نقره داغ آبی پوشان از پرتغال رسید: استقلال 25 میلیارد تومان محکوم شد!

کدخبر (231153) | 10 آبان 1402 | ساعت 16:54
0 90
نقره داغ آبی پوشان از پرتغال رسید: استقلال 25 میلیارد تومان محکوم شد!
روزنامه پرتغالی مدعی شده که باشگاه استقلال باید 500 هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، روزنامه رکورد پرتغال در شماره امروز خود مدعی شد که استقلال در پرونده محمد محبی به پرداخت 500 هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا پرتغال محکوم شده است. خبری عجیب و شوکه کننده که نمی تواند خوشایند مدیران و هواداران باشگاه باشد.

این روزنامه پرتغالی از تیتر «محبی نیم میلیون یورو به سانتا کلارا می آورد» استفاده کرده و در شرح ماجرا نوشته است:

سانتا کلارا حدود نیم میلیون دلار از استقلال خواهد گرفت. موضوع، به تصمیم دادگاه داوری ورزشی (TAD) در مورد شکایت آزورایی ها (لقب سانتاکلارا) از صدرنشین فعلی لیگ ایران برمیگردد که محمد محبی را در فصل 2022 – 2023 به این باشگاه قرض داده بودند.

به گزارش رکورد، مبلغ قرارداد قرضی محمد محبی برای یک فصل 250 هزار یورو بوده که باشگاه استقلال از پرداخت آن خودداری کرده است. سانتاکلارا پرونده را به فیفا برده که این باشگاه پرتغالی سپس به دادگاه داوری ورزش (TAD) شکایت کرده است.

پس از آنکه سانتاکلارا دلایل کافی را در این زمینه ارائه کرد، استقلال را نه تنها به پرداخت 250 هزار یورو مبلغ رضایت نامه محکوم کرده بلکه آبی ها باید 250 هزار یورو دیگر به عنوان بند پیش فرض این قرارداد به طرف پرتغالی پرداخت کند.

طبق ادعای رکورد، استقلال در مجموع باید 500 هزار یورو به سانتاکلارا پرداخت کند. این در شرایطی است که آبی ها پیش از این مدعی بودند مبلغ رضایت نامه محبی را پرداخت کرده اند ولی به دلیل مشکلات بانکی و تحریم ها، این رقم به حساب سانتاکلارا واریز نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...