مسیر مخفیانه و سخت جان سینا برای رسیدن به دختر ایرانی؛ غول WWE چگونه ازدواج کرد؟

کدخبر (233654) | 15 بهمن 1402 | ساعت 11:00
0 279
مسیر مخفیانه و سخت جان سینا برای رسیدن به دختر ایرانی؛ غول WWE چگونه ازدواج کرد؟
جان سینا برای اولین بار در زادگاهش کانادا به همراه شریعت زاده روی فرش قرمز فیلمی به عنوان زن و شوهر قدم زدند و عکس گرفتند، درباره شروع رابطه‌اش با این دختر ایرانی الاصل صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در رینگ کشتی کج به عنوان یک ستاره بی چون و چرای WWE "تعدیل نگرش" به حرکت نمادین و متمایزکننده جان سینا تبدیل شد و او به تسلط بر این مفهوم در زندگی واقعی نیز ادامه داد.

اما در حالی که می‌توانید کلیپ‌های قدیمی بی‌شماری در یوتیوب از سینا تماشا کنید که مردان بسیار بزرگ را روی شانه‌هایش می‌برد و آنها را روی نزدیک‌ترین سطح موجود پرتاب می‌کند، افسوس که هیچ مرجع ویدیویی وجود ندارد که کار و آموزش‌هایی که در مورد آن در زندگی صحبت می‌کنیم، نشان دهد.

4 سال پس از اینکه او صراحتا گفت دیگر ازدواج نخواهد کرد، با شی شریعت زاده آشنا شد و ازدواج کرد و حالا آنها وارد چهارمین سال زندگی مشترک خود شده‌اند.

این رابطه اگرچه از نظر میزان توجه و در معرض خبرها بودن به قرارهای عاشقانه سینا با نیکی بلا نمی‌رسید، اما آنچنان هم مخفیانه دنبال نشد و مراسم ناگهانی آنها در تمپا فلوریدا دنیا را غافلگیر کرد.

چیزی شبیه به یک حلقه نامزدی در فوریه 2020 روی انگشت شریعت زاده مشاهده شد اما آنها هرگز هیچ برنامه‌ای را به صورت علنی برای ازدواج بیان نکرده بودند.

ماجرای ازدواج جان سینا و شی شریعت زاده

سینا حدود هفت ماه پس از اینکه برای اولین بار در زادگاهش کانادا، جایی که او در حال ساخت کمدی بازی با آتش بود، به همراه شریعت زاده روی فرش قرمز فیلمی به عنوان زن و شوهر قدم زدند و عکس گرفتند، درباره شروع رابطه‌اش با این دختر ایرانی الاصل صحبت کرد.

و به Entertainment Tonight گفت:

این یک روز فوق‌العاده برای اولین نمایش یک فیلم است و من قرار ملاقات زیبایی داشتم. آنچه واقعا در مورد پروژه فعلی اهمیت دارد این است که دیگر مهم نیست در چه پروژه‌هایی در آینده شرکت می‌کنم، این یکی همیشه معنای ویژه‌ای خواهد داشت زیرا با یکی از افراد خاص زندگی‌ام ملاقات کردم.

اگرچه شریعت زاده در فرش قرمز کاملا صمیمانه به نظر می‌رسید اما مشخص است که او مانند شرکای قبلی زندگی جان سینا اهل تجارت کردن از طریق زندگی مشترک با این سلبریتی بزرگ نیست و یک رابطه عاشقانه را با وی شکل داده است. او به عنوان مدیر محصول در صنعت امنیت ویدیویی در Avigilon، یک شرکت راه حل های فناوری در ونکوور، کار می‌کند.

شریعت زاده در مدرسه مهندسی تحصیل کرده و در سال 2019 در روز جهانی زن مورد توجه Avigilon قرار گرفت و در یک پروفایل کاری گفت که به مادر جراحش را به عنوان الگو در زندگی دارد و شعار او این بود که «تمرین باعث پیشرفت می شود.» اینها قطعا شبیه کلماتی هستند که سینا نیز با آنها زندگی می کند.

کمتر کسی می‌تواند مانند جان سینا به تالار مشاهیر دبلیو دبلیو ای راه پیدا کند و پس از آن به یک ستاره موفق سینما تبدیل شود و برای تبلیغات شرکت‌های بزرگی مانند هوندا فعالیت داشته باشد. با این حال او اراده و پشتکار خاصی داشته اما در این میان او بیش از هر چیزی به زندگی مشترک فعلی خود پایبندی دارد و می‌گوید روی چیزی حساب باز کرده که می‌تواند در بلند مدت برایش بماند.

