ملاقات امیر قلعه‌نویی و روبرتو مانچینی در ریاض + عکس

کدخبر (234264) | 02 اسفند 1402 | ساعت 18:14
0 44
ملاقات امیر قلعه‌نویی و روبرتو مانچینی در ریاض + عکس
امیر قلعه‌نویی که برای تماشای دیدار سپاهان ایران و الهال عربستان به ریاض سفر کرده، امروز با روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، قرار گرفتن تیم‌های فوتبال ایران و عربستان سعودی در دو سمت مختلف جدول مرحله حذفی مسابقات جام ملت‌های آسیا باعث شد تا روبرتو مانچینی، سرمربی محبوب ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان با اعضای تیم ملی ایران برخوردی در طول تورنمنت نداشته باشد.

چند هفته بعد اما سفر امیر قلعه‌نویی به ریاض برای تماشای بازی تیم‌های سپاهان و الهلال، زمینه‌ساز دیدار این دو سرمربی ایران و عربستان شد.

فدراسیون فوتبال ایران با انتشار تصویری از مانچینی، گران‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال، در کنار قلعه‌نویی، از جلسه یک ساعته دو سرمربی خبر داده و نوشت؛

ملاقات امیر قلعه‌نویی و روبرتو مانچینی در ریاض + عکس

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال که برای تماشای دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الهال عربستان به ریاض سفر کرده است، امروز با روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی عربستان دیدار کرد.

در این دیدار یک ساعته سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عربستان درباره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و وضعیت فنی دو تیم در این مسابقات با یکدیگر به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

پس از پایان این نشست، مانچینی پیراهن تیم ملی عربستان را به امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران اهدا کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...