شیدا مقصودلو کیست ؟/ خانم بازیگر جوان، همسر ژوزه مورایس

کدخبر (233117) | 23 دی 1402 | ساعت 16:36
0 1108
شیدا مقصودلو کیست ؟/ خانم بازیگر جوان، همسر ژوزه مورایس
شیدا مقصودلو راد بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر همسر مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان است.

به گزارش سرخ نیوز، شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر متولد 6 شهریور 1376 در تهران است و از جمله آثار وی می توان به قهرمان، چند تکة لغزان، لوله، آرش، نشانی و تورنج اشاره کرد. دی ماه 1402 خبر ازدواج شیدا مقصودلو و مورایس سرمربی تیم لیگ برتری سپاهان با سر و صدای زیادی در فضای مجازی همراه شد.

پس از انتشار این خبر که به نظر به خاطر عکس های منتشر شده توسط شیدا مقصودلو در اینستاگرام بود بسیاری از کاربران فضای مجازی در پی کسب اطلاعات از همسر جوان آقای سرمربی بودند و می خواستند بدانند شیدا مقصودلو کیست ؟

این مسئله برای هواداران تیم سپاهان پررنگ تر بود و آنها به دنبال اطلاعاتی از همسر مورایس بودند؛ با توجه به آنکه جدایی ژوزه مورایس از سپاهان جدی به نظر می رسید حالا خبر ازدواج مورایس و مقصودلو می توانست باعث تداوم حضور این سرمربی در ایران شود.

در پی انتشار خبر ازدواج مورایس سرمربی سپاهان با شیدامقصودلو بسیاری از طرفداران تیم طلایی پوش اصفهانی با گذاشتن کامنت در پیج اینستاگرامی خانم بازیگر خواستار ادامه حضور مورایس در ایران شدند. در این میان همسر مورایس بی توجه به حواشی و اخبار منتشر شده تصاویری را از سفر به مالدیو به اشتراک گذاشت که به نظر می رسید سرمربی سپاهان نیز در این سفر وی را همراهی کرده است. 

شیدا مقصودلو در حال تماشای بازی های سپاهان

عکس شیدا مقصودلو در حال تماشای دیدارهای تیم سپاهان با پیراهنی منقش به نام مورایس و کامنت ژوزه از نکات قابل توجه در پیج اینستاگرامی بازیگر جوان است. این نخستین تصاویر حاشیه ساز از شیدا مقصودلو و ژوزه مورایس بود.

تصاویر ازدواج مورایس و شیدا مقصودلو ؟ 

همسر ایرانی مورایس تصاویری را به اشتراک گذاشته که به عقیده کاربران و مخاطبان عکس های ازدواج ژوزه مورایس با اوست.

همسر ژوزه مورایس او را در ایران نگه می دارد؟

در شرایطی که سرمربی سپاهان پیش از ترک ایران و فرارسیدن تعطیلات لیگ برتر از شرایط بسیار ناراحت بود و گفته می شد ممکن است برای همیشه ایران را ترک کند اما بعد از انتشار خبر ازدواج ژوره مورایس و شیدا مقصودلو امیدواری ها برای ماندگار شدن آقای مربی در ایران افزایش یافت و به نظر می رسد او کارش را به عنوان سرمربی سپاهان ادامه خواهد داد.

شیدا مقصودلو و مورایس واکنش رسمی نداشته اند

گفتنی است که تاکنون عکس مشترکی از شیدا مقصود لو و ژوزه مورایس منتشر نشده و طرفین واکنش رسمی به انتشار خبر ازدواج شان نداشته اند.

عکس های شیدا مقصودلو

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...