مصدومیت بدموقع لژیونر ایرانی: مهدی طارمی بازی مقابل آرسنال را از دست داد!

کدخبر (234215) | 01 اسفند 1402 | ساعت 10:27
0 47
مصدومیت بدموقع لژیونر ایرانی: مهدی طارمی بازی مقابل آرسنال را از دست داد!
مهدی طارمی به دلیل مصدومیت از ناحیه ادکتور ران، غائب بزرگ پورتو در بازی مقابل آرسنال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این می‌تواند بدترین خبر ممکن برای سرجیو کونسیسائو باشد. در فاصله فقط ۴۸ ساعت تا برگزاری دیدار حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، او با خبر مصدومیت آقای گل فصل قبل پرتغال مواجه شده است.

در شرایطی که کونسیسائو در دیدار ابتدای هفته برابر استرلا آمادورا به مهدی طارمی بازی نداد و برخی اینگونه استنباط کردند که این استراحتی به مهاجم ایرانی بوده تا برای بازی با توپچی‌ها آماده شود ولی حالا انتشار خبر آسیب دیدگی مهدی، معادلات کونسیسائو را بر هم می‌زند.

ابتدا صفحه خبری دراگائو نیوز که به باشگاه پورتو نزدیک است، در خبری فوری از آسیب دیدگی طارمی خبر داد و سپس خبر به رسانه‌های رسمی رسید.

سپس روزنامه نوتیسیاس در خبری نوشت که طارمی پس از آسیب دیدگی از ناحیه ران، امروز مورد مداوا قرار گرفت و کونسیسائو نباید برای دیدار با آرسنال روی این بازیکن حساب باز کند.

بالاخره نوبت به وبلاگ خبری پورتو رسید که زیر نظر بخش رسانه‌ای این باشگاه اداره می‌شود. دوس دراگائو نیوز نوشت: طارمی مصدوم شد و همه چیز حکایت از غیبت او در دیدار با آرسنال دارد. مهاجم پورتو از ناحیه ادکتور ران راستش آسیب دید و درمان را آغاز کرد.

هر چند که کادر پزشکی پورتو قرار است امروز نظر نهایی خود درخصوص طارمی را اعلام کند ولی آنگونه که رسانه‌های پرتغالی نزدیک به پورتو نوشته‌اند، مهاجم ایرانی در دیدار روز چهارشنبه برابر آرسنال غایب خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...