همه چیز درباره فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما»/ از اسامی بازیگران جدید تا موضوع!

کدخبر (233829) | 20 بهمن 1402 | ساعت 23:30
0 63
همه چیز درباره فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما»/ از اسامی بازیگران جدید تا موضوع!
در این مطلب هر آنچه که در مورد فصل دوم این سریال و برگشت کاراکترهایش میدانیم، آورده شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وسایل دفاعی تان را جمع و جور کنید، چون سریال The Last of Us زودتر از اینکه متوجه شوید، برخواهد گشت.

تولید فصل دوم این سریال پرطرفدار HBO در فوریه آغاز می‌شود و قرار است که تعدادی از شخصیت‌های جدید با داستان‌های نو به این داستان آخرالزمانی زامبی‌ها بپیوندند و داستان‌های بسیار دلخراشی که طرفداران این بازی ویدیویی از حالا نگرانش هستند را بسازند.

فیلمبرداری فصل دوم این سریال، بعد از تاخیرهایی که به دلیل اعتصابات WGA و SAG-AFTRA در سال گذشته ایجاد شده بود، در ونکوور، بریتیش کلمبیا، آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه دوربین ها به زودی شروع به کار خواهند کرد، اسامی بازیگران جدید برای نقش های کلیدی در قسمتهای آینده منتشر شده که شامل کاترین اوهارا، ستاره سریال Schitt's Creek هم میشود.

عاشق واکنش گیمرها به سریال The Last of Us هستم

تمدید تولید این مجموعه اقتباسی از بازی‌های ویدیویی، قبلاً و در 27 ژانویه 2023 اعلام شده بود. این اتفاق دو هفته بعد از آن افتاد که اولین پخش این سریال، آن را به دومین پخش پرطرفدار پلتفرم بعد از سریال Game of Thrones تبدیل کرد. در ماه جولای، فصل اول سریال 24 نامزدی در مراسم جوایز امی دریافت کرد که شامل نامزدی جایزه بهترین سریال درام میشد. طرفداران الان مشتاقانه منتظر اتفاقات بعدی این سریال هستند.

بلا رمزی در مورد اخبار تمدید سریال به ET گفت:

هنوز برای من باورنکردنی است که قرار است دوباره تکرار شود.

 

و اضافه کرد:

من نمیخواهم آن را با تجربه فصل اول مقایسه کنم.

ستاره محبوب و بازیگر سریال بازی تاج و تخت اضافه کرد که فصل یک سریال The Last of Us بهترین سال زندگی اش بوده و گفت که او از طرفدارانی که از هویت LGBTQ کاراکتر او حمایت کرده اند، بسیار متشکر است (رمزی خودش را غیر باینری معرفی میکند و از هر ضمیری برای خطاب کردن خودش استفاده میکند).

رمزی گفت:

انگار یک ارتش از همجنس گرایان دارم. احساس خوبی است که این ارتش را پشت سر دارم.

رمزی همچنین اضافه کرد که از شنیدن نظرات طرفداران بازی ویدیویی The Last of Us لذت میبرد. او گفت:

من عاشق واکنش گیمرها به سریال هستم.

این چیزی است که بیش از هر چیز دیگری معتبر به نظر میرسد، اینکه گیمرهایی که واقعاً بازی را دوست دارند، میگویند:

این خیلی خوب است و تمام انتظاراتم را برآورده میکند. این واکنشی است که واقعاً خیلی جالب است.

همه چیزهایی که در مورد فصل دوم سریال The Last of Us میدانیم، در ادامه آورده شده است.

کدام ستاره های سریال The Last of Us برای فصل دوم برمی گردند؟

رمزی و پدرو پاسکال به ترتیب در نقش الی و جول برخواهند گشت.

گروه کوچکی از طرفداران در طول فصل اول سریال The Last of Us پیش‌بینی کردند که خالقان این سریال، کریگ مازین و نیل دراکمن، بازیگر کاراکتر الی را بین فصل اول و دوم عوض خواهند کرد. بین قسمت اول و دوم بازی، این شخصیت پنج سال بزرگتر میشود. با این حال، نگرانی آنها تا حد زیادی بی اساس بوده، چون HBO هرگز برنامهای برای جایگزینی رمزی نشان نداده است.

