فشار WWE به کریستیانو رونالدو / تریپل اچ و یک ماموریت غیرممکن!

کدخبر (229836) | 05 مهر 1402 | ساعت 01:01
0 251
فشار WWE به کریستیانو رونالدو / تریپل اچ و یک ماموریت غیرممکن!
تریپل اچ به دنبال بستن قراردادی با کریستیانو رونالدو برای حضور در WWE است!

به گزارش سرخ نیوز، کمپانی WWE طی سال‌های اخیر و پس از انعقاد قراردادی طولانی مدت با اداره کل ورزش عربستان، رویدادهای مختلفی را در این کشور برپا کرده و حالا به دنبال این است تا پی پر ویوی Crown Jewel را در ماه نوامبر ۲۰۲۳ در عربستان برگزار کند.

دبلیو دبلیو ای حالا به دنبال این است تا از فرصت حضور در عربستان سعودی استفاده کرده و با دعوت از کریستیانو رونالدو به رویداد Crown Jewel، توجهات بیشتری را به خود جلب کند. کمپانی TKO به که بعنوان شرکت مادر WWE شناخته می‌شود، قصد دارد با دعوت از رونالدو به صدر اخبار برود.

طبق گزارش‌ها، تریپل اچ به عنوان یکی از مدیران ارشد WWE، شخصا پیگیر حضور کریستیانو رونالدو در Crown Jewel ۲۰۲۳ است و می‌خواهد از جنبه‌های تبلیغاتی فوق‌ستاره پرتغالی که تنها در اینستاگرام بیش از ۶۰۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، نهایت استفاده را ببرد. 

رویداد Crown Jewel در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد که همین موضوع باعث می‌شود تا برنامه کاری رونالدو دچار چالش شود، چرا که باشگاه النصر عربستان در روزهای ۱ و ۹ نوامبر باید در لیگ عربستان به مصاف رقبای خود برود. حضور در Crown Jewel روی برنامه ریکاوری و استراحت ستاره پرتغالی که تاکید بسیاری روی آن دارد، تاثیر منفی خواهد گذاشت که همین موضوع، باعث شده تا حضور کریستیانو رونالدو در WWE در هاله‌ای از ابهام باشد.

WWE چه برنامه‌ای در عربستان دارد؟

دبلیو دبلیو ای در آغاز همکاری خود با اداره کل ورزش عربستان، بیشتر رویدادها و مسابقات نمایشی و خارج از خطوط داستانی اصلی سازمان را به میزبانی این کشور برگزار می‌کرد؛ مبارزاتی مثل آندرتیکر مقابل گلدبرگ.

اما حالا، WWE ترجیح می‌دهد مسابقاتی مبتنی بر داستان‌ها و خطوط داستانی جاری در کمپانی را در این کشور برگزار کند؛ همانند رویداد نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

در نظر گرفتن پی پر ویوهای برگزار شده در عربستان سعودی همانند سایر رویدادها از سوی WWE، باعث شده تا توجهات بیشتری از سوی هواداران جلب شود؛ خصوصا مخاطبان حاضر در منطقه خاورمیانه که به دلیل اختلاف ساعت زیاد با ایالات متحده آمریکا، معمولا موفق به تماشای زنده رویدادهای WWE نمی‌شوند

داستان کریستیانو رونالدو و WWE جدی است

طی یک سال گذشته، فوتبالیست‌های مشهور بسیاری از سراسر جهان راهی عربستان سعودی شدند اما نباید فراموش کنیم که کریستیانو رونالدو، اولین و بزرگ‌ترین آن‌ها بوده است. برنده ۵ توپ طلا، در صدر لیست نام‌هایی است که WWE تلاش می‌کند تا آن‌ها را به رویداد Crown Jewel دعوت کند تا از وجهه اجتماعی و تبلیغاتی‌شان استفاده کند.

مسئولان ورزش عربستان نیز نسبت به حضور کریستیانو رونالدو در Crown Jewel بی‌میل نیستند اما تصمیم نهایی، برعهده خود این فوق‌ستاره پرتغالی است که آیا حاضر به شرکت در این رویداد خواهد بود یا نه.

دیو باتیستا و  بوتاکس! / ظاهر جدید اسطوره WWE و احتمال بازگشت به کشتی کج

دیو باتیستا و بوتاکس! / ظاهر جدید اسطوره WWE و احتمال بازگشت به کشتی کج

بیشتر بخوانید
04 مهر 1402 | ساعت 18:05
بیشتر بخوانید

تمرینات سخت براک لزنر 46 ساله، هادسون و براندون وایت را کلافه کرد!

تمرینات سخت براک لزنر 46 ساله، هادسون و براندون وایت را کلافه کرد!

بیشتر بخوانید
04 مهر 1402 | ساعت 11:14
بیشتر بخوانید

مبارزه کشتی کج ۴ جانبه آندرتیکر، ادی گوئررو، بوکر تی و جی بی ال در «آرماگدون ۲۰۰۴»

مبارزه کشتی کج ۴ جانبه آندرتیکر، ادی گوئررو، بوکر تی و جی بی ال در «آرماگدون ۲۰۰۴»

بیشتر بخوانید
03 مهر 1402 | ساعت 18:27
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...