زندگی شخصی کاملا پیچیده جان سینا

سینا 46 ساله حدود 6 سال را با نیکی بلا گذراند و به عنوان دوست مدت‌ها روی رینگ ظاهر شدند و سرانجام در سال 2012 وارد یک رابطه مشترک شدند. گفته می‌شد آنها بسیار عاشق یکدیگر هستند و سرانجام در رسلمنیا 33 در سال 2017 سینا پس از مغلوب کردن The Miz و Maryse از بلا وسط رینگ خواستگاری کرد، هر چند که پیش از آن گفته بود تصمیمی برای ازدواج ندارد.

سینا پیش از آن این موقعیت را یکبار دیگر با معشوق دیرینه‌اش الیزابت هوبردو، امتحان کرده بود اما آنها در سال 2012 پس از سه سال ازدواج طلاق گرفتند. او در سال 2016 به رولینگ استون گفته بود:

بسیاری از اینها به دلیل ناتوانی من در تبدیل شدن به یک شوهر خوب بود اما نیکول وارد زندگی من شد و این کار را انجام داد.

البته او بلا را مجبور کرد قبل از نقل مکان به عمارت تامپا در سال 2013 به عنوان مهمان، قراردادی 75 صفحه‌ای امضا کند. در این سند آمده است:

اگرچه نمی‌خواهم رسمی باشم اما نمی‌خواهم در مورد حضور شما در خانه به عنوان مهمان من سو تفاهم وجود داشته باشد. در صورتی که از شما بخواهم خانه را تخلیه کنید، موافقت می‌کنید که فورا خانه را تخلیه کنید و همه وسایلی را که به خانه آورده‌اید در اسرع وقت بردارید.

سینا توضیح داد که او فقط به خاطر خانواده‌اش تلاش می‌کرد از دارایی‌هایش محافظت کند. چند نفر از آن‌ها از سینا حمایت مالی دارند. 

در آن زمان بلا با امضای قرارداد، حسن نیت خود را نشان داد اما چند سال بعد با وجود داشتن یک زندگی تجملاتی و شگفت انگیز، همچنان حس می‌کرد که در آن خانه به عنوان یک مهمان در نظر گرفته می‌شود. سینا همیشه در مورد چیزهایی که می‌خواست، صراحت داشت.

او در سال 2016 در مورد چیزهایی که او و بلا بیشتر در موردشان با هم دعوا می‌کردند مانند ازدواج، بچه دار شدن، مراقبت از سگشان وینستون و اعتیاد به کارش به رولینگ استون گفته بود:

ببین، من می‌دانم که نمی‌توانم از عهده بزرگ کردن بچه بر بیایم. مثل سگ است. بزرگترین چیزی که به نیکول در مورد سگ گفته بودم این بود که سگ‌ها را دوست دارم اما من نمی‌توانم در مراقبت از یکی از آنها سهیم باشم. وقت ندارم و اینکه بقیه زوج‌ها از داشتن بچه راضی هستند به این معنی نیست که او هم دوست داشته باشد بچه بزرگ کند!

او ادامه داد:

من از قبل در مورد این موضوع صحبت کرده بودم. فقط کارهایی دارم که باید انجام دهم که قابل مذاکره نیست. من در این مورد خودخواه هستم و بچه نمی‌خواهم، ازدواج نمی‌خواهم. این زندگی من است و من اینگونه زندگی می‌کنم.

با توجه به این اظهارنظرهای جان سینا، تعجب آور نبود که آنها نامزدی خود را در سال 2018 به پایان رساندند و بلا از برگزاری مراسم عروسی که برایش برنامه ریزی کرده بودند، صرف نظر کرد. آنها چند ماه تلاش کردند تا مشکلات خود را حل کنند اما خیلی زود متوجه شدند که واقعا همه چیز تمام شده است.

جان سینا ، شی شریعت زاده و رابطه ای که مخفی نماند

ماه‌های بعد از آن اتفاق برای هیچ یک آسان نبود چراکه تمامی رسانه‌ها از اتفاقات رخ داده با خبر بودند و نمی‌توانستند این دو فوق ستاره WWE آن را مخفی نگه دارند. با این حال در سال 2019 شرایط زندگی نیکی بلا تغییر کرد و او به سوی آرتم چیگوینتسف معشوقه قدیمی خود بازگشت و حالا آنها یک فرزند سه ساله به نام متئو دارند و سال گذشته ازدواج کردند. با این حال اگرچه بلا تا مارس 2019، زمانی که گفته می‌شود سینا با زوج آینده‌اش ملاقات کرد، روزهای خوشی را پشت سرمی‌گذاشت اما این بدان معنا نبود که او از دیدن احتمالی شریک سابقش با شخص دیگری هیجان‌زده بود.