در حالی که فصل اول الی تنها 14 سال سن دارد، رمزی در زندگی واقعی 20 ساله است. به این ترتیب، حالا به نظر میرسد که طرفداران مطمئن هستند که رمزی میتواند این جهش سنی را به تصویر بکشد (و با عملکرد درخشانش، به رهبری سریال ادامه بدهد).

در میان شخصیت‌های بی‌شماری که در فصل اول سریال مردند، شاید هیچ‌کدام به اندازه کاراکترهای نیک آفرمن و موری بارتلت، یعنی بیل و فرانک محبوب نبودند. در حالی که هیچ برنامه‌ای برای ادامه احتمالی داستان‌های فلش بک اعلام نشده، آفرمن اخیراً در مورد یک اسپین آف موزیکال برای شخصیت‌های او و بارتلت، به شوخی اشاره کرد که آیا برنامه‌ای برای برگشت به سریال دارد یا نه.

آفرمن بعد از دریافت جایزه Creative Arts Emmy Award در بخش بهترین بازیگر مهمان در سریال درام، به خبرنگاران گفت:

مطمئناً (این ایده) مطرح شده است. فکر میکنم ما ایده یک مینی سریال کامل از یک پیش درآمد زندگی آنها، قبل از اینکه یکدیگر را ملاقات کنند را مطرح کردیم. این (اسپین آف) میتواند یک سریال موزیکال باشد. ما ایده هایمان کم نیست. خواهیم دید که کریگ [مازین] و نیل [دراکمن] به چه نتیجهای میرسند.

بازیگران جدید سریال The Last of Us چه کسانی هستند؟

در اوایل فوریه، HBO (از طریق گزارشهای متعدد) اعلام کرد که کاترین اوهارا به عنوان ستاره مهمان در یک «نقش نامشخص» به بازیگران این سریال میپیوندد. بازیگر سریال The Schitt's Creek اولین ستاره مهمانی بود که برای فصل دوم معرفی شد.

در ماه ژانویه، سه ستاره برای پیوستن به این سریال در فصل دوم اعلام شدند، از جمله یانگ مازینو از سریال Beef در نقش جسی. Variety گزارش کرده که گفته میشود که این شخصیت «یکی از ستون های جامعه خودش است که نیازهای دیگران را بر نیازهای خودش ترجیح میدهد، گاهی اوقات با هزینه های وحشتناک».

ایزابلا مرسد در نقش دینا که دوست دختر سابق جسی است و ارتباط عاشقانهای با الی دارد هم به این سریال اضافه میشود. مازین و دراکمن در مورد این شخصیت به Deadline گفتند:

دینا خونگرم، درخشان، وحشی، خندهدار، اخلاقی، خطرناک و بسیار دوست داشتنی است.

کیتلین دیور، بازیگر فیلم Booksmart، نقش ابی، یکی از محوری‌ترین شخصیت‌های جدید فصل آینده را به دست آورده است. با توجه به توصیف شخصیتی که از او توسط Hollywood Reporter منتشر شده،

ابی یک سرباز ماهر است که وقتی به دنبال گرفتن انتقام کسانی است که دوستشان داشته، نگاه سیاه و سفیدش به جهان به چالش کشیده میشود.

آیا تاریخ انتشار فصل دوم The Last of Us مشخص شده است؟

HBO هنوز تاریخ اکران فصل دوم The Last of Us را اعلام نکرده، اما فرانچسکا اورسی، رئیس بخش درام شبکه، در می 2023 به Deadline گفت که او و تیمش هدفی را برای «زمانی در سال 2025» تعیین کردهاند.

تایید شده است که تولید این سریال در فوریه 2024 و بعد از قطعنامه اعتصاب SAG-AFTRA آغاز میشود.

