فوری: دست رد پروفسور به سرخ ها/ برانکو و پرسپولیس؛ نشد که نشد + متن پیام

کدخبر (233029) | 20 دی 1402 | ساعت 00:16
0 142
فوری: دست رد پروفسور به سرخ ها/ برانکو و پرسپولیس؛ نشد که نشد
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرافتخار پرسپولیسی‌ها، پیامی شوکه کننده را از طریق نماینده مذاکره با باشگاه پرسپولیس منتشر کرده است

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر پاسخ نهایی برانکو به پیشنهاد این تیم بودند، سرمربی کروات اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بیاید و جانشین یحیی گل‌محمدی شود.

او در حالی این پیام مهم را به باشگاه پرسپولیس داده که سرخپوشان خود را آماده امضای قرارداد جدید با این سرمربی می‌کردند اما در نهایت برانکو حاضر به قبول پیشنهاد قرمزها نشد.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس برای روز چهارشنبه آماده دریافت پیام برانکو ایوانکوویچ می‌شد، اما او یک روز زودتر به پرسپولیسی‌ها خبر داد که حاضر به کار دوباره در ایران نیست و ترجیح می‌دهد که کارش را در جای دیگری دنبال کند.

برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیسی ها: درکم کنید، نمی‌آیم!

برانکو ایوانکوویچ در پیام خود اعلام کرد:

ارتش سرخ عزیز سلام، طرفدارای عزیز پرسپولیس سلام، همونطور که میدونید، وقتی در پرسپولیس بودم، دوران بی‌نظیری رو با هم سپری کردیم. بهترین دوران من به عنوان مربی بود. از با شما بودن و حمایت‌تون لذت بردم. خیلی ممنون بابت درخواست‌های زیادتون برای برگشت من به پرسپولیس. می‌دونید که جای پرسپولیس تا ابد در قلب منه. هیچ‌کدوم از جزئیات رو فراموش نمی‌کنم. حمایت‌های شما، لحظات خوبی که در تهران داشتیم  و نتایج درخشان‌مون رو فراموش نمی‌کنم.

ایوانکوویچ با اشاره به مشکلات موجود برای عدم پذیرش پیشنهاد تیم پرسپولیس در پیام خود توضیح داد:

متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جاهای دیگه نمی‌تونم این پیشنهاد رو قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود چون این چیزیه که نمی‌تونم فراموشش کنم. جاتون همیشه در ذهن و قلب منه. ممنون بابت حمایت‌هاتون. ممنون که دوست داشتید من رو برگردونید. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتون دارم.

باشگاه پرسپولیس البته دو جلسه مذاکره با این سرمربی کروات را انجام داد و محمد دلبری به عنوان مامور مذاکره با این سرمربی انتخاب شده بود که در نهایت پیشنهاد باشگاه پرسپولیس نتوانست ایوانکوویچ را برای بازگشت به ایران متقاعد کند.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی اعلام کردند که قصد دارند پیشنهاد تازه به برانکو بدهند و به این سادگی این سرمربی کروات را رها نخواهند کرد.

با این حال به نظر می‌رسد پرسپولیس شانس چندانی برای استخدام ایوانکوویچ نخواهد داشت و با پیام نهایی این سرمربی به پرسپولیس، شاید قرمزها مذاکره با سایر گزینه‌ها را از سر بگیرند.

نتیجه بازی ایران مقابل اندونزی : جوانان مقابل پیرمردها زانو زدند

نتیجه بازی ایران مقابل اندونزی : جوانان مقابل پیرمردها زانو زدند

بیشتر بخوانید
19 دی 1402 | ساعت 21:02
بیشتر بخوانید
لغو شدن نامه جنجالی قنبرزاده: سقف استقلال پایین آمد

لغو شدن نامه جنجالی قنبرزاده: سقف استقلال پایین آمد

بیشتر بخوانید
19 دی 1402 | ساعت 20:01
بیشتر بخوانید
سید جلال برای ماندن در پرسپولیس شرط گذاشت

سید جلال برای ماندن در پرسپولیس شرط گذاشت

بیشتر بخوانید
19 دی 1402 | ساعت 16:41
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...