نتایج دیدارهای شب دوم لیگ قهرمانان اروپا / آتش‌بازی در مونیخ

نتایج شب دوم از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا
کدخبر (229598) | 30 شهریور 1402 | ساعت 00:39
0 118
نتایج دیدارهای شب دوم لیگ قهرمانان اروپا / آتش‌بازی در مونیخ
دیدارهای شب دوم از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، برگزار شد

به گزارش سرخ نیوز، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری‌ دیدارهای شب دوم از هفته اول فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ ادامه یافت.

نتایج لیگ قهرمانان اروپا / شب دوم هفته اول

گالاتاسرای ۲ - کپنهاگن ۲

در اولین دیدار از مسابقات امشب، گالاتاسرای میزبان کپنهاگن دانمارک بود و توانست با کامبکی در دقایق پایانی، حداقل امتیاز ممکن را در خانه حفظ کند. محمد الیونوسی (۳۵) و گونسالوس (۵۸) برای کپنهاگن و ساشا بویه (۸۶) و ته‌ته (۸۸) برای گالاتاسرای در این بازی گلزنی کردند.

رئال مادرید ۱ - یونیون برلین ۰

یونیون برلین اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو تجربه کرد و با تک گل جود بلینگهام در دقیقه ۴+۹۰ شکست خورد. این سومین بار در این فصل بود که بلینگهام موفق به گلزنی در دقایق پایانی برای رئال مادرید شد.

بایرن مونیخ ۴ - منچستریونایتد ۳

در حساس‌ترین بازی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳، منچستریونایتد مهمان بایرن مونیخ بود و در دیداری حساس و هیجان‌انگیز که با اشتباهات فردی شاگردان تن‌هاخ همراه بود، از حریف خود با نتیجه ۴-۳ شکست خورد. لروی سانه (۲۸)، سرژ گنبری (۳۲)، هری کین (۵۳) و ماتیاس تل (۲+۹۰) برای بایرن مونیخ و راسموس هویلوند (۴۹) و کاسمیرو (۸۸ و ۵+۹۰) برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

سویا ۱ - لانس ۱

قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا در خانه به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه رفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد. لوکاس اوکامپوس (۹) برای سویا و آنجلو فولگینی (۲۴) برای لانس در این مسابقه موفق به گلزنی شدند.

آرسنال ۴ - آیندهوون ۰

توپچی‌ها پس از ۶ سال با باشکوه‌ترین شکل ممکن به لیگ قهرمانان اروپا بازگشتند. بوکایو ساکا (۸)، لئاندرو تروسار (۲۰)، گابریل ژسوس (۳۸) و مارتین اودگارد (۷۰) گلزنان آرسنال در این بازی بودند.

براگا ۱ - ناپولی ۲

قهرمان فصل گذشته سری آ به لطف گل به خودی سیکو نیاکاته در دقیقه ۸۸، توانست به سختی از سد حریف پرتغالی خود عبور کند. جیووانی دی‌لورنزو (۱+۴۵) گل اول ناپولی و آرمندو بروما (۸۴) تنها گل براگا در این مسابقه را به ثمر رساندند.

بنفیکا ۰ - سالزبورگ ۲

بنفیکا در شبی که از دقیقه ۱۳ و پس از اخراج آنتونیو سیلوا ده نفره شد، با نتیجه ۲-۰ از حریف اتریشی خود شکست خورد. سیمیچ (۱۵) و گلوخ (۵۱) گلزنان سالزبورگ در این دیدار بودند. همچنین کوناته یک پنالتی برای سالزبورگ از دست داد.

رئال سوسیه‌داد ۱ - اینتر ۱

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، به سختی توانست از حریف اسپانیایی خود امتیاز بگیرد. بریس مندز در دقیقه ۴ دروازه اینتر را باز کرد و لاتارو مارتینز با گلزنی در دقیقه ۸۷، نرآتزوری را از یک شکست دور از انتظار نجات داد.

نتایج لیگ قهرمانان اروپا / جشنواره گل شاگردان ژاوی در شب گلزنی لژیونرهای ایرانی

نتایج لیگ قهرمانان اروپا / جشنواره گل شاگردان ژاوی در شب گلزنی لژیونرهای ایرانی

بیشتر بخوانید
29 شهریور 1402 | ساعت 00:56
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...