اعتصاب WGA و SAG چه تاثیری بر سریال The Last of Us داشت؟

مازین، یکی از خالقان سریال، قبلاً به Deadline گفته بود قبل از اینکه انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) اعتصابشان را در اوایل ماه مه 2023 اعلام کند، تیمش پیشرفت خوبی داشته است. او گفت: «ما عالی بودیم» و اضافه کرد که فیلمنامه قسمت اول فصل دوم قبل از اعتصاب به پایان رسیده بود.

او ادامه داد:

ما میدانیم که قرار است کل فصل چطوری باشد و من در واقع توانستم قسمت اول را درست قبل از پایان ضرب الاجل بنویسم و ارسال کنم. بنابراین فکر میکنم الان در حال قدم زدن و به نوعی در ذهن نوشتن هستم. قدم می‌زنم و به صحنه‌ها فکر می‌کنم، چون وقتی زنگ به صدا در بیاید و (اعتصابات) تمام می‌شود، چون بالاخره شرکت‌ها سر عقل آمدهاند، من باید اساساً مثل یک توپ (متن را) از ذهنم شلیک کنم، چون ما واقعاً میخواهیم سعی کنیم این برنامه همان زمانی که قرار بوده، روی آنتن برود.

در ماه مه، اورسی به Deadline گفت که برای اینکه بگوییم دقیقاً چطور اعتصاب WGA بر پخش HBO تأثیر میگذارد، خیلی زود است، اما قبول کرد که ممکن است مجبور شود برنامه اولیهاش را تغییر بدهد. پیش‌بینی او قبل از این بود که در ماه ژوئیه، اعضای SAG-AFTRA به خطوط اعتصاب بپیوندند که این موضوع تولید را بیشتر به تأخیر انداخت.

او گفت:

در این مرحله، اگر این اعتصاب شش تا نه ماه طول بکشد، آن نمایش‌هایی که من به دنبال پخش آن هستم، لزوماً آماده نمیشوند. بنابراین بله، این یک سوال بزرگ برای ما است، اما فکر میکنم وقتی موقعش شد به آن فکر میکنیم.

با این حال، مازین گفت که امید دارد که سریال را در سال 2025 منتشر کند.

فکر می‌کنم کمی انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به حالت عادی داشتیم، فقط به این دلیل که مجبور بودیم کمی بیشتر منتظر بمانیم تا تولید را مطابق با آب و هوا پیش ببریم. خیلی از کارهایی که میکنیم در محیط بیرون است و بنابراین ما برنامهریزیای داشتیم که به طرز عجیبی مستقیماً تحت تأثیر قرار نگرفته است. اما ما بسیار نزدیک شدهایم؛ اما مسلماً نمیتوانیم تاریخ شروع اولیه را برای همیشه حفظ کنیم. اگر این اعتصابات خیلی بیشتر طول بکشد، مجبوریم به خودمان فشار بیاوریم و این به ما صدمه میزند و به مخاطب آسیب میرساند و به HBO آسیب میرساند. همه ما، همه میخواهیم به سر کارمان برگردیم؛ من فکر میکنم همه کسانی که در واقع کار را انجام میدهند، از جمله افراد شبکه ای که با ما در ارتباط هستند، فکر میکنم همه فقط میخواهند این مشکل را حل کنند.

موضوع فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟

The Hollywood Reporter در ژانویه ادعا کرد که پایان فصل اول با کلیت اولین بازی ویدیویی The Last of Us مطابقت دارد. انتظار میرود که فصل 2 دنباله بازی، The Last of Us Part II را پوشش دهد، اما نمیتوان آن را بدون اسپویل کردنش تعریف کرد.

رمزی به ET گفت:

چه کسی میداند در فصل 2 قرار است چه اتفاقی بیفتد؟در واقع نمیدانم... من هنوز نمیدانم آنها قرار است چه سورپرایزی داشته باشند.

در ماه ژانویه، مازین به Collider گفت که قسمت دوم بازی احتمالاً «بیش از یک فصل طول خواهد کشید» و درها را برای تمدید بیشتر سریال باز می‌گذارد، اما هر دو سازنده مشخص کرده‌اند که هرگز فراتر از روایتی که بازی ایجاد کرده، نخواهند رفت.

