خلاصه پرگل ترین دربی تاریخ ایران / پرسپولیس ۴ استقلال ۲

دربی ۸۳
کدخبر (230400) 19 مهر 1402 | ساعت 21:10
0 305
پر گل ترین دربی ایران در دوران لیگ برتر خلیج فارس،‌ با پیروزی پرسپولیس به پایان رسیده است

پر گل ترین دربی ایران بین پرسپولیس و استقلال، دو مرتبه با رد و بدل شدن ۶ گل به پایان رسیده است که پیروز هر دو بازی،‌ سرخپوشان پایتخت بوده‌اند.

ابتدا پرسپولیس در سال ۱۳۵۲ با نتیجه ۶-۰ از سد رقیب دیرینه خود عبور کرد تا اولین مورد از پر گل ترین دربی ایران را در شهرآورد شماره ۱۳ شاهد باشیم. با این حال، به دلیل اعزام واحد سیار صداوسیما برای پوشش مسابقات جهانی کشتی به میزبانی تهران، پرگل ترین بازی پرسپولیس مقابل استقلال تحت تصویربرداری قرار نگرفت.

با این حال، این تنها برد پر گل پرسپولیس در دربی نبود، چرا که در دربی شماره ۸۳ نیز ۶ گل رد و بدل شد، جایی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانستند استقلال را با نتیجه ۴-۲ درهم بکوبند تا یک بار دیگر پرگل ترین بازی پرسپولیس و استقلال به نفع ارتش سرخ به پایان برسد و شاهد پر گل ترین دربی ایران در دوران برگزاری لیگ برتر خلیج فارس باشیم.

مهدی طارمی (۲)، رامین رضاییان و محسن مسلمان برای پرسپولیس و جابر انصاری و امید ابراهیمی برای آبی‌پوشان در پرگل ترین بازی استقلال و پرسپولیس گلزنی کردند. پرسپولیسی‌ها در این بازی فرصت‌های گلزنی بی‌شمار دیگری، از جمله پنالتی از دست رفته مهدی طارمی داشتند اما قدر آن را نداستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...