عضو هیات‌ مدیره استقلال: هیچ جعل نامه ای صورت نگرفته/ از پرسپولیس باز هم باید امتیاز کسر شود

کدخبر (232599) | 30 آذر 1402 | ساعت 15:32
0 56
عضو هیات‌ مدیره استقلال: هیچ جعل نامه ای صورت نگرفته/ از پرسپولیس باز هم باید امتیاز کسر شود
فرشید سمیعی عضو هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را راجع به حواشی اخیر آبی پوشان پایتخت مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فرشید سمیعی درباره اینکه باید بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال در روز‌های پنجشنبه و جمعه فعال باشد، اظهار داشت:

چرا که مساله مجوز حرفه‌ای برای باشگاه مهم است و به همین دلیل بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال، باید در این باره کار مشغول باشد. با توجه به قولی که به هواداران دادیم که در فصل بعد لیگ قهرمانان حاضر باشیم، باشگاه فعالیت‌های خودش را آغاز کرده و در حال سر و سامان دادن به بدهی‌های خارجی هم هست. فیفا در جهت احراز اصالت نامه‌ها در این باره از فدراسیون فوتبال استعلام می‌گیرد. در همین جهت بود که کارشناس بین‌الملل فدراسیون فوتبال از بخش بین‌الملل باشگاه استقلال خواست که پیش نویس نامه باشگاه، برای بین الملل فدراسیون فوتبال، ارسال شود.

وی افزود:

باشگاه استقلال، پیش‌نویس یک نامه را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد و تاکید کرد که این نامه یک پیش‌نویس است و فدراسیون هر طور صلاح می‌بیند، تغییرات بدهد. تعطیل بودن فدراسیون فوتبال در روز‌های پنجشنبه و جمعه در روز‌هایی که فیفا به صورت رسمی کار می‌کند، این مشکلات را به وجود می‌آورد.

عضو هیئت‌ مدیره استقلال در واکنشی عجیب به اتهام جعل نامه در این باشگاه عنوان کرد:

مدیرانی که علیه استقلال نامه زده‌اند یک نامه دیگر هم زده‌اند و علاوه بر عنوان جعل، جاعل را هم تعیین کرده‌اند. این مدیران یا معنی جعل را نمی‌دانند یا از عمد این کار را کرده‌اند. فدراسیون فوتبال در این موضوع ذی‌نفع نبود که بخواهد اقدامی انجام دهد و فقط مسئولیت تایید آن را داشت. باشگاه استقلال در این زمینه ذی‌نفع بود. وقتی کارشناس بین‌الملل باشگاه استقلال خودش به بین‌الملل فدراسیون فوتبال پیش‌نویس را ارائه می‌کند، هیچ قصد و نیتی برای جعل وجود نداشته است.

وی یادآور شد:

درست بعد از دربی و حواشی که به وجود آمد و حملاتی که شکل گرفت، همزمان این نامه منتشر می‌شود. وقتی یک نامه محرمانه منتشر می‌شود نهاد‌های ذی‌ربط هم حساس می‌شوند و چه قدر خوب که دوستان شکایت کرده‌اند چرا که همان نهاد‌ها هم متوجه شدند که نامه از کجا و چگونه و به چه دلیل و به وسیله چه کسانی منتشر شده و این یک رقابت عادلانه نیست. کسانی که به مدیرعامل یا باشگاه اتهام جعل زده‌اند باید پاسخگو باشند. جعل به هیچ عنوان رخ نداده است.

عضو هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال در مورد عدم کسر امتیاز از آبی‌پوشان پایتخت گفت:

در مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها، مرتب عنوان می‌شود که از آن‌ها به خاطر سقف قرارداد امتیاز کم شده و چرا از استقلال، امتیاز کم نمی‌شود؟ باید گفته شود اگر تیمی تخلف کرده و از آن تیم امتیاز کم شده، دلیل نمی‌شود از استقلال که در جلسه کمیته انضباطی، قاطعانه ثابت شد که دچار هیچ خطایی نشده، امتیاز کسر شود. از باشگاه پرسپولیس، به هیچ عنوان، به دلیل عدول از سقف قرارداد، امتیازی کم نشده و تازه قرار است با شکایت باشگاه استقلال در این باره رسیدگی شود. کسر یک امتیاز به خاطر مشکل کوچک مالیاتی آقای گولیسانی بوده و با توجه به اقرار‌های صریح آقایان درویش، بیرانوند، خبیری و استوری گولسیانی، اثبات می‌شود که هوادار متمولی وجود داشته و به باشگاه پرسپولیس کمک مالی شده است. باید علاوه بر کسر امتیاز، قرارداد‌های بازیکنان پرسپولیس، اصلاح شود. 

وی افزود:

هدف ضربه زدن به باشگاه استقلال و ضربه زدن به دو شخص یعنی علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی این تیم است که اجازه ندهند استقلال قهرمان شود.

سمیعی درباره تشریح فعالیت‌های باشگاه استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای خاطرنشان کرد:

با توجه به اینکه مدیریت باشگاه به هواداران استقلال قول داده به امید خدا، فصل آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، فعالیت باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه‌ای از روز‌های گذشته آغاز شده است و باشگاه به شدت به دنبال حل و فصل بدهی‌های خارجی است و به همین دلیل، به دنبال مکاتبات با فیفا بودیم که فیفا جهت احراز اصالت نامه‌ها و اشخاص، به فدراسیون فوتبال، تاییدیه بدهد.

محکومیت 5 و 2 میلیارد تومانی فولاد و تراکتور!

محکومیت 5 و 2 میلیارد تومانی فولاد و تراکتور!

بیشتر بخوانید
30 آذر 1402 | ساعت 13:04
بیشتر بخوانید
سپاهان از حضور تماشاگر محروم شد

سپاهان از حضور تماشاگر محروم شد

بیشتر بخوانید
30 آذر 1402 | ساعت 12:42
بیشتر بخوانید
مصاحبه جدید سید جلال حسینی : شاید استقلالی ها از فدراسیون آتو دارند!

مصاحبه جدید سید جلال حسینی : شاید استقلالی ها از فدراسیون آتو دارند!

بیشتر بخوانید
30 آذر 1402 | ساعت 10:47
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...