مردهای کوچک ایران: عذرخواهی پدیده نوجوانان پس از ثبت شگفتی

کدخبر (231932) | 04 آذر 1402 | ساعت 11:00
0 62
مردهای کوچک ایران: عذرخواهی پدیده نوجوانان پس از ثبت شگفتی
ستاره تیم نوجوانان ایران در اقدامی غیر منتظره از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم فوتبال نوجوانان که با هدایت حسین عبدی در جام جهانی با نمایش غیرمنتظره خود موفق به صعود از گروه خود شد، فوتبال‌دوستان را به ظهور نسل جدیدی از ستاره‌های فوتبال امیدوار کرد. با وجود حذف نوجوانان ایران از رقابت‌های جام جهانی، ظهور استعدادهای نوجوان تیم عبدی در سطح اول فوتبال ایران نکته امیدوارکننده این رقابت‌ها برای فوتبال ملی است.

یکی از این بازیکنان، اسماعیل قلی‌زاده بازیکن آکادمی سپاهان است که پیش از این در تورنمنت‌هایی مثل کافا خود را به عنوان یک ستاره نوظهور معرفی کرده بود. او عملکرد درخشانی در جام جهانی نوجوانان داشت و با گل دقیقه ۷۳ خود موجب پیروزی ایران برابر برزیل شد و در دیدار با مراکش نیز تک گل نوجوانان ایران را وارد دروازه حریف آفریقایی کرد.

اسماعيل قلی‌زاده با انتشار یک استوری در اینستاگرام بابت حذف ایران از رقابت‌های جام جهانی از مردم عذرخواهی کرده است، عذرخواهی‌ای که شاید کمتر کسی انتظار آن را از ستاره یک تیم شگفتی ساز و نوجوان داشت.

قلی زاده در استوری خود نوشته است؛

اول از تمام مردم ایران عذرخواهی می‌کنیم. شرمنده همه‌تان شدیم، نشد که بشود. ما در هر بازی تلاش می‌کردیم که برای ایران افتخار آفرینی کنیم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم و لبخند شادی را روی لب مردم ایران بیاوریم. با همه مشکلات جنگیدیم، همه تلاش‌مان را در زمین کردیم که تا مراحل بعدی جام برویم ولی تقدیر اینگونه بود برای ما. ولی این پایان این تیم نیست، تازه شروع کار ماست بیشتر از قبل تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم برای دو کار نیمه‌تمام که در آینده نزدیک تمامش می‌کنیم با همین بچه‌ها. منتظر باشید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...