مصدومیت رامین رضاییان در آستانه جام ملت های آسیا / غیبت 4 بازیکن سپاهان مقابل گل گهر

کدخبر (232716) | 05 دی 1402 | ساعت 12:59
0 76
مصدومیت رامین رضاییان در آستانه جام ملت های آسیا / غیبت 4 بازیکن سپاهان مقابل گل گهر
با اعلام باشگاه سپاهان، رامین رضاییان پیش از بازی با آلومینیوم اراک دچار مصدومیت جزیی شده و یک الی دو هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مدافع ملی‌پوش سپاهان در آستانه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در دیدار مقابل گل‌گهر هم طلایی‌پوشان را همراهی نمی‌کند.

تیم فوتبال سپاهان روز هفتم دی ماه سال جاری و در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر میهمان گل‌گهر سیرجان است. با این وجود رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ساختمان پِک در تهران حضور دارد.

مصدومیت رامین رضائیان

پس از انجام MRI، مشخص شد در منطقه‌ای از عضله پشت ساق پای رضاییان کشیدگی درجه یک تا دو به وجود آمده است. او به تهران سفر کرده تا زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی مراحل درمانی خود را طی می‌کند. گویا به دلیل جلوگیری از تشدید مصدومیت، مدافع سپاهان زیر نظر پزشکان تیم ملی امور درمانی‌اش را پیگیری می‌کند.

گفتنی است سه بازیکن سپاهان (محمد کریمی، برایان دابو و رضا اسدی) به دلیل دریافت کارت قرمز از وحید کاظمی داور دیدار تیم‌شان مقابل آلومینیوم در هفته چهاردهم لیگ برتر، مقابل فیروزه‌ای‌پوشان کویر سیرجان غایب هستند و با این اوصاف رضاییان هم به جمع بازیکنان مذکور اضافه شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...