رسمی: ادن هازارد از فوتبال خداحافظی کرد!

پایانی زودهنگام، در ۳۲ سالگی
کدخبر (230362) | 18 مهر 1402 | ساعت 13:12
0 132
رسمی: ادن هازارد از فوتبال خداحافظی کرد!
ادن هازارد بازیکن بلژیکی پیشین رئال مادرید و چلسی با انتشار پیامی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ادن هازارد پس از اینکه در سن 32 سالگی نتوانست تیم مناسبی برای خود پیدا کند، سرانجام بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد. هازارد بازیکن برجسته و توانمندی بود که سال‌ها در تیم فوتبال چلسی می درخشید. او با مهارت‌های فنی برجسته، سرعت بالا و قدرت خلاقیت خود، به یکی از ستارگان این تیم تبدیل شده بود. هازارد توانسته بود بازی خیره‌کننده‌ای را به نمایش بگذارد و شهرت و جایگاهی ممتاز در فوتبال جهان کسب کند. هازادر در 352 بازی برای چلسی 110 و 92 پاس گل به ثبت رساند.

اما وقتی که ادن هازارد به تیم رئال مادرید پیوست، اوضاع تغییر کرد. انتقال به این تیم بزرگ اسپانیا، انتظارات زیادی را پیرامون هازارد ایجاد کرد. اما متأسفانه، به دلایل مختلفی، هازارد نتوانست توانایی و برتری خود را در رئال مادرید به نمایش بگذارد. مصدومیت‌های مکرر و عملکرد ضعیف او، باعث شد تا از فروغ و موفقیت سابق خود دور بماند. هازارد در 4 سالی که در رئال مادرید حضور داشت تنها در 76 بازی به میدان رفت و موفق به ثبت 7 گل و 12 پاس گل شد.

خداحافظی ادن هازارد از فوتبال

ادن هازارد با انتشار پیامی، خداحافظی اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد و کفش هایش را در سن 32 سالگی آویخت:

باید به دلت گوش کنی و در زمان مناسب بگویی کافی است. بعد از ۱۶ سال و بیش از ۷۰۰ بازی، تصمیم گرفته‌ام به دوران حرفه‌ای خود پایان دهم. من توانستم رویایم را محقق کنم و در سرتاسر دنیا، بازی کنم و لذت ببرم

قطعا خداحافظی هازارد از فوتبال، یک لحظه تلخ و ناراحت کننده است. طرفداران انتظارات زیادی از او داشتند ولی او در اواخر دوران فوتبالش نتوانست آن طور که باید موثر باشد تا شاهد یکی از بزرگ ترین افول های تاریخ فوتبال باشیم. هازارد که با مبلغ 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوسته بود، پس از مصدومیت های پیاپی و نهایتا جدایی از کهکشانی ها نتوانست تیمی برای خود پیدا کند تا مجبور به بازنشستگی در سن 32 سالگی شود.

خداحافظی هازارد ممکن است تلخی و دلسردی را در قلب هواداران باقی بگذارد، اما شگفتی هایی که او با توپ خلق می کرد همیشه در یاد طرفداران خواهد ماند. باید به هازارد احترام گذاشت و به خاطر دستاوردها و موفقیت‌های گذشته‌اش در فوتبال او را تجلیل کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...