سعید دقیقی نرفته برگشت!

کدخبر (233564) | 10 بهمن 1402 | ساعت 21:30
0 71
سعید دقیقی نرفته برگشت!
انتقال سعید دقیقی به مس رفسنجان لغو شد تا او نیم فصل دوم را هم در تیم شمس آذر قزوین باقی بماند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سعید دقیقی پس از صعود به لیگ برتر و حضور روی نیمکت شمس‌آذر قزوین در نیم‌فصل اول، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و در بازگشت از اردوی ترکیه به تهران، به توافق با مس رفسنجان دست یافت و در تمرینات نارنجی پوشان شرکت کرد، ولی حالا با اطلاعیه باشگاه شمس‌آذر به این تیم بازگشت.

این سرمربی که جانشین الهامی در مس رفسنجان شده و این باشگاه نسبت به فسخ قرارداد ساکت اقدام کرده بود، به دلیل عدم انجام تعهدات نارنجی پوشان باید دوباره به قزوین برگردد و کارش در شمس‌آذر را ادامه بدهد.

گفته می‌شود باشگاه‌های شمس‌آذر و مس رفسنجان برای این انتقال به توافقی دست یافتند که قرار بود منجر به انتقال دقیقی به تیم نارنجی‌پوش شود، ولی ظاهرا مشکلات مالی شدید مسی‌ها کاری کرد تا دوباره این سرمربی به تیم نیم‌فصل اولش برگردد.

 

دقیقی هفته قبل با انتشار یک پیام بلند بالا از هواداران شمس‌آذر قزوین خداحافظی کرده بود، اما حالا با اطلاعیه این باشگاه دوباره به تیمش بازگشت تا انتقال به مس رفسنجان اتفاق نیفتد و یک هفته پُر خبر پیرامون نیمکت این دو باشگاه به پایان برسد.

اما نکته جالب توجه در اطلاعیه باشگاه شمس‌آذر اینجاست که آنها نوشته‌اند دقیقی بدون فسخ قرارداد راهی مس رفسنجان شد و قرار بود این انتقال فقط در صورت انجام تعهد توسط طرف مقابل انجام شود که این اتفاق رخ نداده تا او بدون فسخ و ثبت دوباره قرارداد، به شمس‌آذر برگردد.

سعید دقیقی نرفته برگشت!

در اطلاعیه باشگاه شمس‌آذر قزوین پیرامون عدم انجام این انتقال آمده است:

در خصوص اتفاقات و حواشی بوجود آمده در روزهای اخیر، باشگاه شمس‌آذر قزوین به اطلاع می‌رساند این باشگاه در راستای اهداف ترسیم شده خود از ابتدای فصل و در مسیر حرفه‌ای‌سازی به‌عنوان یک باشگاه خصوصی، در تلاش است تا به بهترین شکل با توجه به پروتکل‌های اقتصادی تعریف‌شده از سوی فیفا و ای‌اف‌سی، پروژه درآمدزایی از راه فوتبال را آغاز کند و در مسیر حرفه‌ای آن حرکت نماید. لذا با توجه به عملکرد فنی مطلوب تیم فوتبال شمس‌آذر در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران، باشگاه‌های زیادی برای جذب اعضای تیم شمس‌آذر با این باشگاه وارد مذاکره شدند؛ از این رو با توجه به مذاکرات اولیه صورت گرفته با سرمربی محترم تیم آقای سعید دقیقی و طی توافقات دو جانبه و با موافقت مدیریت باشگاه شمس‌آذر، تصمیم به جدایی این سرمربی گرفته شد و اجازه مذاکره مستقیم با باشگاه طرف دوم صادر گردید. لازم به ذکر است که هیچ فسخ قراردادی مابین سرمربی و باشگاه شمس‌آذر صورت نگرفت و این مهم مشروط گردید به حصول توافق نهایی آقای دقیقی با باشگاه طرف دوم مذاکره.

حال با عنایت به مذاکرات صورت گرفته مابین آقای سعید دقیقی و باشگاه مذکور و عدم حصول توافق نهایی، ضمن تشکر و سپاس از مدیریت آن باشگاه، به اطلاع می‌رساند سرمربی محترم تیم وفق قرارداد منعقد شده در ابتدای فصل، کار خود را در باشگاه شمس‌آذر ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است باشگاه شمس‌آذر قزوین در راستای اهداف ذکر شده، در نقل و انتقالات زمستانی با فروش تعدادی از بازیکنان و جذب بازیکنان مستعد کم نام و نشان همانند ابتدای فصل، در تلاش است پروژه بازیکن‌سازی و کسب درآمد از راه “فوتبال” را ادامه دهد و به‌عنوان یک باشگاه خصوصیِ الگو، در پیشانی مسیر حرفه‌ای‌سازی گام بردارد. بدون شک ادامه دادن و پیشرفت در این مسیر سخت، بدون همراهی و پشتیبانی همه مسئولین استان و هواداران پرشورمان میسر نخواهد شد.

چرا پرسپولیس 109 میلیارد از دولت طلبکار است؟

چرا پرسپولیس 109 میلیارد از دولت طلبکار است؟

بیشتر بخوانید
10 بهمن 1402 | ساعت 21:18
بیشتر بخوانید
هکتور کوپر سرمربی سوریه : می دانیم چطور از اشتباهات ایران استفاده کنیم

هکتور کوپر سرمربی سوریه : می دانیم چطور از اشتباهات ایران استفاده کنیم

بیشتر بخوانید
10 بهمن 1402 | ساعت 17:18
بیشتر بخوانید
برنامه و تاریخ بازی ایران و سوریه / شاگردان قلعه نویی حریف ژاپن می شوند؟

برنامه و تاریخ بازی ایران و سوریه / شاگردان قلعه نویی حریف ژاپن می شوند؟

بیشتر بخوانید
10 بهمن 1402 | ساعت 15:29
بیشتر بخوانید
تیم های راه یافته به مرحله حذفی جام ملت های آسیا

تیم های راه یافته به مرحله حذفی جام ملت های آسیا

بیشتر بخوانید
14 بهمن 1402 | ساعت 22:27
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...