ساعت بازی ایران و ژاپن شنبه 14 بهمن

بازی بعدی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023
کدخبر (233663) | 13 بهمن 1402 | ساعت 23:29
0 93
ساعت بازی ایران و ژاپن شنبه 14 بهمن
ساعت بازی ایران و ژاپن شنبه 14 بهمن به عنوان بازی بعدی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 مشخص شده است.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی ایران بعد از صدرنشینی در گروه C جام ملت های آسیا 2023 و پیروزی مقابل سوریه در یک هشتم نهایی رقابت ها، حال باید در گام بعدی به مصاف ژاپن برود. بازی بعدی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 بسیار حساس است چرا که سامورایی ها یکی از شانس های اصلی قهرمانی بوده و به علاوه تیم ملی کشورمان در تاریخ جام ملت ها هرگز موفق نشده ژاپن را شکست دهد. بازی ایران ژاپن را می توان به همراه جدال کره جنوبی و استرالیا حساس ترین مسابقات مرحله یک چهارم نهایی دانست؛ در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان در بازی ایران ژاپن راه برای صعود به فینال هموار شده و حتی برخی کارشناسان معتقدند تیم ملی ایران در صورت کسب برد در این دیدار قهرمان می شود.

ساعت بازی ایران و ژاپن شنبه 14 بهمن 

ساعت بازی ایران و ژاپن شنبه 14 بهمن ، 15:00 است.

زمان بازی ایران ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023

زمان بازی بعدی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 مورد بحث های زیادی قرار گرفت چرا که تیم ملی کشورمان بعد از پیروزی دشوار مقابل سوریه تنها 48 ساعت فرصت ریکاوری دارد که زمان بسیار کمی است. با این همه اما شاگردان قلعه نویی برای صعود به مراحل بالاتر چاره ای جز کسب برد در این دیدار ندارند؛ حال باید منتظر ماند و دید نتیجه بازی ایران مقابل ژاپن چه خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...