مصدومیت شدید ستاره رئال مادرید ؛ یک برزیلی دیگر 2023 را از دست داد!

کدخبر (231725) | 27 آبان 1402 | ساعت 11:55
0 76
مصدومیت شدید ستاره رئال مادرید ؛ یک برزیلی دیگر 2023 را از دست داد!
با مصدومیت وخیم وینیسیوس جونیور و احتمال دوری 6 هفته‌ای ستاره برزیلی، تعداد مصدومان رئال مادرید به عدد 9 رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وینیسیوس جونیور برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل راهی این کشور شده بود و در ترکیب اصلی این تیم برابر کلمبیا هم حضور داشت اما خیلی زود به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

این ستاره رئال مادرید بلافاصله پس از پایان بازی تایید کرد که به نظر می‌رسد مصدومیتش جدی باشد و به احتمال زیاد بازی حساس برابر تیم ملی آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2026 را از دست خواهد داد اما شرایط وخیم‌تر هم هست.

در حالی که روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال دوری یک ماهه این بازیکن از میادین مطرح شده بود، حالا به نظر می‌رسد که این مدت زمان بسیار طولانی‌تر خواهد بود و این شوک بسیار بدی برای رئال مادرید است. روزنامه اسپورت مدعی شده که او تا پایان سال 2023 قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

وینیسیوس پس از تایید مصدومیتش توسط کادر پزشکی تیم ملی برزیل از سوی فدراسیون فوتبال این کشور اجازه پیدا کرد که به مادرید برگردد تا روند درمانش را تحت نظر پزشکان رئال در پایتخت اسپانیا ادامه دهد. 

این اتفاق در حالی رخ داده که ادواردو کاماوینگا هم در اردوی تیم ملی فرانسه و پس از برخورد با عثمان دمبله به شدت مصدوم شده و بین هشت تا 10 هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب رئال دو ستاره اصلی‌اش را از دست می‌دهد.

در حال حاضر دو دروازه‌بان اصلی و ۵ هافبک تیم به همراه وینی مصدوم هستند و اوضاع برای رئال مادرید اصلا جالب نیست!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...