مصدومیت توماس توخل در بازی مقابل لاتزیو

کدخبر (234693) | 16 اسفند 1402 | ساعت 13:13
0 29
مصدومیت توماس توخل در بازی مقابل لاتزیو
صحبت های انگیزشی توماس توخل در بازی بایرن مونیخ مقابل لاتزیو، کار دست این سرمربی آلمانی داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان در زمین روبروی لاتزیو قرار گرفت و موفق شد با سه گل این تیم را از سر راه بردارد. 

این دیدار از اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان توخل و شخص او برخوردار بود، چرا که اگر نمی‌توانست باعث صعود تیمش به مرحله بعدی شود احتمال این که حتی پیش از پایان فصل از هدایت بایرن برکنار شود بسیار زیاد بود. 

همین موضوع باعث شد که او تمامی توانش را به کار بگیرد و پیش از شروع بازی یک سخنرانی احساسی و انگیزشی در رختکن بایرن برای بازیکنانش انجام دهد و در جریان همین سخنرانی بود که انگشت پایش شکست. 

یان کریستین دریسن در این باره به خبرنگاران گفت: «توماس توخل امروز و در جریان سخنرانی پیش از بازی انگشت پایش را شکست. توماس با تمام انگیزه و اشتیاقی که در وجودش هست با این تیم همراهی می‌کند.»

توخل هم در حالی که لنگان لنگان راه می‌رفت در این باره اضافه کرد: «من در طول سخنرانی انگیزشی در رختکن به جعبه‌ای لگد زدم و انگشت شست پایم آسیب جدی دید. فکر نکنم بتوانم کفشم را دربیاورم. بازیکنان متعجب شده بودند که من تقریبا تمام 90 دقیقه را نشستم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...