پروفسور چراغ سبز نشان داد؛ برانکو به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

کدخبر (231984) | 06 آذر 1402 | ساعت 11:03
0 300
پروفسور چراغ سبز نشان داد؛ برانکو به پرسپولیس بازمی‌گردد؟
انتشار یک مصاحبه جنجالی از برانکو ایوانکوویچ در روز بازی النصر مقابل پرسپولیس، توجهات را به پروفسور کروات جلب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، برانکو ایوانکوویچ یکی از مهم‌ترین نام‌های تاریخ پرسپولیس به شمار می‌رود، چرا که مرد کروات پس از یک دهه ناکامی سرخپوشان، آن‌ها را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی، سه قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رساند. 

برانکو که از محبوبیتی کم‌نظیر بین هواداران پرسپولیس برخوردار است، این روزها دوران خوبی را در تیم ملی عمان پشت سر می‌گذارد اما قرارداد او تنها تا چند ماه دیگر و انتهای مسابقات جام ملت‌های آسیا اعتبار دارد. با وجود پیگیری طرف عمانی اما پروفسور هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد، پاسخ مثبت نداده است.

صبح امروز، گفت‌وگویی از برانکو ایوانکوویچ منتشر شد که در آن به شرایط فوتبال ایران و آسیا پرداخته شد اما مهم‌ترین بخش آن، در خصوص پرسپولیس بود. در ادامه قسمتی از مصاحبه برانکو را می‌خوانیم:

در روزهای گذشته جشن ۶۰ سالگی باشگاه پرسپولیس برگزار شد و شما هم با انتشار پستی در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان دادید، به نظر می‌رسد که هنوز پرسپولیس را فراموش نکرده‌اید؟

من خیلی افتخار می‌کنم که بخشی از دوران درخشان تیم پرسپولیس بودم. حقیقتاً نمی‌توانم خاطرات تلخ و شیرین این تیم را فراموش کنم. دوران حضورم در این تیم دورانی عالی بود و ما توانستیم در لیگ قهرمانان و لیگ ایران نتایج بسیار خوبی با این تیم بگیریم. مهم‌ترین موضوع پیشرفت پرسپولیس است که امیدوارم این تیم پیشرفت کند و همیشه نتایج خوبی بگیرد. اما پرسپولیس در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشت و سرخپوشان در هفته دهم با یک گل به سپاهان باختند و در هفته نهم و هشتم هم به ترتیب مقابل صنعت نفت آبادان و ملوان به تساوی رسیدند. اینکه پرسپولیس گاهی اوقات نتیجه نگیرد سورپرایز بزرگی نیست چون این غیرممکن است که یک تیم هر هفته و در همه مسابقات به برد برسد. پرسپولیس تیم بزرگی است که مدعی قهرمانی است و گاهی ممکن است که چنین نتایجی در طول رقابت‌ها رقم بخورد.

آیا برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ ایران و به تیم پرسپولیس دارید؟

من مربی هستم و می‌دانم که برای ادامه کارم به عنوان مربی فوتبال همه چیز ممکن است. خاطراتی عالی از پرسپولیس و ارتش سرخ این تیم (هواداران) دارم، هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا محسوب می‌شوند. مربیگری در تیم بزرگ پرسپولیس برای هر مربی‌ای باعث افتخار است و من هم به اینکه مقطعی در این تیم حضور داشتم، افتخار می‌کنم.

 انتقاد مدیر روابط عمومی پرسپولیس به مصاحبه برانکو: شما دشمن پرسپولیس هستید!

اما انتشار مصاحبه برانکو ایوانکوویچ در روز بازی النصر مقابل پرسپولیس، واکنش مدیر روابط عمومی این باشگاه‌ها را در پی داشت. مصطفی لشگری در صفحه شخصی خود نوشت:

اسم این کار را چیزی جز شیطنت و حاشیه‌سازی نمی‌توان گذاشت. ای کاش حداقل در روز بازی به این مهمی نگاه رنگی و دشمنی با پرسپولیس را کنار می‌گذاشتید و کمی نگاه ملی داشتید.

تصادف وحشتناک حامد پاکدل / مهاجم پرسپولیسی جان سالم به در برد + عکس

تصادف وحشتناک حامد پاکدل / مهاجم پرسپولیسی جان سالم به در برد + عکس

بیشتر بخوانید
05 آذر 1402 | ساعت 22:27
بیشتر بخوانید
کنفرانس خبری ژوزه مورایس پیش از بازی سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق : تصمیمات AFC را متوجه نمی شوم

کنفرانس خبری ژوزه مورایس پیش از بازی سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق : تصمیمات AFC را متوجه نمی شوم

بیشتر بخوانید
05 آذر 1402 | ساعت 21:00
بیشتر بخوانید
کلاهبردار 200 میلیاردی پرسپولیسی ها دستگیر شد!

کلاهبردار 200 میلیاردی پرسپولیسی ها دستگیر شد!

بیشتر بخوانید
05 آذر 1402 | ساعت 18:50
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...