قیمت طارمی به پول ایران / رقمی که شما را شوکه می کند!

ثروت مهدی طارمی چقدر است؟
کدخبر (232585) | 29 آذر 1402 | ساعت 17:50
0 3356
قیمت طارمی به پول ایران / رقمی که شما را شوکه می کند!
مبلغ قرارداد مهدی طارمی با پورتو 2 میلیون یورو قید شده؛ این به به معنای آن است که دستمزد طارمی در پورتو سالیانه 500 هزاریورو است و با این حساب می توان گفت که مبلغ قرارداد مهدی طارمی با پورتو به تومان بیش از 100 میلیارد است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تابستان 1399 مهدی طارمی با قراردادی 4 ساله از ریوآوه راهی پورتو شد؛ مبلغ قرارداد طارمی با پورتو 2 میلیون یورو بود و البته به زودی قرارداد این مهاجم ایرانی با تیم پرتغالی به اتمام خواهد رسید.

قیمت طارمی به پول ایران 

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از میلان به عنوان جدی ترین مشتری مهدی طارمی یاد می شد. در همین راستا گفته می شد پورتویی‌ ها ابتدا درخواست رقم 30 و سپس 20 میلیون یورویی برای فروش طارمی را دادند که با نظر منفی مسئولان میلان روبرو شد. پیشنهاد میلانی‌ ها برای خرید طارمی اما 15 میلیون یورو به علاوه 3 میلیون یورو پاداش بود. اگر قیمتی که میلان برای خرید طارمی پیشنهاد داده بود را مبنا قرار دهیم می توان گفت که قیمت مهدی طارمی به پول ایران حدود 108 میلیارد تومان است که رقمی باورنکردنی است.

گفتنی است که در ترانسفرمارکت نیز قیمت مهدی طارمی 18 میلیون یورو نوشته شده که نشان می دهد در حال حاضر با توجه به قیمت اصلی این بازیکن، مبلغ قرارداد مهدی طارمی با پورتو بسیار پایین است که البته قرارداد طارمی تابستان ۱۴۰۳ تمام می‌ شود. از این حیث نیز اگر مبلغ ترانسفرمارکت را مبنا قرار دهیم، قیمت مهدی طارمی به پول ایران رقمی بالغ بر 972 میلیارد تومان است.

مبلغ قرارداد طارمی با پورتو به تومان 

براساس قرارداد مهدی طارمی و باشگاه پورتو بسته شده، دستمزد طارمی در پورتو سالیانه 500 هزاریورو می باشد. قیمت روز یورو نیز حدود 54000 تومان است؛ با این حساب می توان گفت که مبلغ قرارداد طارمی با پورتو به تومان بیش از 100 میلیارد (سالیانه بیش از 27 میلیارد تومان) است. حقوق مهدی طارمی در صورتی که وی می توانست در نقل و انتقالات به تیم بهتری منتقل شود افزایش می یافت که پورتو با مبلغ پیشنهادی تمامی مشتریان طارمی که میلان مهم ترین شان بود مخالفت کرد.

گفتنی است طبق قرارداد طارمی با پورتو از محل فروش این مهاجم 85 درصد به باشگاه و 15 درصد به خود این بازیکن می‌رسد.

ثروت مهدی طارمی چقدر است ؟

مهدی طارمی نیز مانند سایر فوتبالیست ها در ایران و حتی جهان تنها منبع درآمد خود را به فوتبال محدود نکرده و در سال های اخیر و بعد از لژیونر شدن توانسته سرمایه گذاری های دیگری انجام دهد؛ این مسئله با توجه به درآمد مهدی طارمی امری بدیهی است. باید در نظر گرفت که طارمی در سال های اخیر پیشنهادات باورنکردنی از تیم های حاشیه خلیج فار نظیر الدحیل قطر و الهلال عربستان داشته اما پیشنهادات هنگفت این تیم ها نتوانسته این مهاجم را اغوا کند و چنانچه وی به یکی از این تیم ها پیوسته بود قطعا میزان ثروت مهدی طارمی نیز اکنون بسیار بیشتر بود اما او حضور در اروپا را ترجیح داد.

با توجه به آنکه در شرایط فعلی طارمی را می توان مطرح ترین لژیونر فوتبال ایران دانست شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که ثروت مهدی طارمی چقدر است ؟ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد چرا که اطلاعاتی درباره میزان دارایی این فوتبالیست در اختیار عموم قرار نگرفته اما با توجه به قیمت طارمی به پول ایران ، مبلغ قرارداد طارمی با پورتو به تومان و همچنین یک حساب سرانگشتی از حقوق مهدی طارمی در پورتو و البته سال های پیش از آن و حضور در پرسپولیس، الغرافه قطر و ریوآوه پورتغال می توان ثروت مهدی طارمی را اینگونه برآورد کرد که وی در حال حاضر یکی از متمول ترین فوتبالیست های تیم ملی ایران است.

در این خصوص ذکر این نکته دارای اهمیت است که درآمد اصلی فوتبالیست های جهان از فوتبال نیست برای مثال رونالدو بخش مهمی از درآمد خود را مدیون تبلیغات اینستاگرامی یا سرمایه گذاری در پروژه های مختلف است. هیچ شکی نیست که مهدی طارمی نیز از این قاعده مستثنی نیست و از این رو قطعا ثروت مهدی طارمی رو به افزایش است.

جدول لیگ والیبال ایتالیا 2023 / جدال 12 تیم برای کسب قهرمانی

جدول لیگ والیبال ایتالیا 2023 / جدال 12 تیم برای کسب قهرمانی

بیشتر بخوانید
29 آذر 1402 | ساعت 14:02
بیشتر بخوانید
سریال گناه فرشته | وکالت شهاب حسینی برای یک فرشته قاتل، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی + ویدئو

سریال گناه فرشته | وکالت شهاب حسینی برای یک فرشته قاتل، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی + ویدئو

بیشتر بخوانید
29 آذر 1402 | ساعت 13:21
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...