مبلغ قرارداد طارمی با اینتر مشخص شد/ ثروت مهدی طارمی افزایش می یابد!

مبلغ قرارداد طارمی با اینتر به تومان و یورو مشخص شد
کدخبر (233306) | 03 بهمن 1402 | ساعت 12:08
0 1719
مبلغ قرارداد طارمی با اینتر مشخص شد/ ثروت مهدی طارمی افزایش می یابد!
با مشخص شدن مبلغ قرارداد طارمی با اینتر میلان طبیعی است که میزان دارایی این بازیکن نیز افزایش بیاید. حال برای بسیاری از طرفداران فوتبال این سوال پیش آمده که ثروت مهدی طارمی چقدر است ؟

به گزارش سرخ نیوز، مهدی طارمی که در دو پنجره نقل و انتقالاتی متوالی برای جدایی از پورتو و پیوستن به اینترمیلان ناکام مانده با اتمام قرارداد خود با تیم پرتغالی به احتمال فراوان در تابستان 1403 راهی اینتر می شود.

 در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از میلان به عنوان جدی ترین مشتری مهدی طارمی یاد می شد. در همین راستا گفته می شد پورتویی‌ ها ابتدا درخواست رقم 30 و سپس 20 میلیون یورویی برای فروش طارمی را دادند که با نظر منفی مسئولان میلان روبرو شد و همین مسئله مذاکرات را به بن بست رساند اما حالا قرارداد طارمی با اینتر میلان به عنوان بازیکن آزاد امضا می شود. 

امضای قرارداد طارمی با اینتر و حتی مبلغ قرارداد طارمی با اینتر ، تماما مباحثی است که فقط از گوشه و کنار و البته رسانه های معتبر ایتالیایی منتشر شده، باشگاه میلان و شخص طارمی هنوز واکنش رسمی به این خبرها نشان نداده اند.

به هرحال و تحت هر شرایطی قرارداد طارمی با اینتر می تواند اتفاقی بسیار خوب برای فوتبال ایران باشد.

بحث داغ ثروت مهدی طارمی / نه به پول های عربی! 

این روزها بحث ثروت مهدی طارمی یکی از مباحث داغ محافل فوتبالی است که در ادامه مفصل تر به آن می پردازیم؛ گرچه شکی نیست در شرایط فعلی وضعیت مالی این مهاجم با توجه به سال ها حضور در لیگ های خارجی و دریافت حقوق به یورو بسیار خوب است اما فراموش نکنیم طارمی برای رسیدن به این جایگاه زمانی پیشنهاد سرسام آور الدحیل و سپس نیز پیشنهاد مالی باورنکردنی الهلال را رد کرد. درواقع ثروت مهدی طارمی می توانست بسیار بیشتر هم باشد اگر او به تیم های حاشیه خلیج فارس می رفت اما زمانی او پیشنهاد بسیار پایین ریوآوه را به حضور در الدحیل و دریافت دستمزد چند میلیون دلاری ترجیح داد و توانست پیشرفت چشمگیری داشته باشد تا اینکه این روزها تیم های مطرحی چون اینترمیلان خواهان وی باشند.

قرارداد مهدی طارمی با اینتر میلان قطعی است؟

یک منبع ایتالیایی خبر داد، مهاجم پورتو گزینه‌ ای برای بازار زمستانی نیست و او در تابستان راهی اینتر می‌ شود. سایت «adeptosdebancada» پرتغال به خبر جذب طارمی توسط تیم اینتر پرداخته و در آن آورده است: طارمی بابت هر سال حضور خود در اینتر رقمی معادل ۳ میلیون یورو دریافت می‌کند و برای رسیدن به اینتر دست رد به پیشنهاد باشگاه‌ های عربی زد. 

گاتزتا دلو اسپورت نیز خبر داد: طارمی که اکنون در قطر است و حضور در جام ملت‌ های آسیا را تجربه می‌کند، از قبل به باشگاهش پورتو اطلاع داده است که قراردادش را در تابستان تمدید نخواهد کرد. سرخیو کونسیسائو ابتدا از احتمال عقد قرارداد طارمی با اینتر میلان کمی از این موضوع ناراحت بود، ولی جاه‌طلبی بازیکن ایرانی‌ اش را درک کرد.

حضور طارمی در اینتر او را تاریخ ساز خواهد کرد چون تبدیل به نخستین بازیکن از ایران می‌ شود که در این تیم مطرح ایتالیایی بازی خواهد کرد. بی توجهی مهدی طارمی به پیشنهاد تمدید قرارداد با پورتو احتمال توافق او با اینتر را بالا می برد.

مبلغ قرارداد طارمی با اینتر به تومان 

طبق گفته رسانه ها مهدی طارمی به ازای هر سال مبلغ ۳ میلیون یورو دریافت می کند با این حساب مبلغ قرارداد طارمی با میلان به تومان بابت هرسال عادل ۱۶۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان دستمزد دریافت خواهد کرد. نکته جالب در خصوص مبلغ قرارداد طارمی با اینتر میلان این است که اینتر به طارمی سه برابر بیشتر از پورتو حقوق می‌ دهد. حقوق بازیکن ایرانی در پورتو کمی بیش از یک میلیون یورو است که در اینتر به سالی ۳ میلیون یورو خواهد رسید. 

قیمت طارمی به پول ایران

در ترانسفرمارکت قیمت مهدی طارمی 18 میلیون یورو نوشته شده که نشان می دهد، مبلغ قرارداد مهدی طارمی با پورتو بسیار پایین بوده است. از این حیث نیز اگر مبلغ ترانسفرمارکت را مبنا قرار دهیم، قیمت مهدی طارمی به پول ایران رقمی بالغ بر 972 میلیارد تومان است. با این حال او بابت 3 فصل حضور در اینتر میلان طبق اعلام رسانه ها مبلغی حدود 502 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد (همانطور که گفته شد مبلغ قرارداد طارمی با اینتر 9 میلیون یورو بابت 3 فصل است).

ثروت مهدی طارمی افزایش می یابد

همانطور که گفته شد حقوق مهدی طارمی در اینتر 3 برابر حقوق سالیانه او در پورتو است در چنین شرایطی طبیعی است که ثروت مهدی طارمی نیز افزایش خواهد یافت. طارمی در حال حاضر یکی از بهترین های فوتبال ایران و همچنین موفق ترین لژیونر ایرانی است و از این رو برای بسیاری این سوال پیش آمده که ثروت مهدی طارمی چقدر است ؟ در این خصوص باید گفت که میزان دقیق ثروت این بازیکن مشخص نیست اما سال ها حضور در لیگ ستارگان قطر و لیگ پرتغال و حالا هم اینتر میلان و دریافت دستمزدهای میلیون دلاری طارمی را یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های حال حاضر ایران تبدیل کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...