نظر دنیل کورمیر در مورد مبارزه تونی فرگوسن و پدی پیمبلت

کدخبر (229914) | 07 مهر 1402 | ساعت 19:41
0 523
نظر دنیل کورمیر در مورد مبارزه ی تونی فرگوسن و پدی پیمبلت
فرگوسن سالخورده و افول کرده در مقابل یک جوان جویای نام و پرانگیزه قرار خواهد گرفت که در 6 مبارزه ی اخیرش پیروز شده . تونی در حال حاضر 6 شکست متوالی تجربه کرده که 3 تای آخر آنها با فینیش بوده

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چند وقت پیش اعلام شد که در رویداد UFC 295 که 11 نوامبر (21 آبان) برگزار خواهد شد، در دسته وزنی سبک وزن شاهد مبارزه بین تونی فرگوسن (25 پیروزی ، 9 شکست) و پدی پیمبلت (20 پیروزی ، 3 شکست) خواهیم بود.

مبارزه‌ای که به عقیده بسیاری درست نیست چرا که فرگوسن سال‌خورده و افول کرده در مقابل یک جوان جویای نام و پرانگیزه قرار خواهد گرفت که در 6 مبارزه اخیرش پیروز شده است.

تونی در حال حاضر 6 شکست متوالی تجربه کرده که 3 تای آخر آنها با فینیش (ناک اوت یا سابمیشن) بوده. ابتدا یه ناک اوت سنگین با ضربه ی Front-Kick در مقابل مایکل چندلر.

سپس تسلیم شدن در مقابل نیت دیاز با سابمیشن گیوتین و در نهایت تسلیم شدن در مقابل بابی گرین با سابمیشن Arm Triangle. اما او در بعضی از این 6 شکست اخیرش، لحظات امیدوار کننده‌ای هم از خودش نشان داده مثل آپرکات سنگینش به جاستین گیچی یا برتری قاطعانه در راند اول در مقابل مایکل چندلر. 

در همین راستا، دنیل کورمیر مبارز پرافتخار سابق UFC و گزارشگر فعلی، معتقد است که شاید فرگوسن بتواند در مقابل پدی پیمبلت هم یک لحظه بزرگ بدست آورد و پیروز شود.

تصور کنید تونی بتونه پدی رو شکست بده. چون در مبارزه ی قبلیش باهاش صحبت کردم و میگفت که میخواهد 5 پیروزی متوالی کسب کرده و به قهرمانی برسه. پس اون هنوز انگیزه و اشتیاق مبارزه کردن رو داره. اون هنوز طرز فکر پیروز شدن و قهرمان شدن رو داره. بزارید اینو بهتون بگم که خیلی جمله قدیمی و معروفیه. تمام قهرمانان سابق حداقل برای یک مبارزه ی دیگر می‌تونند مثل دوران اوجشون مبارزه کنند. ما در بوکس جورج فورمن رو دیدیم که مایکل مور رو شکست داد . خیلی مبارزان بزرگی رو دیدیم که در دوران افول بودند ولی حداقل یک مبارزه خوب دیگر انجام دادند و فکر می‌کنم تونی هم یک فرصت دیگه داره.

نظر دنیل کورمیر در مورد مبارزه ی تونی فرگوسن و پدی پیمبلت
کورمیر در این مدت اخیر موافق ایده بازنشستگی برای فرگوسن بوده اما برای رکورد 12 پیروزی متوالی او و دوران اوجش نیز احترام فراوانی قائل است:

 

اون زمان ها تونی خیلی خوب بود. جوری که به حریفانش ضربه میزد باعث می‌شد که فکر کنی اونا به سیاه‌چاله افتادند و زجر کشیدند. فکر می‌کنم مبارزه با جاستین گیچی بود که تونی یه چیزی رو گم کرد. اون مبارزه در دوران پاندمی کرونا بود و هیچ هواداری در سالن نبود و 5 راند ضربه خوردن اونم از جاستین گیچی، آسیب زیادی به تونی زد. فکر می‌کنم اون شب یه اتفاقی افتاد و باعث شد دیگه تونی سابق رو نبینیم. ولی عاقبت مبارزه با جاستین گیچی همینه. اون همیشه یه تیکه از وجود شما رو برای همیشه ازتون می‌گیره و دیگه مثل دوران قبل از مبارزه با او نخواهید شد. پس فکر نمی‌کنم بتونیم تونی رو مقصر بدونیم.

 نظر شما در مورد این صحبت های کورمیر چیست ؟ آیا میتونیم حداقل برای یک بار دیگر ، اون تونی فرگوسن سرحال و کشنده رو ببینیم ؟

پیش بینی جاماهال هیل در مورد مبارزه پروهازکا – پریرا

پیش بینی جاماهال هیل در مورد مبارزه پروهازکا – پریرا

بیشتر بخوانید
06 مهر 1402 | ساعت 21:01
بیشتر بخوانید
 
دست رد نیت دیاز به سینه لوگان پاول

دست رد نیت دیاز به سینه لوگان پاول

بیشتر بخوانید
06 مهر 1402 | ساعت 14:44
بیشتر بخوانید
 
استیپه میوچیچ در حسرت مبارزه ی سوم با فرانسیس انگانو

استیپه میوچیچ در حسرت مبارزه ی سوم با فرانسیس انگانو

بیشتر بخوانید
06 مهر 1402 | ساعت 11:43
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...