجه بازی امروز فوتبال ساحلی ایران و بلاروس

نتیجه بازی امروز فوتبال ساحلی ایران و بلاروس باعث شد تا طبق جدول جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 ، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جایگاه سوم رقابت ها قرار بگیرد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دومین دقیقه، وقت اول توسط امیرحسین اکبری به گل رسیدند. بازیکنان ایران پس از گل‌ اول به حلات خود ادامه دادند و در دقیقه 4 برتری‌شان را مقابل بلاروس دوبرابر کردند و توسط موحد محمدپور گل دوم را به ثمر رساندند. در ادامه این نیمه گل دیگری رد و بدل نشد تا 12 دقیقه اول با پیروزی 2 بر صفر ایران به پایان برسد.

در 12 دقیقه دوم، خیلی زود توسط محمد مرادی و رضا امیری 2 گل مشابه و با یک ضربه برگردان به ثمر رساندیم و فاصله را با بلاروس به 4 گل رسید. در ادامه این نیمه، بازیکنان بلاروس توانستند چند موقعیت روی دروازه ایران خلق کنند و حتی 2 بار تیر دروازه ما باعث شد که دروازه ما بسته بماند و در چند صحنه هم‌ با درخشش بهزادپور و میرجلیلی در درون دروازه، بلاروسی‌ها راهی به دروازه ایران پیدا نکردند. در ادامه ایران صاحب یک ضربه خطا شد و توسط محمد معصومی‌نژاد گل پنجم را به ثمر رساند تا وقت دوم با همین نتیجه به سود شاگردان نادری به پایان برسد.

در وقت سوم؛ بازیکنان بلاروس که به شدت خشن بازی می‌کردند، بارها خواستند که به دروازه ایران نزدیک شوند اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان ما، نتوانستند به گل برسند و شاگردان علی نادری که در این نیمه خیلی خوب بازی را مدیریت کرده بودند، باز هم در دقایق پایانی بازی توسط محمدعلی مختاری به گل رسیدند تا بلاروس را در دیدار پایانی 6 گله کنند. بلاروس در 2 دقیقه پایانی از روی یک ضربه خطا یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.

خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران 6 بلاروس 1 - رده بندی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024

خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران 6 بلاروس 1 - رده بندی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024

بیشتر ببینید
07 اسفند 1402 | ساعت 00:49
بیشتر ببینید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...