علیرضا بیرانوند: تنها تورنمنتی است که بچه‌ها انقدر تمرکز کرده اند

کدخبر (233104) | 22 دی 1402 | ساعت 23:11
0 103
علیرضا بیرانوند: تنها تورنمنتی است که بچه‌ها انقدر تمرکز کرده اند
علیرضا بیرانوند در آستانه بازی ایران مقابل فلسطین، از وضعیت ملی پوشان گفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، علیرضا بیرانوند درمورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت:

خدا را شکر. دیگر به جز این هم نباید به چیزی فکر کرد. با روحیه بالا آمدیم و به قول معروف باتجربه‌ترین و قدبلندترین تیم هستیم. با این همه تجربه بچه‌ها ان‌شاءالله بتوانیم این عنوان قهرمانی که واقعا به دست آوریم زیرا دور از دسترس نیست و امیدوارم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

وی درمورد شرایط تیم فلسطین عنوان کرد:

واقعا وضعیت خوبی دارند. اگر ۳ بازی  آخر فلسطین مقابل ازبکستان، استرالیا و عربستان را ببینید می‌بینید خیلی خوب بازی کرده است. کادرفنی و آنالیز ما فیلم‌ دیدارهای هر بازی این تیم را در اتاق بچه‌ها گذلشته‌اند و هرچند ساعت می‌توانیم بازی‌هایشان را ببینیم. مردم می‌بینند فلسطین چه قدر پیشرفت کرده و یک بازی خیلی سخت داریم.

دروازه‌بان تیم ملی تصریح کرد:

البته همیشه بازی‌های اول یک تورنمنت بزرگ همیشه سخت است اما ما به تمام تیم‌ها باید احترام بگذاریم. ضمن اینکه می‌بینیم چه قدر پیشرفت کرده‌اند و بازی خیلی سختی داریم. وقتی امده‌ایم کار بزرگی انجام بدهیم باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم تا نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

بیرانوند درخصوص اردوی تیم ملی در قطر، گفت:

خدا را شکر همه چیز خوب بوده است. کمپ و هتل الریان همان جایی است که در جام جهانی هم در آن حضور داشتیم. اردوی خیلی خوبی را شروع کردیم. اولین بازی دوستانه خود را هم در کیش انجام دادیم که میزبانی خیلی خوبی از ما داشتند. ان‌شاءالله بتوانیم از روز یکشنبه جام ملت‌ها را با قدرت شروع کرده و مردم را خوشحال کنیم.

وی درمورد اینکه آیا فعل خواستن در تیم ملی برای رسیدن به قهرمانی وجود دارد، گفت:

سومین باری است که در جام ملت‌ها شرکت می‌کنم و ۲ بار هم به جام جهانی رفته‌ام. رک، برادرانه و حسینی می‌گویم تنها تورنمنتی است که می‌بینم بچه‌هه تا این اندازه تمرکز کرده و مدام درمورد بازی‌ها صحبت می‌کنند. اینگونه نیست که وقتی ۵ بازیکن کنار هم می‌نشینند، ذهن و فکرشان جای دیگری باشد. مدام درمورد جام ملت‌ها و تمرکز داشتن صحبت می‌کنیم. جلساتی با داوری داشته و با خودمان هم جلسه داشتیم تا برخی موارد را رعایت کنیم. به هرحال در تورنمنت‌های قبلی اتفاقاتی افتاد که دیگر نباید بیفتد. وقتی بازیکنان تا این اندازه مصمم بوده و برای صعود به فینال با هم صحبت می‌کنند، فکر می‌کنم اتفاق خیلی خوبی بیفتد.

دروازه‌بان تیم ملی درخصوص اینکه آیا اشتیاق لازم برای رسیدن به قهرمانی، توضیح داد:

از روزی که قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، این اشتیاق را دیدم. از روزی که به تیم ملی آمدند، صحبت از صعود به جام ملت‌ها بود. مطمئن باشید با دل و جان بازی می‌کنیم و امیدوارم هواداران دعا کنند. اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید انرژی از طرف مردم برای ما بیاید. ان‌شاءالله به ما انرژی بدهند تا دلشان را شاد کنیم.

بیرانوند درمورد اضافه شدن سردار آزمون به اردوی تیم ملی، عنوان کرد:

او یکی از بازیکنان کلیدی تیم است که خیلی می‌تواند به ما کمک کند. نتوانست در ۲ بازی دوستانه قبلی در بین ما باشد اما خدا را شکر بدون مصدومیت به ما اضافه شده است.

داور بازی ایران مقابل فلسطین مشخص شد

داور بازی ایران مقابل فلسطین مشخص شد

بیشتر بخوانید
22 دی 1402 | ساعت 22:12
بیشتر بخوانید
بشار رسن در مسیر بازگشت / هافبک عراقی در رادار پرسپولیس قرار گرفت

بشار رسن در مسیر بازگشت / هافبک عراقی در رادار پرسپولیس قرار گرفت

بیشتر بخوانید
22 دی 1402 | ساعت 17:44
بیشتر بخوانید
بازیکن تیم سایپا از خطر مرگ نجات یافت

بازیکن تیم سایپا از خطر مرگ نجات یافت

بیشتر بخوانید
22 دی 1402 | ساعت 17:38
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...