سرانجام جان سینا در سال 2020 با شی شریعت زاده ازدواج کرد و البته نیکی بلا در یکی از مصاحبه‌هایش برای جان سینا آرزوی خوشبختی کرد و گفت برایش خوشحال است. با این حال سینا هنوز در موضوع نخواستن بچه ثابت قدم است و گویا با شریعت زاده بر سر این موضوع به توافق رسیده است. سال گذشته وقتی در برنامه درو بریمور حضور پیدا کرد و با سوالی در مورد پدر شدن مواجه شد، پاسخ داد:

اینکه شاید بتوانم بهترین پدر دنیا باشم به این معنی نیست که بخواهم واقعا پدر باشم. به جای آن تصمیم دارم یک شوهر خوب برای همسر مهربانم باشم و روی کارهایی که می‌خواهم، تمرکز کنم و وقت بگذارم.

او گفت:

شما باید برای آن اشتیاق داشته باشید. شما باید برای آن توان داشته باشید. مثل این است که به کسی بگویید مرد کارت با دستانت خیلی خوب است، تو یک نجار عالی می‌شوی اما اگر من بخواهم بازیگر شوم، بازیگر خواهم شد.

این همان چیزی است که او انتخابش کرد و سپس به آن تبدیل شد و تعهد او به حرفه‌ای که برای آن سخت کار کرده، حالا به ثمر نشسته است.

در حالی که او و شریعت زاده یک زندگی بسیار خصوصی دارند، در اولین اکران فیلم The Suicide Squad در لس آنجلس در سال 2021 با یک لباس هماهنگ روی فرش قرمز ظاهر شدند و در ماه می برای اولین نمایش فیلم Fast X در رم به ایتالیا سفر کردند؛ جایی که آنها بسیار مناسب یکدیگر به نظر می‌رسیدند. در برنامه TODAY در آن ماه، سینا درباره همسرش گفت:

او مرا برای آنچه هستم دوست دارد و من او را دقیقا برای آنچه که هست دوست دارم.

علاوه بر این او تاکید کرد که او و شریعت زاده در مورد نگه داشتن بقیه چیزها برای خودشان با هم همسو بودند.

ما ارزش‌های اصلی داریم که هر دو به آن اعتقاد داریم و یکی از آن‌ها حفظ اطلاعاتمان برای خودمان و کسانی است که بسیار نزدیک به دایره درونی‌مان هستند. من نمی‌توانم خوشحالتر از این باشم اما فکر می‌کنم راهی برای حفظ صمیمیت‌مان حفظ صمیمیت است.

مبارزه رویایی راک مقابل رومن رینز / تریپل اچ چه برنامه هایی دارد؟

مبارزه رویایی راک مقابل رومن رینز / تریپل اچ چه برنامه هایی دارد؟

بیشتر بخوانید
11 بهمن 1402 | ساعت 19:23
بیشتر بخوانید
رسوایی اخلاقی بنیان گذار WWE؛ وینس مک ماهون در آستانه فروپاشی!

رسوایی اخلاقی بنیان گذار WWE؛ وینس مک ماهون در آستانه فروپاشی!

بیشتر بخوانید
11 بهمن 1402 | ساعت 13:11
بیشتر بخوانید
بازگشت راک به راو پس از 8 سال؛ کری خوانی با رومن رینز !

بازگشت راک به راو پس از 8 سال؛ کری خوانی با رومن رینز !

بیشتر بخوانید
14 دی 1402 | ساعت 20:27
بیشتر بخوانید
طولانی‌ ترین دوره‌ های قهرمانی جهان در تاریخ WWE ؛ از رومن رینز تا هالک هوگان

طولانی‌ ترین دوره‌ های قهرمانی جهان در تاریخ WWE ؛ از رومن رینز تا هالک هوگان

بیشتر بخوانید
13 دی 1402 | ساعت 21:25
بیشتر بخوانید
5 اشتباه بزرگ WWE در سال 2023

5 اشتباه بزرگ WWE در سال 2023

بیشتر بخوانید
12 دی 1402 | ساعت 01:07
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...