مازین گفت:

جاه طلبی ما این است که داستانی را که وجود دارد، تا جایی که میتوانیم، در رسانهای متفاوت بازگو کنیم.

***هشدار اسپویلر***

پاسکال سال گذشته در مصاحبه‌ای با Esquire به چیزی شبیه یک راز آشکار اشاره کرد که سریال را احاطه کرده است. بر اساس دو قسمت بازی ویدئویی، کاراکتر پاسکال، جول، ممکن است با سرنوشتی روبرو شود که بینندگان را با - به گفته دیو هولمز،  نویسنده - Esquire با سریالی روبرو کند که نقش کمتری برای جول دارد.

پاسکال این بازی ویدیویی را انجام نداده یا این صحنه را تماشا نکرده، اما از وجود آن خبر دارد. پاسکال در یک مصاحبه ویدیویی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند فصل آینده The Last of Us همان خط داستانی را دنبال می‌کند یا نه، گفت:

به نظر من، این سریال به طور کامل به بازی وفادار خواهد ماند.

اخبار هیجان انگیز از فیلم آواتار 3 / فرنچایز آواتار تا فیلم های ششم و هفتم ادامه خواهد داشت!

اخبار هیجان انگیز از فیلم آواتار 3 / فرنچایز آواتار تا فیلم های ششم و هفتم ادامه خواهد داشت!

بیشتر بخوانید
18 بهمن 1402 | ساعت 02:08
بیشتر بخوانید
ستاره‌های جذاب قسمت دوم فیلم Dune در برنامه جیمی کمیل؛ تیموتی شالامی، زندایا و فلورنس پیو آماده اکران می‌شوند

ستاره‌های جذاب قسمت دوم فیلم Dune در برنامه جیمی کمیل؛ تیموتی شالامی، زندایا و فلورنس پیو آماده اکران می‌شوند

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 19:17
بیشتر بخوانید
اکران دوباره فیلم Tenet کریستوفر نولان برای تبلیغ فیلم Dune دنیس ویلنوو!

اکران دوباره فیلم Tenet کریستوفر نولان برای تبلیغ فیلم Dune دنیس ویلنوو!

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 10:00
بیشتر بخوانید
سلبریتی ها قبل از معروفیت/ میلیونرها و میلیاردرهای امروزی قبلاً چه شکلی بودند؟

سلبریتی ها قبل از معروفیت/ میلیونرها و میلیاردرهای امروزی قبلاً چه شکلی بودند؟

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 00:15
بیشتر بخوانید
گسترش انیمه حمله به تایتان به بازی پال ورلد / در این بازی می‌توانید منطقه معروف اتک آن تایتان را ببینید!

گسترش انیمه حمله به تایتان به بازی پال ورلد / در این بازی می‌توانید منطقه معروف اتک آن تایتان را ببینید!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 21:30
بیشتر بخوانید
استفاده هوش مصنوعی برای جوان کردن ستارگانی مثل تام هنکس، رابرت دنیرو و هریسون فورد!

استفاده هوش مصنوعی برای جوان کردن ستارگانی مثل تام هنکس، رابرت دنیرو و هریسون فورد!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 21:00
بیشتر بخوانید
حضور دوباره جیم کری در سینما/ برگشت ستاره هالیوود برای ایفای نقش ماندگارش!

حضور دوباره جیم کری در سینما/ برگشت ستاره هالیوود برای ایفای نقش ماندگارش!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 19:50
بیشتر بخوانید
عاشقانه های جی جی حدید و بردلی کوپر در نیویورک!

عاشقانه های جی جی حدید و بردلی کوپر در نیویورک!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 13:00
بیشتر بخوانید
استایل جدید و جنجالی برد پیت / ستاره 60 ساله هالیوود تیپ نسل زد را انتخاب کرده!

استایل جدید و جنجالی برد پیت / ستاره 60 ساله هالیوود تیپ نسل زد را انتخاب کرده!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 10:00
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...