زنگ خطر تن هاخ به صدا درآمد ؛ سرمربی پیشین چلسی گزینه شیاطین سرخ

کدخبر (230768) | 30 مهر 1402 | ساعت 12:56
0 107
زنگ خطر تن هاخ به صدا درآمد ؛ سرمربی پیشین چلسی گزینه شیاطین سرخ
سر جیم راتکلیف قصد دارد تا اریک تن هاخ را از هدایت منچستریونایتد برکنار کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نتایج ضعیف منچستریونایتد در این فصل باعث شده که انتقادات زیادی از سبک بازی و تصمیمات تن‌هاخ روی نیمکت این تیم مطرح شود. 

هرچند آنها شب گذشته موفق شدند شفیلد یونایتد را با نتیجه 1-2 از سر راه بردارند و وضعیت‌شان را کمی بهبود ببخشند اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی معتقد هستند که جای این مربی در اولدترافورد متزلزل شده است و مدیران این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های جانشینی او هستند. 

حالا روزنامه سان خبر داده که سر جیم راتکلیف یکی از منتقدان اصلی این مربی هلندی است. این تاجر سرشناس انگلیسی که از هواداران قدیمی و متعصب شیاطین سرخ است قصد دارد خیلی زود تن‌هاخ را از هدایت این تیم برکنار کند. 

آنها گزینه‌های متفاوتی را برای جانشینی او در نظر گرفته‌اند و حالا پاتر هم به این فهرست اضافه شده و از شانس بالایی هم برای نشستن روی نیمکت یونایتد برخوردار است. 

این در حالی است که پیش از این چند رسانه ایتالیایی هم از علاقه باشگاه ناپولی به این مربی جوان انگلیسی برای قبول هدایت این تیم به جای رودی گارسیا خبر داده بودند و به این ترتیب به نظر می‌رسد که به زودی باید منتظر بازگشت او به دنیای مربیگری باشیم.

پاتر پس از اخراج از چلسی در چند هفته پایانی فصل گذشته و بعد از تنها چند ماه حضور در استمفوردبریج، هنوز هدایت تیم دیگری را نپذیرفته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...