ساعت و زمان دربی استقلال و پرسپولیس / حساس ترین بازی فصل با غائب های بزرگ (دربی 103)

دربی کی است ؟
کدخبر (234719) | 17 اسفند 1402 | ساعت 01:20
0 80
ساعت و زمان دربی استقلال و پرسپولیس / حساس ترین بازی فصل با غائب های بزرگ (دربی 103)
در آستانه بازی شهرآورد پایتخت اسفند امسال یا همان دربی 103 نگاهی به ساعت و زمان دربی استقلال و پرسپولیس داشته ایم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس، بازی دربی پایتخت برگزار خواهد شد. به همین مناسبت خوب است که با هم مروری داشته باشیم بر ساعت و زمان دربی استقلال و پرسپولیس.

ساعت دربی استقلال پرسپولیس

همه علاقمندان به فوتبال ایران مشتاق دانستن ساعت دربی استقلال پرسپولیس هستند. این بازی که جنگی تمام عیار در صدر جدول لیگ است، در روزهای پایانی سال 1402 برگزار خواهد شد.

دربی کی است ؟

در پاسخ به سوال اینکه دربی کی است ؟ باید گفت که ساعت دربی استقلال پرسپولیس طوری تنظیم شده است که هواداران بتوانند با خیال راحت این مسابقه را تماشا کنند. ساعت و زمان دربی استقلال و پرسپولیس چهارشنبه 23 اسفند 1402 خواهد بود.

زمان دربی پرسپولیس استقلال

زمان دربی پرسپولیس استقلال با توجه به سرمای هوای تهران در روزهای پایانی سال، می تواند بسیار بااهمیت و تامل برانگیز باشد. زمان دربی پرسپولیس استقلال ساعت 20:00 خواهد بود.

با این زمان دربی استقلال و پرسپولیس، باید شاهد پر شدن سکوهای ورزشگاه آزادی در واپسین روزهای سال 1402 باشیم تا ببینیم دربی حساس 103 به سود چه تیمی رقم می خورد.

امیدواریم که از این مطلب ساعت دربی پرسپولیس و استقلال استفاده کرده باشید. به نظر شما نتیجه بازی دربی چند-چند خواهد شد؟! نتیجه دربی را در پایین همین صفحه پیش بینی کنید و برای ما کامنت بگذارید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...