ماموریت جدید فرانسیس انگانو برای مایک تایسون؛ نابود کردن آنتونی جاشوا

کدخبر (233643) | 15 بهمن 1402 | ساعت 03:52
0 137
ماموریت جدید فرانسیس انگانو برای مایک تایسون؛ نابود کردن آنتونی جاشوا
مایک تایسون قرار است فرانسیس انگانو را در مبارزه آتی خود مقابل آنتونی جاشوا تمرین دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدون شک مایک تایسون یکی از بزرگترین بوکسورهایی است که وارد رینگ بوکس شده و به رشد و توسعه این ورزش کمک کرده است.

محمد علی کلی افسانه‌ای تنها بوکسوری که می‌توان وی را با تایسون مقایسه کرد. مایک آهنین  از سال 1987 تا 1990 قهرمان بلامنازع سنگین وزن بود.

این بوکسور همچنین به خاطر پیروزی‌های قاطعانه خود با ناک اوت مشهور بود و توانسته بود در 44 مبارزه از 50 مبارزه‌اش حریفانش را ناک اوت کند.

پس از بازنشستگی، این بوکسور بزرگ در چندین مبارزه نمایشی حضور پیدا کرده و همچنین در پادکست‌های مختلف، در چندین فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی حضور داشته و هرگز از کانون توجه محو نشده است. 

همکاری مایک تایسون و فرانسیس انگانو

مایک تایسون در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ همکاری با فرانسیس انگانو رفته است. انگانو مبارز حرفه‌ای دسته سنگین وزن ام ام ای است که پس از قطع همکاری با سازمان UFC، فعالیت‌هایش را به طور مستقل دنبال کرد و حالا به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شده و در اولین مبارزه رسمی بوکس سنگین وزن به مصاف قهرمان جهان یعنی تایسون فیوری رفت؛ مبارزه‌ای که بر خلاف تصور بسیار نزدیک دنبال شد و تا جایی پیش رفت که بسیاری انگانو را مستحق پیروزی می‌دانستند.

حالا انگانو قرار است با دیگر قهرمان دسته سنگین وزن یعنی آنتونی جاشوا مبارزه کند و این سوال برای طرفدارانش پیش می‌آید که آیا او دوباره تمریناتش را با مایک تایسون پیش خواهد برد. در این باره دیویی کوپر، مربی فرانسیس در مورد چگونگی مشارکت تایسون در تمرینات این مبارز 37 ساله صحبت کرده است.

کوپر اظهار داشت:

تایسون به اندازه‌ای که انگانو بخواهد در چند ماه آینده نقش مهمی ایفا می‌کند. هر راهی که فرانسیس بخواهد مایک تایسون را درگیر کند، او کنارش خواهد بود. من مطمئن هستم که او این کار را خواهد کرد اما در هر صورت انگانو برای مبارزه با آنوتی جاشوا آماده خواهد شد.

این صحبت‌ها به وضوح نشان می دهد که اسطوره بوکس سنگین وزن قرار است انگانو را در مسابقه آتی خود مقابل جاشوا تمرین دهد. نیازی به گفتن نیست که وقتی صحبت از افزایش اعتماد به نفس می‌شود، داشتن فردی مانند مایک تایسون همیشه یک امتیاز چشمگیر است.

فرانسیس انگانو و مبارزه بزرگ با آنتونی جاشوا

در مقابل تایسون فیوری، اگرچه انگانو اولین مبارزه بوکس خود را برگزار کرد اما توانست رقابت سختی را به تایسون فیوری تحمیل کند. این مسابقه با تصمیم بحث برانگیز داوران با امتیازات 95-94، 96 - 93، 94-95 به سود فیوری خاتمه یافت اما مشخص شد که بوکسور متولد کامرون آینده درخشانی در دنیای بوکس خواهد داشت. علاوه بر این، دیویی کوپر خاطر نشان کرد:

مایک باید بخشی از این پروسه باشد. او فرانسیس را تا جایی که توانست آموزش داد. او برنامه بسیار شلوغی داشت. من و او دوستان خوبی هستیم، بنابراین هر وقت وارد شد، مسئولیت را بر عهده گرفت. مایک تایسون است! بنابراین، امیدوارم که او مانند دفعه قبل به موفقیت برسد و به القای ذهنیت و تکنیک خود ادامه دهد.

