علیرضا بیرانوند علیه کنعانی زادگان : تو تمرکز ما را بهم ریختی!

کدخبر (232580) | 29 آذر 1402 | ساعت 11:08
0 174
علیرضا بیرانوند علیه کنعانی زادگان : تو تمرکز ما را بهم ریختی!
گفته می شود که علیرضا بیرانوند ماجرای ابطال مجوز واردات خودروی ملی پوشان را تقصیر محمدحسین کنعانی زادگان و حواشی پیرامون ماشین چنده ده میلیاردی اش می داند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، صبح روز گذشته هیات‌عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیات‌وزیران در مورد واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها را ابطال کرد. دلیل ابطال این مصوبه از سوی دیوان عدالت اداری، «ایجاد تبعیض ناروا بین ورزشکاران» اعلام شده است. این خبر به اردوی پرسپولیس در اهواز رسید و ناراحتی ملی‌پوشان از جمله علیرضا بیرانوند را به‌همراه داشت. دروازه‌بان پرسپولیس نزدیک به سه ماه است که بی‌سر‌و‌صدا خودروی پورشه‌اش را با رقمی حدود ۱۲ میلیارد تومان وارد کرد و در این مدت نیز به‌دنبال پلاک کردن آن بود که موفق نشد.

فرهیختگان ورزشی نوشت از همین رو بیرانوند وقتی روز گذشته با خبر ابطال مجوزها مواجه شد، حسابی ناراحت شده و محمدحسین کنعانی را مقصر این اتفاق دانست. البته در این میان ترابی و کنعانی هم به مانند خیلی از ملی‌پوشان خودروهای لوکس خود را وارد کشور کرده‌اند و آنها نیز نتوانسته‌اند خودروی‌شان را پلاک کنند. در این مورد گفتنی است که بازیکنان نامدار تیم‌ ملی احتمال این را داده بودند که بعد از صحبت‌های کنعانی‌زادگان درباره وارد کردن خودروی یکصد‌میلیاردی‌اش و هجمه‌ای که علیه آنها در رسانه‌ها و فضای مجازی به‌وجود آمد، دیوان عدالت اداری مجوز‌های ورود خودروهای لوکس آنها را باطل کند و بابت این موضوع نیز حسابی کنعانی را سرزنش کرده بودند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان 2 پرسپولیس 2

خلاصه بازی استقلال خوزستان 2 پرسپولیس 2

بیشتر ببینید
28 آذر 1402 | ساعت 19:28
بیشتر ببینید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...