صادق بوقی کیست ؟ / از فعالیت به عنوان بوقچی تا رقص در بازار رشت

کدخبر (232419) | 22 آذر 1402 | ساعت 13:54
0 222
صادق بوقی کیست ؟ / از فعالیت به عنوان بوقچی تا رقص در بازار رشت
صادق بوقی کیست ؟ او پیرمرد ۷۰ ساله گیلانی است که این روزها به شهرت فراوانی دست یافته که با آوازخوانی و رقصیدن خود در بازار بزرگ شهر رشت شهرت پیدا کرد.

به گزارش سرخ نیوز، صادق بوقی این روزها به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته، ویدئو و تصاویر مربوط به رقص صادق بوقی رشت و سایر شهرهای ایران را درنوردیده و در اینستاگرام دست به دست می شود.

این مسئله و شهر یکباره این فرد باعث شد تا این سوال برای برخی پیش بیاید که صادق بوقی کیست ؟ او در گذشته سال‌ ها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم‌های فوتبال شمالی فعالیت می‌کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎ اند.

صادق بوقی کیست ؟ 

برسیم به پاسخ این سوال که صادق بوقی کیست ؟ صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی متولد سال ۱۳۳۲ بندر انزلی است. صادق بوقی در گذشته سال ها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم های فوتبال شمالی فعالیت می کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎اند. او پس از بازنشستگی به شغل ماهی فروشی مشغول شد. هم اکنون هم تاکسی دارد و البته در اوقات بیکاری سری به دوستان ماهی فروش خود در بازار رشت می‌زند.

صادق بوقی از سال ۱۳۹۹ به صورت خودجوش شروع به رقصیدن و آوازخوانی در بازار رشت کرد و به سرعت در میان مردم محبوب شد. صادق بوقی به دلیل اخلاق خوب و رفتار مهربانانه خود در میان مردم رشت بسیار محبوب است و او را به عنوان نماد شهر رشت می شناسند. او همیشه با لبخند و مهربانی با مردم برخورد می کند و به آنها احترام می گذارد.

آهنگ صادق بوقی 

بعد از شهرت آهنگ صادق بوقی در سرتاسر ایران بسیاری برای دانلود این آهنگ اقدام کردند. شما می توانید متن آهنگ صادق بوقی را بخوانید؛

دانلود آهنگ صادق بوقی اوه اوه

برای دانلود آهنگ صادق بوقی اوه اوه از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دانلود آهنگ صادق بوقی

فیلم رقص صادق بوقی با آهنگ صادق بوقی اعو اعو 

فیلم آهنگ صادق بوقی عاو عاو را مشاهده می کنید.

متن آهنگ صادق بوقی اوه اوه

آهنگ صادق بوقی عاو عاو در بازار رشت که می‌ خواند و این روزها در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است بیشتر جنبه طنز دارد و اتفاقا این چنین آهنگ های کارکردش همین است که جمعی را به شادی و نشاط همراه با هم وادارد. متن آهنگ صادق بوقی اعو اعو که در ویدئو رقص صادق بوقی دست به دست می شود چیست؟ 

به هوای روخانه آبه میان (به هوای آب رودخانه)

آبه سر غوطه بزه باکه میان (کنار آب، غوطه زد در یک باک حلبی) 

ائو، ائو، ائو ائو

یه روزی تنگه غروبه آسمان (روزی نزدیک غروب آسمان)

بزه‌مه تی خالا گوشا با تیرکمان (با تیرکمان به لاله گوشت زدم)

ائو, ائو، ائو ائو

ای روزم کی او یزیده کافر (روزی هم که آن یزید کافر)

بوشویا انزلی میان با خاور (رفت به انزلی با ماشین خاور)

ائو, ائو، ائو ائو

اگه گیدی رشتی‌یم (اگر میگن رشتی‌یم)

خیلی هم مشتی‌یم

تاکسی برگشتی‌یم

ائو, ائو، ائو ائو

هلهله کُن (هلهله و شادی کن)

هوی هوی

ولوله کن

هوی هوی

زلزله کن

هوی هوی

مرا ولاکُن (منو ول کن)

هوی هوی

صادق بوقی رشت را شادتر می کند / رقص صادق بوقی در بازار 

صادق بوقی چهره ای است که تا همین چند هفته پیش گمتر کسی او را می شناخت؛ هرچند که او بین مردم رشت شناخته شده بود چرا همواره تلاش می کرد این شهر را به شهری شادتر تبدیل کند. ویدئوی رقص صادق بوقی در بازار رشت در اینستاگرام وایرال شد و بدین ترتیب صادق بوقی رشت در تمام ایران به شهرت رسید. او ویدئوهایی کوتاه از ترانه خوانی و رقص خود را در بازار رشت به همراه عده ای از کسبه و رهگذران منتشر می کرد و اکنون پیج اینستاگرامی صادق بوقی رشت بیشتر از یک میلیون دنبال کننده دارد که این ها همه به واسطه رقص صادق بوقی در بازار و ویدئوی وایرال شده است.

نکته عجیب اینجاست که پس از انتشار ویدیوی رقص صادق بوقی در بازار رشت، صفحه اینستاگرام منتسب به این فرد از دسترس خارج شد و بعد از چند روز دوباره بازکشت. صادق بوقی در مصاحبه ای اظهار داشت: من فقط شادی مردم را می‌خواهم و تلاش می‌کنم روحیه آنان عوض شود. ۵۰ سال برای فوتبال بوق زدم اگر عمری باقی بماند ۱۰ سال هم برای ایران می‌زنم، چون من یک ایرانی واقعی هستم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...