پایان رویای صعود به المپیک برای زنان ایران

کدخبر (231148) | 10 آبان 1402 | ساعت 14:43
0 88
پایان رویای صعود به المپیک برای بانوان ایران
تیم ملی فوتبال زنان ایران با شکست مقابل فیلیپین از صعود بع المپیک بازماند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی فوتبال زنان ایران در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی المپیک پاریس به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت که این مسابقه با یک گل به سود فیلیپین به پایان رسید.

در نخستین موقعیت بازی، فیلیپین به گل رسید. روی یک ارسال از سمت راست، ضربه بازیکن این تیم را خواجوی با واکنشی دیدنی دفع کرد ولی در برگشت توپ به آنیس، کاپیتان فیلیپین رسید و او دروازه را باز کرد.

در نیمه نخست تیم ملی زنان ایران یک فرصت خوب برای گلزنی داشت. ضربه نگین زندی را گلر فیلیپین برگشت داد تا نیمه نخست با یک گل به سد حریف به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز مهم ترین موقعیت ایران توسط زهرا قنبری خلق شد که شوت تماشایی او از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه برخورد کرد. ضمن اینکه نگین زندی پس از یک حرکت انفرادی، فرصت خوبی به دست آورد که ضربه او را گلر فیلیپین مهار کرد.

در سمت مقابل نیز فیلیپین دو موقعیت خوب به دست آورد که اولی را مدافعان ایران از روی خط برگشت دادند و دومی را نیز زهرا خواجوی در مصاف تک به تک با بازیکن فیلیپین به زیبایی مهار کرد.

در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر فیلیپین به پایان رسید تا ایران شانس حضور در دور سوم مرحله مقدماتی المپیک پاریس را از دست بدهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...