این اظهارات حاکی از آن است که مبارزه آتی فرانسیس انگانو دربرابر آنتونی جاشوا در 8 مارس 2024، یک رقابت نزدیک خواهد بود. از سوی دیگر جاشوا در آخرین مبارزه‌اش در 23 دسامبر 2023  توانست در راند پنجم با ناک اوت فنی اتو والین را شکست دهد. نیازی به گفتن نیست که این مسابقه اعتماد به نفس مورد نیاز را در جاشوا تقویت کرده اما انگانو با داشتن مایک تایسون افسانه‌ای در کنارش، شانس خوبی برای شکست دادن قهرمان سابق سنگین وزن دنیا دارد.

در دنیای بوکس اظهار نظرهای تند نسبت به حریف عادی است. فرانسیس انگانو در مصاحبه‌ای توانایی آنتونی جاشوا را برای بوکس زیر سوال برده است. این بیانیه زمانی صادر شد که دو مبارز برای تبلیغ مبارزه خود که قرار است در 8 مارس 2024 برگزار شود، روبروی هم قرار گرفتند.

انگانو در ادامه اظهار داشت:

شنیدم که او چانه نداره. نمیدونم درسته یا نه ما می‌خواهیم کشف کنیم. امیدوارم این فرصت را داشته باشم که آن را آزمایش کنم. این آرزوی من است.

در پاسخ جاشوا گفته:

با خودم عهد کردم که کم نگذارم. این چیزی کمتر از یک جنگ نیست. ما در یک جنگ مستقیم قرار داریم و هیچ دوستی در جنگ وجود ندارد.

اظهارات فرانسیس انگانو و آنتونی جاشوا نشان می‌دهد که مبارزه در 8 مارس یک مبارزه هیجان انگیز خواهد بود که در آن هیچ مبارزی نه کوتاه می‌آید و نه کم می‌گذارد.

ببینید: مایک تایسون در دوران اوج!

ببینید: مایک تایسون در دوران اوج!

بیشتر بخوانید
11 بهمن 1402 | ساعت 01:04
بیشتر بخوانید
فرانسیس انگانو در رویای قهرمانی در بوکس

فرانسیس انگانو در رویای قهرمانی در بوکس

بیشتر بخوانید
08 بهمن 1402 | ساعت 21:35
بیشتر بخوانید
رو در رو شدن فرانسیس انگانو و آنتونی جاشوا

رو در رو شدن فرانسیس انگانو و آنتونی جاشوا

بیشتر بخوانید
26 دی 1402 | ساعت 21:18
بیشتر بخوانید
فرانسیس انگانو بیخیال تایسون فیوری نمی شود!

فرانسیس انگانو بیخیال تایسون فیوری نمی شود!

بیشتر بخوانید
25 دی 1402 | ساعت 21:32
بیشتر بخوانید
بیستمین ناک اوت برای آرتور بتربیف

بیستمین ناک اوت برای آرتور بتربیف

بیشتر بخوانید
25 دی 1402 | ساعت 16:00
بیشتر بخوانید
رجزخوانی به سبک فرانسیس انگانو : شنیدم آنتونی جاشوا فک ضعیفی داره، میخوام امتحانش کنم!

رجزخوانی به سبک فرانسیس انگانو : شنیدم آنتونی جاشوا فک ضعیفی داره، میخوام امتحانش کنم!

بیشتر بخوانید
20 دی 1402 | ساعت 22:20
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...