همه آنچه در شب اول از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد + ویدیو

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار رسما آغاز شد.
کدخبر (66022) | 15 شهریور 1401 | ساعت 21:27
0 85
همه آنچه در شب اول از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد + ویدیو
فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار رسما آغاز شد.

به گزارش سرخ نیوز، هفته اول از دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با برگزاری هشت دیدار رسما آغاز شد که البته بدون شگفتی نیز نبود. در ادامه نگاهی داشتیم به دیدارهای برگزار شده در شب اول از رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا.

دیدارهای شب اول از هفته اول دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا/ سه‌شنبه ۱۵ شهریور

دیدارهای پر گل شب اول لیگ قهرمانان اروپا، نوید فصل جذاب دیگری از این مسابقات را به علاقه‌مندان فوتبال می‌دهد.

دیناموزاگرب ۱ - چلسی ۰

دیناموزاگرب که از حضور صادق محرمی در ترکیب خود سود می‌برد، توانست در یک دیدار خانگی پر هیجان با تک گل میسلاو اورسیچ از سد حریف نامدار خود بگذرد. صادق محرمی ۷۶ دقیقه در این مسابقه حضور داشت و با ارسال یک پاس کلیدی و کسب نمره ۶.۷ عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشت.

دورتموند ۳ - کپنهاگن ۰

شاگردان ادین ترزیچ که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند، با درخشش جیووانی رینا، هافبک آمریکایی تازه از مصدومیت برگشته خود که موفق به ارسال دو پاس گل شد، از سد حریف دانمارکی خود گذشتند. مارکو رویس، رافائل گوئررو و جود بلینگام گلزنان زنبورها در این دیدار بودند.

سلتیک ۰ - رئال مادرید ۳

برد پر گل خارج از خانه مدافع عنوان قهرمانی با مصدومیت کریم بنزما و ادر میلیتائو که منجر به تعویض‌ آن‌ها شد، چندان به مذاق شاگردان آنچلوتی خوش نیامد. نکته دلگرم‌کننده برای کهکشانی‌ها اما درخشش ادن هازارد بود. هازارد که به عنوان مهره تعویضی در همان نیمه اول جایگزین کریم بنزمای مصدوم شد، یک گل زد و یک پاس گل برای لوکا مودریچ فرستاد. گل دیگر رئال مادرید نیز توسط وینیسیوس به ثمر رسید.

سویا ۰ - منچسترسیتی ۴

سیتیزن‌ها که طی فصول اخیر همواره از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شوند، با اضافه شدن ارلینگ هالند حتی نسبت به قبل نیز قدرتمندتر شده‌اند. بچه غول نروژی در این دیدار نیز موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. فیل فودن و روبن دیاز، دیگر گلزنان منچسترسیتی در این دیدار بودند.

پاری‌ سن‌ ژرمن ۲ - یوونتوس ۱

با درخشش کیلیان امباپه که دو گل به ثمر رساند، شاگردان گالتیه در همان ۲۲ دقیقه ابتدایی پرونده یووونتوس کم‌خطر آلگری را بستند و در ادامه تصمیم به اداره بازی گرفتند. وستون مک‌کنی آمریکایی در دقیقه ۵۳ موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد اما این کافی نبود و نهایتا این پی‌اس‌حی بود که توانست از این بازی خانگی، حداکثر امتیاز را کسب کند.

لایپزیگ ۱ - شاختار ۴

یکی از شگفتی‌های شب اول از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی پر گل شاختار دونتسک اوکراین در خانه لایپزیگ بود. شاگردان دومنیکو تدسکو که تنها ۳ روز پیش برابر اینتراخت فرانکفورت با ۴ گل شکست خورده بودند، برابر حریف اوکراینی خود نیز تن به شکست ۴-۱ دادند. اشود(۲ بار)، مودریک و ترائوره گلزنان شاختار بودند و تگ کل لایپزیگ نیز توسط محمد سیماکان به ثمر رسید.

سالزبورگ ۱ - میلان ۱

قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگای اتریش در خانه از قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا میزبانی کرد که نهایتا این دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. اوکافور در دقیقه ۲۸ سالزبورگ را از حریف نامدار خود پیش انداخت اما تنها ۱۲ دقیقه بعد، این الکسیس سائلمیکرز بود که روی پاس رافائل لیائو بازی را به تساوی کشاند.

بنفیکا ۲ - مکابی ۰

شاگردان راجر اشمیت که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارند، در خانه از مکابی میزبانی کردند و به راحتی با دو گل رافا سیلوا و الخاندرو گریمالدو از سد این تیم گذشتند.
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...