شکایت سپاهان به جایی نرسید؛ مدیرعامل پرسپولیس تبرئه شد

کدخبر (231870) | 01 آذر 1402 | ساعت 14:32
0 323
شکایت سپاهان به جایی نرسید؛ مدیرعامل پرسپولیس تبرئه شد
با رأی کمیته استیناف، مدیرعامل پرسپولیس از اتهامات وارده تبرئه شد.

به گزارش سرخ نیوز، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدیدنظرخواهی باشگاه سپاهان اصفهان پیرامون شکایت از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را رد کرد و پرونده رضا درویش مختومه اعلام شد.

آرای صادره کمیته استیناف درباره پرونده‌های مطروحه به شرح زیر است:

* درباره استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملوی اردکان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به رد دعوی باشگاه تجدیدنظرخواه به دلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی در موعد مقرر در جریان رسیدگی به شکایت باشگاه مذکور علیه یوسف بخشی‌زاده، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان صادر شده است، باتوجه به محتویات پرونده و مداقه به رسید پرداخت ملاحظه می‌گردد باشگاه تجدیدنظرخواه هزینه مربوط را در وقت مقرر واریز نموده است؛ بنابراین به استناد ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن نقض رأی معترض عنه، پرونده جهت رسیدگی به کمیته انضباطی ارسال می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در مورد استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن، حکم بر محکومیت سیاوش فرید بازیکن تیم ملوان به سه جلسه محرومیت و 300 میلیون ریال جزای نقدی به دلیل ایراد ضربه بدنی عمدی به بازیکن تیم مقابل در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم نود ارومیه (میزبان) و ملوان بندر انزلی (میهمان) از سری مسابقات لیگ نونهالان کشور، لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با تعدیل مبلغ جزای نقدی به 150 میلیون ریال تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* درباره استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی آرمان گهر سیرجان به طرفیت علی نظری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون و 450 هزار ریال بابت باقیمانده دستمزد تجدیدنظرخوانده بر مبنای قرارداد و هزینه دادرسی در حق وی صادر شد، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 17 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. این رأی قطعی است.

* در مورد درخواست زهرا غریب‌زاده دائر بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت شش جلسه‌ای ناشی از محکومیت حاصل در دادنامه‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف، نظر به اینکه مشارالیه فاقد سابقه محکومیت در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می‌باشد و اعمال محرومیت مذکور موجب تنبه و ندامت وی گردیده است، لذا مستنداً به ماده 107 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قرار تعلیق اجرای سه جلسه محرومیت پایانی نامبرده به مدت یک سال صادر و اعلام می‌شود. در صورتی که در دوره تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به صدور حکم قطعی از ارکان قضایی فدراسیون شود، محرومیت معلق به اجرا در خواهد آمد. این رأی قطعی است.

* درباره استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم به طرفیت محمد نصرتی نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 625 میلیون ریال بابت باقیمانده مطالبات تجدیدنظرخوانده بر مبنای قرارداد و هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده صادر شد، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 17 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. این رأی قطعی است.

* در مورد استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن، حکم بر برائت رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتهامات انتسابی صادر نموده است، با توجه به مندرجات پرونده ملاحظه لوایح طرفین و خصوصاً دفاعیات مشتکی عنه، وقوع تخلفی احراز نمی‌گردد. لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* درباره استیناف باشگاه فولاد خوزستان نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از لیزر و توهین به مقام رسمی مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به تیم فولاد خوزستان در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم فولاد خوزستان (میزبان) و شمس آذر قزوین (میهمان) از سری مسابقات لیگ برتر هفته هشتم، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با تعدیل مبلغ به 500 میلیون ریال تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

شکایت یاسین سلمانی از سپاهان رد شد

شکایت یاسین سلمانی از سپاهان رد شد

بیشتر بخوانید
01 آذر 1402 | ساعت 11:01
بیشتر بخوانید
رضا عنایتی سرمربی پیکان شد

رضا عنایتی سرمربی پیکان شد

بیشتر بخوانید
01 آذر 1402 | ساعت 12:12
بیشتر بخوانید
مصدومیت شدید مدافع استقلال؛ مرادمند دربی را از دست می‌دهد؟

مصدومیت شدید مدافع استقلال؛ مرادمند دربی را از دست می‌دهد؟

بیشتر بخوانید
01 آذر 1402 | ساعت 11:46
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...