هاشمی‌نسب: من و نکونام با گل‌محمدی مشکل داریم اما...

جودا و یحیی دو روز دیگر با هم رفیق می‌شوند!
کدخبر (231323) | 14 آبان 1402 | ساعت 14:19
0 85
هاشمی‌نسب: من و نکونام با گل‌محمدی مشکل داریم اما...
مربی استقلال گفت: فوتبال همین است؛ هرکسی دارد برای تیمش می‌جنگد تا تیمش را موفق کند.

به گزارش سرخ نیوز، جنجال درگیری لفظی بین سرمربیان استقلال و پرسپولیس تبدیل به بحث اول این روزهای فوتبال ایران شده است؛ بحثی که چندان زیبنده تو پیشکسوت فوتبال کشور نیست و جز حاشیه، آورده‌ای برای تیم‌های تحت هدایت آن‌ها ندارد.

اما در خصوص تنش پیش آمده بین این دو سرمربی و هم‌بازی سابق، مهدی هاشمی‌نسب، دستیار جواد نکونام در استقلال، دیدگاه جالب توجهی دارد که در ادامه مرور می‌کنیم.

هرکسی برای تیمش می‌جنگد

فوتبال همین است. در همه جای دنیا هم تنش دارد و حالا هم بین جواد و یحیی اختلافاتی به وجود آمده است. دو روز دیگر هم با هم رفیق می‌شوند و مشکلات‌شان حل می‌شود. نمی‌دانم چرا برخی کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند و می‌خواهند موعظه کنند تا آدم خوبه این ماجرا شوند. بازهم تاکید می‌کنم فوتبال همین است. هرکسی دارد برای تیمش می‌جنگد تا تیمش را موفق کند.

من و جواد با یحیی مشکل داریم

پایش بیفتد وقتی بحث ملی در میان باشد هم‌دلی شکل می‌گیرد. اما الان پرسپولیسی‌ها دارند برای خودشان می‌جنگند و تلاش می‌کنند و ما هم داریم برای خودمان می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. این دلیل نمی‌شود یک عده بخواهند ادای آدم‌های خوب داستان را دربیاورند. بدبختی ما همین است. کسانی که هیچ جایگاهی در این فوتبال ندارند، می‌خواهند مثلا بگویند ما هم هستیم. یک نفر از آن ور دنیا می‌آید و موعظه می‌کند درحالی‌که خودش هزار و یک مشکل دارد. بعد می‌آید و می‌گوید جواد نکونام این‌جوری و آن‌جوری نباید بکند چون با این کارها به جایی نمی‌رسد. اگر بخواهیم درباره کثافت‌کاری‌های شما صحبت کنیم که باید یک کتاب نوشت. جواد و یحیی با هم مشکل دارند. من و یحیی گل‌محمدی هم با هم مشکل داریم اما اگر پایش بیفتد مشکلات را کنار می‌گذاریم. الان هم هرکدام‌مان برای منافع تیم‌مان می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. برای خوشحالی هواداران هرکاری هم لازم باشد می‌کنیم. مشکلی وجود ندارد. زیبایی فوتبال به همین چیزهایش است.

فوتبال ما، فوتبال نرمالی نیست

همه ما داریم می‌جنگیم برای قهرمانی، حالا هر تیمی به یک شکل و شیوه‌ای. خیلی مسائل در این فوتبال وجود دارد. فوتبال ما هم فوتبال نرمالی نیست که فقط جنگ باشد و تلاش خودت. مشکلات و موانع دیگر هم وجود دارد. اگر واقعا وارد این مشکلات نشوید و نخواهید با آنها بجنگید که دیگر هیچی. همان 10 هفته اول و تا قبل از نیم‌فصل سرت را می‌برند. به همین دلیل برای قهرمانی و شادی دل هوادار باید برایش جنگید.

برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم

هیچ قولی هم نمی‌دهیم اما تا آخرین نفس برای موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران‌مان می‌جنگیم و مبارزه می‌کنیم. خیلی از این روزها هنوز پیش روی‌مان قرار دارد. فوتبال این‌طور نیست که همه‌اش برد باشد. اگر قرار باشد مدام ببرید که دیگر رقابت و موفقیت در آن معنایی ندارد. ضمن اینکه برای رسیدن به این امر باید چیزی به بازیکنان و تیم داده باشند که چیزی را از آنها بخواهند. ما داریم با دست خالی می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. داریم با چنگ و دندان، تیم را می‌کشیم و برای خوشحالی و شادی دل هواداران و برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم و ان‌شاءالله پایان فصل نتیجه‌اش را هم می‌گیریم.

داریم می‌جنگیم و با تمام توان هم در درون زمین و هم در بیرون زمین برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. همان‌طور که سایر تیم‌ها دارند برای موفقیت و رسیدن به هدف می‌جنگند، ما هم داریم می‌جنگیم. خیلی مشکلات دیگر هم علاوه بر داوری وجود دارد. برای رسیدن به هدف که قهرمانی است باید با خیلی جاهای دیگر بجنگیم که ما با تمام وجود این کار را برای موفقیت انجام می‌دهیم.

تاج: باید تکلیف سرخابی ها مشخص شود / امیدوارم درگیری نکونام و گل محمدی تکرار نشود

تاج: باید تکلیف سرخابی ها مشخص شود / امیدوارم درگیری نکونام و گل محمدی تکرار نشود

بیشتر بخوانید
14 آبان 1402 | ساعت 13:13
بیشتر بخوانید
تماشای دو بازی لیگ قهرمانان آسیا با یک بلیت در ورزشگاه آزادی!

تماشای دو بازی لیگ قهرمانان آسیا با یک بلیت در ورزشگاه آزادی!

بیشتر بخوانید
14 آبان 1402 | ساعت 12:43
بیشتر بخوانید
دردسر استقلال؛ ایراد سازمان لیگ به قرارداد خالدآبادی و یامگا

دردسر استقلال؛ ایراد سازمان لیگ به قرارداد خالدآبادی و یامگا

بیشتر بخوانید
14 آبان 1402 | ساعت 11:19
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...